tytär ei päässyt haluamaansa
Yliopistoon. Vaihtoehtoina odottaa vuosi tai vaihtaa suuntaa. Ei oo helppoo nuorilla nykyään.
Kommentit (60)
Mun poika pääs eka yrittämällä lukemaan lakia englanniksi hollantiin.
Ystäväni pääsi vasta kuudennella yrittämällä sisään ja suhteutetulla hakumenettelyllä sittenkin
Ei kai ne tulokset vielä ole tulleet?! Mistä moinen päätelmä?
Ja alapeukku vitoselle. Mikä teitä vaivaa?
Ja alapeukku vitoselle. Mikä teitä vaivaa?
Minkä yliopiston hakutulokset on jo tulleet? Epäreilua, en malta itse odottaa!
Vahingonilo näyttää olevan se paras ilo. Älkää peljätkö, mun lapset ei teidän opiskelupaikkoja vie.
T. Ap
voi nyyhky!! enpä minäkää ole päässy lukuisista hakukerroista huolimatta haluamaani kouluun!! mitenkäs siis nyt? pitääkö mun alkaa rypee itsesäälissä sen takia, etten minä tai tyttösi päässeet haluamaan kouluun?
pistä se friidu hakemaan myös muualle kuin siihen lähinurkan kouluun.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 18:37"]
[/quote]
Sinne nyt pääsee kaikki eikä voi työskennellä Suomessa.
13, syö vaikka pääs. Tyttö on jo päässyt toiseen opiskelupaikkaan, muttei ykkösvaihtoehtoon. Ja ihan eri maahan ei lähinurkille.
T. Ap
[quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 19:00"]13, syö vaikka pääs. Tyttö on jo päässyt toiseen opiskelupaikkaan, muttei ykkösvaihtoehtoon. Ja ihan eri maahan ei lähinurkille.
T. Ap
[/quote]
niin? no mikähän mahtaa sitten olla ongelmasi, jos kerran kersa päässy kouluun ja näin? vai onko ongelmana AINOASTAAN se ettei se ylös vaihtoehto toteutunu?
SÄÄLITTÄVÄÄ!
ja miks mun pitäs pääni syyä? ei oo nälkä ku just söin leipää.
Ei pääse ulkomaan yliopistoonkaan kaikki. Kuka hullu kielitaitoinen haluais työskennellä suomessa? Toisin kuin suomessa, muualla pitää suorittaa hyväksytysti kurssit tiuhaan tahtiin, muuten lentää pellolle.
Katkeruus on hieno asia, voimaannuttava kerrassaan.
Ja aivan varmasti suomessa työskentelee lakimiehinä suomen ulkopuolella opiskelleita. Mikskä ihmemaaksi te suomea oikein luulette?
[quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 18:37"]
[/quote]rahalla pääsee mutta ei Suomessa
Ei ole tulleet vielä tiedot kuka pääsee mihinkin opiskelemaan.
Elämässä on vain kaksi tragediaa: toinen onse ettei saa lahluamaansa, ja toinen että sen saa.
George Bernard Shaw
Kun Jumala sulkee oven, niin hän avaa ikkunan.
Sananlasku
Ei ole ainut. Monet pyrkivät tosi monta kertaa. Esim. viisi kertaa oikikseen.