mies se rankkaa :(
Lajittelin pyykkiä ja mustissa boksereissa näkyy että on ollut omat kivat, näinpä jäin ilman enkä kelpaa. Vai liekö vaan kuvia katsellut, yöllä seisonut? :( Mitä mieltä olette " asiantuntijat "?
Mitä lie tehnyt.. oon varmasti tosi lapsellinen mutta eipä ole hyvä mieli.
Kommentit (46)
Tabletti kirjoittaa automaattisesti, kaikki varmaan ymmärtää mitä otsikossa pitäisi lukea. Ap
Miten pääsen eroon tästä ahdistavaa asiasta? Normaalia joo mutta aina tulee niin paha mieli. Enkä ole pihtari ja teen aloituksia. :( Ap
Etpä ole ainoa, munki mies vetää käteen, sen sijaan et panis mua.
Sama täällä. Olen nuori, mies kehuu myös kauniiksi. Miehet; mikä on niin vaikeaa esim säästää iltaan asti?
Kyllä sitä vielä näin 30v mieskin herää aamulla joskus tahraiset bokserit jalassa, jos ei ole pitkään aikaan päässyt palleja tyhjäämään. ;) Eli ei tartte runkata..
[quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 23:20"]Kyllä sitä vielä näin 30v mieskin herää aamulla joskus tahraiset bokserit jalassa, jos ei ole pitkään aikaan päässyt palleja tyhjäämään. ;) Eli ei tartte runkata..
[/quote]
Oi kiitos tästä tiedosta!!! Olen pitänyt monet saarnat. Ap
[quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 23:20"]Kyllä sitä vielä näin 30v mieskin herää aamulla joskus tahraiset bokserit jalassa, jos ei ole pitkään aikaan päässyt palleja tyhjäämään. ;) Eli ei tartte runkata..
[/quote]
Pääsis kyllä tyhjentämään mutta kun ei kelpaa!
[/quote]
Vaikka sunnuntaina kassit tyhjennetty??
[/quote]
Vaikka sunnuntaina kassit tyhjennetty??
[quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 23:17"]Etpä ole ainoa, munki mies vetää käteen, sen sijaan et panis mua.
[/quote]
Mistä tiedät? :(
Nyt vittu ne faktat kuntoon! Ensinnäkään se itse mälli ei tule kasseista, vaan ne siittiöt jotka siinä ui, mälli tulee eturauhasesta, toisekseen kassit ei voi olla täynnä, eikä eturauhanenkaan, sillä ylimääräinen tuote poistuu luonnollisesti virtsan mukana. Itse olen ollut 2 kuukautta ilman siemensyöksyä, nou problemo. No mistäpä johtuu "tarve" saada "tyhjentyä"? No riippuvuudesta :)
Joskus vaikka olis edellisenä päivänä päässy tyhjentämään. Ja tahraantuuhan ne itsellä ainakin heti jos nainen tulee ns. iholle, kun touhutippoja alkaa jo erittymään... T. 30v mies
No etkös sä ole täynnä sitten jos "ylimääräistä" alkaa poistumaan. ;)
No etkös sä ole täynnä sitten jos "ylimääräistä" alkaa poistumaan. ;)
Päätätkö sinä milloin miehesi saa harrastaa itsetyydytystä? Se oikeus kylläkin kuuluu miehellesi. Miten suhtautuisit siihen, että miehesi kieltäisi sinulta itsetyydytyksen?
Seksuaalista vallankäyttöä ilmassa...
On teilläkin ongelmat.
Penis on lihas, ja sen toimintakyky riippuu treenistä. Pituuttakin tulee erektiossa USA:n terveysviranomaisen sivujen mukaan 1–1,5 cm enemmän runsaalla käytöllä kuin jos käyttöä ei olisi lainkaan. Pitkä käytön puute muuttaa peniksen lihaskudosta, mahdollisesti peruuttamattomasti. Penis kestää kyllä vähintään pari kolme laukeamista päivässä jatkuvasti, ja yhdynnän kesto kasvaa sitä mukaa mitä enemmän käyttöä on.
Yöllä likaantuneet bokserit ovat merkki liian vähästä käytöstä. Siemensyöksy unen aikana johtuu peniksen suojamekanismista, jonka avulla penis säilyy toimintakykyisenä. Mutta se on elimistön viimeinen reservi joka otetaan käyttöön kun viimeisestä erektiosta on kulunut jo niin kauan, että peniksen toimintakyky olisi muuten vaarassa. Ja tosiaan ihan faktatietoa tämä kaikki, ei mihinkään suuntaan kallellaan. Toisin kuin av:lla kaikki "mieheni runkkaa"-aloitukset.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 23:40"]Joskus vaikka olis edellisenä päivänä päässy tyhjentämään. Ja tahraantuuhan ne itsellä ainakin heti jos nainen tulee ns. iholle, kun touhutippoja alkaa jo erittymään... T. 30v mies
[/quote]
Tämä on totta. Itse katson vain miehen kalsareista, että on taas kauniita naisia katseltu. Sanon sitä kikkelin kuolaksi:) Mitä siitä on haittaa? Se haittaisi, jos sielä olisi tahrojen sijasta koko mälli ja sen kyllä erottaa. Mutta ei tuo miun mies muutenkaan tulisi kalsareihin kun ei edes yöllä ole taipumusta purkautua.
Säästää kyllä mehut mulle, mutta vaikka on naimisissa ei kai sitä sentään normaali mies kuollut ole. Naiskauneutta riittää maailmassa.
T. 31v vaimo
Jaa. Kyllä meillä mies saa runkata jos haluaa, samoin minä saan tyydyttää itseni jos siltä tuntuu. En vaan pysty ymmärtämään näitä naisia, joiden mielestä miehen runkkaaminen tyyliin "pilaa elämän". Nyyh, hohhoijaa.
oot ihan perseestä