Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mies se rankkaa :(

Vierailija
03.06.2014 |

Lajittelin pyykkiä ja mustissa boksereissa näkyy että on ollut omat kivat, näinpä jäin ilman enkä kelpaa. Vai liekö vaan kuvia katsellut, yöllä seisonut? :( Mitä mieltä olette " asiantuntijat "?

Mitä lie tehnyt.. oon varmasti tosi lapsellinen mutta eipä ole hyvä mieli.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 09:16"]

[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 09:11"]Mitä helvetin väliä?? Saa kai ihmisellä olla yksityisyyttäkin, vai eikö? Terveellä ihmisellä on myös fantasioita, eikä niitä tarvitsekaan jakaa muiden kanssa.

Oot kyllä niin mustasukkaisen ja dominoivan oloinen ihminen, että kumma jos mies jaksaa katsella...

[/quote]

Loukkaa kun ei kelpaa. Ymmärrä sekin puoli. Kirjoitin että ymmärrän että on normaalia ja kysyin miten pääsen ahdistuksesta. Kiitos neuvoista.. ap

[/quote]

No harvalle kelpais likasia kalsareita kyttäävä muija... vai saatko jotain kiksejä siitä? Eiks se oo vähän pervoa?

Vierailija
42/46 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein te sitten harrastatte seksiä aloittaja? Kauanko olette olleet yhdessä?  Lapsia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia on. Minkä minä voin jos näen, jos kyttäisin niin ymmärtäisin varmasti paremmin! Ap

Vierailija
44/46 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on varmasti rankkaa, kun puolison kirjoitustaito on tuolla tasolla :)

No mutta itse asiaan. Jos mies runkkaa, mutta silti haluaa harrastaa seksiä puolisonsa kanssa, niin asiassa ei ole mitään ongelmaa. Mutta kuten tässäkin ketjussa on moneen kertaan esitetty, niin on myös tapauksia, joissa mies ennemmin runkkaa kuin harrastaa seksiä naisen kanssa. 

Mikäli tällainen käytös on jatkuvaa, voidaan olettaa miehen olevan kyllästynyt naiseen ja/tai tämän toimintaan seksin aikana. Meillä on seksiä harvakseltaan, koska vaimon halut ovat hävinneet lasten saannin myötä. Ja silloin harvoin kun seksiä on, vaimo makaa selällään ja minä annan hänelle ensin suuseksiä, jotta hänkin tulee seksin aikana. Eli käytännössä minä teen kaiken ja hän vain makaa paikallaan. Olen joskus ehdotellut muitakin vaihtoehtoja, mutta ei kuulemma polvet kestä (vaikka jumpalla kyllä pystyy hyppimään ja pomppimaan vaikka kuinka). Lisäksi ehkäisynä käytämme kondomia, joka on oma vaivansa. Näin ollen monesti runkkaaminen on huomattavasti helpompi ja nopeampi homma ja periaatteessa lopputulos on aivan sama. 

Jos nainen on innokas seksissä ja tekee aloitteita yms., mutta miestä ei kiinnosta, niin suosittelen vaihtamaan miestä. 

Vierailija
45/46 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo AP:n ulosanti voi olla noin jäätävää. Kaikki lauseet pitää lukea pariin kertaan ja siltikään en ymmärrä kaikkea mitä on kirjoitettu. Käsittämätöntä..

Vierailija
46/46 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 00:06"]

Jaa. Kyllä meillä mies saa runkata jos haluaa, samoin minä saan tyydyttää itseni jos siltä tuntuu. En vaan pysty ymmärtämään näitä naisia, joiden mielestä miehen runkkaaminen tyyliin "pilaa elämän". Nyyh, hohhoijaa.

[/quote]

Kyllä se elämän pilaa, jos miehen runkkaaminen aiheuttaa sen, että nainen kituu munanpuutteessa. Tähänhän aloittaja viittasi.