Karsea nykynaisten perseshortsit tyyli :-|
Ei kovin hyvin käy sellureitisille persjaloille.
Kommentit (46)
No eihän niitä paljaita perseposkia halua kukaan nähdä kaupungissa vaikka kuin olisi ohutjalkainen ja ilman selluliittia. Tai no miehet, mutta hehän nyt ovatkin niin eläimiä, ettei niiltä kysytä. :D
Mua lähinnä ihmetyttää, kun tosi lyhyitä shortseja näkyy jollain 12-vuotiailla. Siis sellaisia, että hädintuskit posket peittyy ja raajat on täysin paljaat. Miten vanhemmat antaa lastensa kulkea tuollaisissa?
[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 01:04"]Mua lähinnä ihmetyttää, kun tosi lyhyitä shortseja näkyy jollain 12-vuotiailla. Siis sellaisia, että hädintuskit posket peittyy ja raajat on täysin paljaat. Miten vanhemmat antaa lastensa kulkea tuollaisissa?
[/quote] Itse kuljin 12- vuotiaana lyhyissä safarihenkisissä sortseissa, jotka äitini oli minulle ommellut. Muutenkin siinä iässä sain viipottaa kesäisin lyhyissä urheilusortseissa.
12 vuotias on lapsi, ja hänelle lapsen huoleton elo suotakoon.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 01:19"]
[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 01:04"]Mua lähinnä ihmetyttää, kun tosi lyhyitä shortseja näkyy jollain 12-vuotiailla. Siis sellaisia, että hädintuskit posket peittyy ja raajat on täysin paljaat. Miten vanhemmat antaa lastensa kulkea tuollaisissa?
[/quote] Itse kuljin 12- vuotiaana lyhyissä safarihenkisissä sortseissa, jotka äitini oli minulle ommellut. Muutenkin siinä iässä sain viipottaa kesäisin lyhyissä urheilusortseissa.
12 vuotias on lapsi, ja hänelle lapsen huoleton elo suotakoon.
[/quote]
Urheilusortsit on vähän eri asia kuin sellaiset ihoa nuolevat farkkusortsit, joiden tarkoitus on nimenomaan esitella pitkiä laihoja kinttuja. Tulee mieleen se teini-ikäinen ruotsalainen bloggaaja, jonka nimeä en muista.
Eivätkä kaikki 12-vuotiaat enää näytä fyysisesti lapsilta, joten en kyllä haluaisi heidän pukeutuvan "seksikkäästi". Ihan turhaa provosoimista.
Tai siis korjataan ap:n aloitus. Ei todellakaan sovi persjalkaisille sellureisille, mutta kunnossa oleville herkkuperseisille kauniit pitkät reidet omistaville muoti on mahtava.
Yhtä epäimartelevaa tyypilliselle suomalaisen naisen kropalle kuin monta vuotta jatkunut pillihousumuotikin. Pakko pukeutua muodin mukaan vaikka ahteri muistuttaa seitsemän leivän uunia ja persjalkaisuuden ansiosta pakarat viistävät melkein maata. Ei silti, mautonta vaikka olisi minkälainen kroppa...