Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sukulaiset naljailee nuoremmasta miehestäni

Vierailija
03.06.2014 |

Olen itse siis 36 vuotias ja mieheni on 24. Ärsyttää niin paljon kun aina pitää alkaa nauramaan ja haukkumaan muutaman vuoden ikäerosta! Miten tuollaisen saisi kitkettyä että he oikeasti lopettaisivat ton? Lähinnä tuota tekee serkut ja anoppi. Entäpä jos olisi toisinpäin? Mies olisi minun ikäiseni ja minä hänen ikäisensä. Tulisiko sitten naljailtua? On se vaan kumma että mies saa olla vanhempi mutta nainen ei..

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs hittoa? Jonkun mielestä 18-vuotias on aikuinen ja hänen pitäisi muuttaa mahdollisimman nopeasti pois kotoa, jonkun mielestä 24-vuotias on ihan pentu. Missä ihmeessä on se "aikuisuuden raja"?

Vierailija
22/31 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 21:03"][quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 20:03"]

[quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 19:58"]

Sinä vanha ämmä noin nuoren pojan kanssa, ei oo ihme että sukulaisetki naljailee!

[/quote]Haukuit minua ämmäksi. Millä perusteella?

[/quote]

koska oot.

[/quote]Olet vaan kateellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan aika paljon henkilöstä, onko ihan kakara vielä 24-vuotiaana... Itse olin tuossa iässä jo aika konkari ihmissuhteissa ja nähnyt elämän nurjaa ja valoisaakin puolta. Mutta ehkä yksinkertaiset ihmiset eivät osaa vertailla kuin numeroita keskenään - niinhän peruskoulun alaluokilla opetettiin, että 24 < 36...

Vierailija
24/31 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 21:37"]Riippuu varmaan aika paljon henkilöstä, onko ihan kakara vielä 24-vuotiaana... Itse olin tuossa iässä jo aika konkari ihmissuhteissa ja nähnyt elämän nurjaa ja valoisaakin puolta. Mutta ehkä yksinkertaiset ihmiset eivät osaa vertailla kuin numeroita keskenään - niinhän peruskoulun alaluokilla opetettiin, että 24 < 36...

[/quote]Olet oikeassa. Ehkä antaisin vain haukkujen mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. :)

Vierailija
25/31 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpointa on antaa mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Jos vain pää kestää sen, kaikilla ei kestä vaan osa jutuista jää korvien väliin pyörimään. Voisit myös sanoa naurajille asiallisesti ja vakavasti, että heidän puheensa loukkaavat ja että parisuhteenne ei kuulu ulkopuolisille, tai miltä heistä tuntuisi jos kommentoisit heidän suhteitaan samalla tavalla. Viimeinen keino tietysti on alkaa kommentoida sukulaisten suhteita samaan sävyyn, mutta siitä saa herkästi vittumaisen ihmisen maineen eikä oppi mene kuitenkaan perille.

Vierailija
26/31 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ottaa nuoremman joka saa, kateelliset naukuu vieressä.

Vierailija
27/31 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en ole edes kertonut sukulaisille miehen ikää, vaikka on vain 5 vuotta nuorempi. No kai se joskus tulee esiin kun täyttää pyöreitä yms...

Vierailija
28/31 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tänään sain kuulla naljailua, MUTTA sain sanottua anopille että pitää huolen omasta suhteestaan! Anoppi hiljeni ja lähti pois paikalta. Oon tyytyväinen itseeni!

-Ap-

Vierailija
29/31 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon ite 34v ja esittelen puolisoni 24v yleensä 16vuotiaana teinipoikana :) joten hiljenee siinä suuremmatkin suut :)

Vierailija
30/31 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 20:01"]

Hyvä saavutus! Jos olen ikäisenäsi sinkku niin haluan itsekin nuoremman miehen. Kestävät sängyssä ja ovat vielä koulutettavissa, kivan näköisiäkin monesti. :) 

[/quote]

Kyllä! Sama pätee tietysti myös silloin kun sukupuolet ovat toisinpäin!

M37

Vierailija
31/31 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

*naur*