Olenko ainut, joka ei ole vielä kuullut kertaakaan Käärijän, Erika Vikmanin eikä Kaj:n Euroviisukappaleita?
Kommentit (27)
Minäkään en koskaan heidän esittäminään. Erika Vikmanin jonkun videosta oon tosin nähnyt osan.
Käärijän biisin muistaakseni kuulin kerran, mutten muista siitä mitään. Vikmanin edellisen kuulin joskus, mutten tätä uutta. Mikä on KAJ?
Vierailija kirjoitti:
Et oo ainoo. Maailman ihmisistä joku 0.3% on kuullu noi biisit
Totta. Tarkoitin nyt lähinnä suomalaisia
Käärijän ja Vikmanin esityksiä en ole kuullut ollenkaan. Tästä saunalaulusta kuulin muutaman alkusekunnin, ja minusta se kuulosti ihan Vaahteramäen Eemeliltä. Sain sitten Eemelistä korvamadon pitkäksi aikaa.
Aika hyvin jos on pystynyt välttymään Käärijän biisiltä, se kun soi ihan joka paikassa pari vuotta sitten.
Miten olet voinut välttyä? Etkö seuraa mediaa, katsele televisiota tai kuuntele radiota?
Vierailija kirjoitti:
Käärijän biisin muistaakseni kuulin kerran, mutten muista siitä mitään. Vikmanin edellisen kuulin joskus, mutten tätä uutta. Mikä on KAJ?
Eikö se ole joku suomenruotsalairyhmä, joka edustaa Ruotsia Euroviisuissa? Vai mikä sen ryhmän nimi on?
En minäkään ole. Enkä aio kuunnellakaan.
Et ole ainut. Suurin osa maailman ihmisistä ei tule kuulemaan niitä ikinä.
En ole kuullut minäkään, ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Miten olet voinut välttyä? Etkö seuraa mediaa, katsele televisiota tai kuuntele radiota?
Helposti noilta voi välttyä. Ei tarvitse kuin jättää UMK ja Melodiefestivalen katsomatta ja tusinakanavat radiosta kuuntelematta.
eri
Iha yksi hailee mitä tuntemattomat kuuntelee tai ei. 🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Aika hyvin jos on pystynyt välttymään Käärijän biisiltä, se kun soi ihan joka paikassa pari vuotta sitten.
Ihan normaalia, kun ei kiertele "joka paikassa". Minä inhoan nykyradiota ja mainoksia. Kumpiakaan en näe tai kuule oikeastaan koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko, että telkkarista tai radiosta ei tule miltään kanavalta mitään muuta kuin näitä kahta biisiä?
Vierailija kirjoitti:
En ole kuunnellut radiota vuosiin. Telkkaa tulee katsottua pari kertaa vuodessa. Aika menee lähinnä ulkomaisia youtube-podcasteja seuratessa. Eli olen välttynyt kuulemasta kyseisiä biisejä. Lopetin Euroviisujen seuraamisen aikoja sitten, kosska se muuttui pelkäksi friikkisirkukseksi
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan soinut joka paikassa. Esimerkiksi minun kodissani se ei soinut kertaakaan. Eikä myöskään esim. paikallisliikenteen bussissa tai sairaalan vuodeosastolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalia, kun ei kiertele "joka paikassa". Minä inhoan nykyradiota ja mainoksia. Kumpiakaan en näe tai kuule oikeastaan koskaan.
Veit sanat suustani
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelen radiota joka päivä monta tuntia. Silti en ole kuullut näitä Eurohumppia. Eivät kuuluu Radio Rockin ohjelmistoon.
Et oo ainoo. Maailman ihmisistä joku 0.3% on kuullu noi biisit