Mies vertasi minua ihastukseensa
Jep. Tuntuipa somalta tulla verratuksi. Hajosin, ja mies suuttui, kun aloin itkeä.
Kommentit (16)
[quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 23:12"]
Eipä paljon arvosta sinua. olisiko mahdollista jättää tuollainen mies?
[/quote]
Kyllä vain.:( Satuttaa silti.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 23:14"]
[quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 23:12"]
[/quote]
Kyllä vain.:( Satuttaa silti.
[/quote]
Ap jatkaa...
Kysyin vain vitsillä mieheltä, kumpi meistä on paremman näköinen, se vai minä. Mies ihan oikeasti jäi katsomaan minua kulma koholla ja sanoi, että meitä ei voi verrata. menin aivan kylmäksi, koska eikö tuollaisiin kuulu vastata edes yhtä vitsikkäästi "sinä tietenkin?" En koskaan ole kertonut miehelle mitään häntä loukkaavaa, ja saan silti aina kuulla olevani muita huonompi yms.
Miks sä oot tollasen narsistin kanssa!!:O
[quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 23:21"]
Millä tavalla vertasi?
[/quote]
Jäi miettimään, kumpi meistä on paremman näköinen.. Siis kysyin vitsillä, ja sain vastauksen, josta pystyin päättelemään mitä hän oikeasti ajatteli.
Hyi mikä mies, ihan tunteeton. Ei välitä sinusta niinkuin kuuluu, koita selviytyä eroon, löytyy mies jolle olet kaunein ja ihanian, se ainoa rakas!
Älä kysy, jos et kestä vastausta. Sen olen oman miehen kanssa oppinut. Ja mikä ihastus? Entinen vai nykyinen? Aika kamala mies jos tämänhetkisistä ihastuksista kertoilee parisuhteessaan. Vai enkö nyt tajunnut jotain?
Miksi yleensäkin kyselet tuollaista ja laitat miehen valintatilanteeseen. Sitten pillitetään kun toinen vastaa.
Mun mies petti mua vuoden. Kun sain tietää asiasta, niin sanoin, että pitää valita, että joko minä tai tää toinen nainen. Mies sanoi, että hän pitää sitten haastattelun eli kyselee samat kysymykset tältä toiselta naiselta ja minulta ja soitti tälle toiselle naiselle silloin.
Huoh.
Itsehän laitoit sen vertaamaan. Ei kannata käydä tuollaisia keskusteluja, joissa on mielessään käsikirjoittanut toiselle repliikit valmiiksi. Se voi johtaa vain pettymykseen.
Sen olisi pitänyt valehdella jne? Oletko vähän tyhmä kun tuollaisia kysyt?
Kysymys ei kyllä kuulosta vitsiltä. On toki silti selvää, mitä siihen kuuluu vastata, mutta leikkisältä kysymys ei kuulosta tippaakaan.
Miks kysytte kysymyksiä mihin ette halua rehellistä vastausta? Ja mikä ihastus? Mä ainakin suuttuisin jos tietäisin miehen olevan ihastunut johonkin muuhun, vittuako se sitten olisi mun kanssa jos muutkin kiinnostaa.