Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mies se rankkaa :(

Vierailija
03.06.2014 |

Lajittelin pyykkiä ja mustissa boksereissa näkyy että on ollut omat kivat, näinpä jäin ilman enkä kelpaa. Vai liekö vaan kuvia katsellut, yöllä seisonut? :( Mitä mieltä olette " asiantuntijat "?

Mitä lie tehnyt.. oon varmasti tosi lapsellinen mutta eipä ole hyvä mieli.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

oot ihan perseestä

Vierailija
2/46 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tabletti kirjoittaa automaattisesti, kaikki varmaan ymmärtää mitä otsikossa pitäisi lukea. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pääsen eroon tästä ahdistavaa asiasta? Normaalia joo mutta aina tulee niin paha mieli. Enkä ole pihtari ja teen aloituksia. :( Ap

Vierailija
4/46 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etpä ole ainoa, munki mies vetää käteen, sen sijaan et panis mua.

Vierailija
5/46 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Olen nuori, mies kehuu myös kauniiksi. Miehet; mikä on niin vaikeaa esim säästää iltaan asti?

Vierailija
6/46 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä vielä näin 30v mieskin herää aamulla joskus tahraiset bokserit jalassa, jos ei ole pitkään aikaan päässyt palleja tyhjäämään. ;) Eli ei tartte runkata..

Vierailija
7/46 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 23:20"]Kyllä sitä vielä näin 30v mieskin herää aamulla joskus tahraiset bokserit jalassa, jos ei ole pitkään aikaan päässyt palleja tyhjäämään. ;) Eli ei tartte runkata..

[/quote]

Oi kiitos tästä tiedosta!!! Olen pitänyt monet saarnat. Ap

Vierailija
8/46 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 23:20"]Kyllä sitä vielä näin 30v mieskin herää aamulla joskus tahraiset bokserit jalassa, jos ei ole pitkään aikaan päässyt palleja tyhjäämään. ;) Eli ei tartte runkata..

[/quote]

Pääsis kyllä tyhjentämään mutta kun ei kelpaa!

Vierailija
9/46 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Vaikka sunnuntaina kassit tyhjennetty??

Vierailija
10/46 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Vaikka sunnuntaina kassit tyhjennetty??

Vierailija
11/46 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mies, vastaa!

Vierailija
12/46 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 23:17"]Etpä ole ainoa, munki mies vetää käteen, sen sijaan et panis mua.

[/quote]

Mistä tiedät? :(

Vierailija
13/46 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vittu ne faktat kuntoon! Ensinnäkään se itse mälli ei tule kasseista, vaan ne siittiöt jotka siinä ui, mälli tulee eturauhasesta, toisekseen kassit ei voi olla täynnä, eikä eturauhanenkaan, sillä ylimääräinen tuote poistuu luonnollisesti virtsan mukana. Itse olen ollut 2 kuukautta ilman siemensyöksyä, nou problemo. No mistäpä johtuu "tarve" saada "tyhjentyä"? No riippuvuudesta :)

Vierailija
14/46 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vaikka olis edellisenä päivänä päässy tyhjentämään. Ja tahraantuuhan ne itsellä ainakin heti jos nainen tulee ns. iholle, kun touhutippoja alkaa jo erittymään... T. 30v mies

Vierailija
15/46 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No etkös sä ole täynnä sitten jos "ylimääräistä" alkaa poistumaan. ;)

Vierailija
16/46 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No etkös sä ole täynnä sitten jos "ylimääräistä" alkaa poistumaan. ;)

Vierailija
17/46 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätätkö sinä milloin miehesi saa harrastaa itsetyydytystä? Se oikeus kylläkin kuuluu miehellesi. Miten suhtautuisit siihen, että miehesi kieltäisi sinulta itsetyydytyksen?

Seksuaalista vallankäyttöä ilmassa...

Vierailija
18/46 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teilläkin ongelmat.

Penis on lihas, ja sen toimintakyky riippuu treenistä. Pituuttakin tulee erektiossa USA:n terveysviranomaisen sivujen mukaan 1–1,5 cm enemmän runsaalla käytöllä kuin jos käyttöä ei olisi lainkaan. Pitkä käytön puute muuttaa peniksen lihaskudosta, mahdollisesti peruuttamattomasti. Penis kestää kyllä vähintään pari kolme laukeamista päivässä jatkuvasti, ja yhdynnän kesto kasvaa sitä mukaa mitä enemmän käyttöä on.

Yöllä likaantuneet bokserit ovat merkki liian vähästä käytöstä. Siemensyöksy unen aikana johtuu peniksen suojamekanismista, jonka avulla penis säilyy toimintakykyisenä. Mutta se on elimistön viimeinen reservi joka otetaan käyttöön kun viimeisestä erektiosta on kulunut jo niin kauan, että peniksen toimintakyky olisi muuten vaarassa. Ja tosiaan ihan faktatietoa tämä kaikki, ei mihinkään suuntaan kallellaan. Toisin kuin av:lla kaikki "mieheni runkkaa"-aloitukset.

Vierailija
19/46 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 23:40"]Joskus vaikka olis edellisenä päivänä päässy tyhjentämään. Ja tahraantuuhan ne itsellä ainakin heti jos nainen tulee ns. iholle, kun touhutippoja alkaa jo erittymään... T. 30v mies

[/quote]

Tämä on totta. Itse katson vain miehen kalsareista, että on taas kauniita naisia katseltu. Sanon sitä kikkelin kuolaksi:) Mitä siitä on haittaa? Se haittaisi, jos sielä olisi tahrojen sijasta koko mälli ja sen kyllä erottaa. Mutta ei tuo miun mies muutenkaan tulisi kalsareihin kun ei edes yöllä ole taipumusta purkautua.

Säästää kyllä mehut mulle, mutta vaikka on naimisissa ei kai sitä sentään normaali mies kuollut ole. Naiskauneutta riittää maailmassa.

T. 31v vaimo

Vierailija
20/46 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Kyllä meillä mies saa runkata jos haluaa, samoin minä saan tyydyttää itseni jos siltä tuntuu. En vaan pysty ymmärtämään näitä naisia, joiden mielestä miehen runkkaaminen tyyliin "pilaa elämän". Nyyh, hohhoijaa.