Turkki vai Kreikka?
Sanokaas nyt, molemmissa käyneet, kun en osaa itse päättää: Kreikka vai Turkki? Turkkiin pääsisi halvemmalla, Kreikkaan lähtisin mieluummin, ihan vain siitä syystä, etten ole siellä käynyt. Mut kumpi on parempi? Mukana myös kaksi teiniä ja vauva.
Kommentit (42)
Ehdottomasti kreikka. Kreikkalaiset on paljon mukavempia kuin noi turkkilaiset. Itse olen lähdössä korfulle.
Turkissa ei ole muuta vikaa, kuin turkkilaiset ihmiset..vastenmielisiä.
Turkki, Istanbul. Upea kaupunki joka voittaa rantalomakohteet.
Rantalomakohteista ehkä Kreikka, tai sitten joku tasokaampi rantahotelli Turkissa.
Ainiin, istanbulissa on nyt levottomuuksia, ehkei sinne sittenkään, ja siellä on kesällä liian kuumakin.
Kreikka!!!!
100 kertaa mieluummin kuin turkkiin, sillä turkissa ei ole kuin feikkikamaa ja ällöttävät miesmyyjät jotka tunkee iholle ja koittaa huijata joka käänteessä.
Kreikassa myös paremmat ruuat
Kreikka
sunnuntaina sieltä palannut 10 kertaa Kreikassa käynyt ja tasan yhden ekan ja viimesen kerran Turkissa (Marmariksessa) käynyt
Me olemme käyneet molemmissa. Käydään vähän vuortellen. Noi Kreikan suosittelijat on tietynmoista sakkia... Turkki on kyllä ihan tosi kiva, Alanya, Bodrum... Meillä lapset on nyt vähän ookoo, kun mennään Kreikkaan, kun siellä ei ole samassa hintaluokassa vesiliukumäkiä hotelleissa. Turkissa on paremmat nämä palvelut: vesiliukumäet hotelleissa (!), jumalattoman hyvä hotellipalvelu, hamam ja muut hieronna kolmen tähden hotelleissa. Kreikassa saa samalla rahalla vaatimattomamman hotellin. Mennään sikti Kreikkaan nyt kun Turkissa on ollut levotonta, vaikkakaan ei turistikohteissa. Turkissa ei oikeasti ole yhtään mitään vikaa. On lapsille ihan mahtava paikka: vesipuistot, letkeä lapsia rakastava tunnelma, hyvää ruokaa.
Molemmissa on tosi hyvä ruoka.
Kreikan Pargaa suosittelen myös. Todella kaunis ja sopivan pieni paikka! Olen matkustanut paljon eri puolilla maailmaa, mutta jostain syystä haluaisin juuri Pargaan takaisin.
Lähtekää kreikkaan! Aivan mahtava paikka, Rethymnon ihana kohde, teinitkin viihtyvät :) Turkista en pitänyt yhtään.
Molemmissa käyty.
Turkissa kerran ja Kreikassa usemman kerran.
Kreikassa on leppoisampaa ja enemmän nähtävää ja koettavaa. Myös edullisempi hintataso.
Kreikassa ei tulla iholle hönkimään ja ovat myös ystävällisempiä.
Sen minkä säästät matkakustannuksissa menee paikan päällä.
Loppupeleissä Kreikka on halvempi.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 20:09"]
"Kreikkaan lähtisin mieluummin, ihan vain siitä syystä, etten ole siellä käynyt."
Ymmärsinkö oikein, että olet käynyt Turkissa, muttet Kreikassa?
[/quote]
Kyllä, juuri näin. ap
Jos ne teinit tai toinen niistä on tyttöjä, niin Kreikka. Turkkilaiset miehet kähmivät tyttöjä.
Turkkilaiset todellakin lähentelevät ja kähmivät tyttöjä ja naisia.
Lasten kanssa? Meidän lapset homehtuisi siellä viikossa. Mitä tekemistä siellä on kuin soma, idyllinen kylä, joka on kävelty yhdessä päivässä ympäri? Miehen kanssa kahdestaan tuollainen olisikin jees, mutta lapset tarvii muutakin tekemistä kuin uimisen.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 21:24"]
Kreikan Pargaa suosittelen myös. Todella kaunis ja sopivan pieni paikka! Olen matkustanut paljon eri puolilla maailmaa, mutta jostain syystä haluaisin juuri Pargaan takaisin.
[/quote]
Kumpikin aivan ihania paratiisimaita!!
Turkin Marmaris on yhtä upea ja ihana paikka kuin Italian Capri tai Espanjan Marbella. Niin kauniita maisemia ei vain Suomesta löydä, sen lisäksi myös puhdas meri, hyvät ruuat, eksotiikka, hyvät rannat, edullinen hintataso. Kyproksella yhdistyy turkkilainen ja kreikkalainen keittiö, voi itse valita kumpaan päähän saarta matkustaa vaiko molempiin ja voi nauttia kummankin maan keittiöistä
Kumpikin aivan ihania paratiisimaita!!
Turkin Marmaris on yhtä upea ja ihana paikka kuin Italian Capri tai Espanjan Marbella. Niin kauniita maisemia ei vain Suomesta löydä, sen lisäksi myös puhdas meri, hyvät ruuat, eksotiikka, hyvät rannat, edullinen hintataso. Kyproksella yhdistyy turkkilainen ja kreikkalainen keittiö, voi itse valita kumpaan päähän saarta matkustaa vaiko molempiin ja voi nauttia kummankin maan keittiöistä
Turkki!! Kreikkalaiset ovat niin laiskoja. Sitä paitsi turkkilaiset ovat paljon kohteliaampia. Turkki on myös paljon värikkäämpi.
Kreikka tietenkin. Miksi kukaan haluaisi tukea matkailulla maata, jossa päämiehenä on hieman kaheli yksinvaltias, maassa heitetään toimittajat vankilaan vääristä mielipiteistä, kuolemantuomio otetaan käyttöön ja naisten asema on ihan p*ska?
Ai niin mutta ei sillä niin väliä kunhan ruoka on hyvää, maisemat kauniita ja lapsille on tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Kreikka
sunnuntaina sieltä palannut 10 kertaa Kreikassa käynyt ja tasan yhden ekan ja viimesen kerran Turkissa (Marmariksessa) käynyt
Ihmetyttää aina nämä "kymmenen kertaa" Kreikassa käyneet. Siis matkustatteko niin paljon, että käytte vaikka kerran vuoteen Kreikassa ja kaksi kertaa vuodessa jossain muussa maassa?
Vai mitä järkeä tuossa on, jos Kreikassa ei ole sukulaisia tai toista asuntoa.
Itse valitsen lähes joka kerta uuden maan. Kreikassakin kyllä käynyt, mutta ei todellakaan säväyttänyt millään tavalla.
Turkin Bodrum ja sieltä ilmatyynyaluksella 20minutissa Kreikan puolelle Kossin saarelle:)
Suosittelen!