Mitä mieltä tästä?
Mitä ajatella tällaisesta?
4 hlöä eli 2 pariskuntaa, toinen vanhempi aviopari, toinen seukkaava pari, josta mies on väärillä teillä tämän nuoren naisen kanssa. Vanhempi pari ei tiedä miehen taustaa, että hänellä on jo perhe.
Vanhempi mies alkaa pitää hauskaa nuoremman naisen kanssa, jahtaa tätä puistossa puiden takaa, kiinnittää huomionsa vain tähän nuoreen naiseen, valokuvaa tätä ja nainen piiloutuu puiden taa, ja muut yrittävät kulkea ja nauraa mukana. Kahvilassa mies jatkaa nuoren naisen kanssa nauramista, muut kokevat ulkopuolisuutta ja ovat hiljaa.
Vaimo saa sitten kovan (astmaattisen?) yskänkohtauksen ja menee eteiseen yskimään. Mies ei edelleenkään huomaa vaimoaan, vaan jatkaa showta. Kohta nuorempi mies menee vanhemman naisen luo ja kysyy, tarvitseeko hän apua, selviääkö hän.
Kun vaimo pettyneenä myöhemmin huomauttaa miehelleen tämän käytöksestä, mies haukkuu ja syyttää vaimoaan sairaan mustasukkaiseksi ja raivoaa vaimolle, eikä pyydä anteeksi käytöstään, saati raivoamistaan nimittelyineen.
Mitä ajattelette tällaisesta?
Vanhemman miehen käytöksestä?
Olen tuo vanhempi vaimo, ja minuun koski miehen tökerö käytös tosi paljon. Ei välittänyt, vaikka olin mukana. Ei välittänyt, vaikka olin tukehtua siihen yskään, ja yskin kauan. Kuulin vain naurunremakan kahviosta ja sydän itki!!! Ilkesi vielä kaiken päätteeksi haukkua minua, syyttää ja huutaa, kun asiallisesti sanoin, että hän ei kyllä menetellyt minua kohtaan oikein. Eikä sitä nuorempaa miestä (jonka emme silloin tienneet olevan väärillä teillä). Olin ilmeisesti liikaa ... ;(