Karsea nykynaisten perseshortsit tyyli :-|
Ei kovin hyvin käy sellureitisille persjaloille.
Kommentit (46)
[quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 21:18"]
Ongelma myös siinä, ettei kunnollisia bermudoita oikeen ole naisille, itse ostan miesten puolelta. Vasta etsin ns. koripalloshortseja, ei ollut naisille, hain miesten osastolta. Niissä taas liian leveet lahkeet, mutta mitäs teet.
[/quote]
Et voi olla tosissasi. Mahdat olla todella tyylikäs näky miesten shortseissasi.
Kankkuvau, niinku Iltasanomat otsikoi. Minä käytän kesällä pellavahousuja, ei tulisi mieleenkään minishortsit. Mutta mä oonkin kolkytvee mamma :(
Ja nuoret naiset käyttää niitä, vaikka elopaino 100kg:n hujakoilla.
Mulla ei perse kestäisi esittelyä vaikka normaalipainoinen olenkin, mutta vaikka kestäisikin niin mielestäni esim kaupat ja kirjastot eivät ole oikeita paikkoja esitellä pakaroita. Minäkin muuten käytän miesten shortseja tai uimahousuja.
n22
Mua säälittää sellaiset lihavat teinitytöt, jotka väkisin ahtautuu niihin pakarat paljastaviin shortseihin niin että kaikki pursuaa ja selluliitti paistaa. Miksi kukaan ei sano niille mitään, ja ihan niiden omaa kehoaan ja siihen sopivia vaatteita tuntemattomien teinien suojelemiseksi noita shortseja ei pitäisi edes tehdä kovin isoissa koissa.
Siis mitä tarkoitatte? Ai silleen et näkyy pakaran alaosaa? Huh, en oo kyllä sellasia sitten ysärin nähnyt, mutta ovat siis tulossa takaisin...
Missä niitä enää käytetään? Espoossa nuoret käyttävät pyllyn kunnolla peittäviä, kankkujen näkyminen on out.
En haluaisi nähdä perseshortseja hyväperseisenkään päällä ainakaan noin julkisella paikalla keskellä päivää. Vähän sama kuin jos miehet alkaisivat kulkea noin yleisesti ympäri kaupunkia ilman paitaa.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 21:48"]
Missä niitä enää käytetään? Espoossa nuoret käyttävät pyllyn kunnolla peittäviä, kankkujen näkyminen on out.
[/quote]
Mä olen varmaan kulkenut laput silmällä viime kesät, mutta olen nähnyt ensimmäiset perseshortsini vasta tänä vuonna. Asun Helsingissä.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 21:48"]Missä niitä enää käytetään? Espoossa nuoret käyttävät pyllyn kunnolla peittäviä, kankkujen näkyminen on out.
[/quote]
Espoolaisena totean, että perseen paljastajia liikkuu kyllä täällä runsaasti.
Espoossa niitä käyttävät enää huorastyletytöt, muut osaavat pukeutua.
Tuota, nyt en pääse tyylistä kiinni. Oisiko kuvia?
Näin jossain kaupassa tytön jonka perse todellakin näkyi kun oli niin miniminishortsit :s peppupakarat aivan paljaana! Hullua, miten joku kehtaa paljastella intiimiosiaan noin?? n19
Joo multakin loksahti suu auki, kun yks ehkä 13-v tyttö hyppeli mun edessä sovituskoppihuoneessa (tiiätte ku joissain kaupoissa on käytävä täynnä sovituskoppei ja huoneen päässä iso seinäpeili) ja tarkasteli puoliks peppunsa jättäviä shortsei peilin kautta. Tuijotti vielä tosi uhmaavasti meitä muita asiakkaita.
t. 16-vuotias teini
No mut nyt noin päin. Ei ole kauaa, kun housut oli niin matalat, että perse näkyi housun vyötäröstä. Sese vasta oli karmeeta!
No oisko nyt sitten kuitenkin ne niiii-n kamalat caprilegginssit parempi vaihtoehto kuin nuo perseshortsit vai pitääkö pitkissä farkuissa olla koko kesä?
Ongelma myös siinä, ettei kunnollisia bermudoita oikeen ole naisille, itse ostan miesten puolelta. Vasta etsin ns. koripalloshortseja, ei ollut naisille, hain miesten osastolta. Niissä taas liian leveet lahkeet, mutta mitäs teet.