Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mies on ihana. Olen tosi tarkka meikistäni ja kysyin häneltä tänään

Vierailija
30.12.2020 |

että "onko mun kulmakarvat hyvät?" Oli ihan että "täh?" Ja kysyin "niin onko niissä jotain vikaa?" Ja käänsin naamani mieheen päin. Hän katsoi kulmiani ja sanoi ihmeissään "Ei ole mitään vikaa. Miksi kaikessa pitäis olla aina jotain vikaa?" Ja pyöritteli silmiään ihmeissään 😄

😇

Onko teillä käynyt koskaan vastaavaa, että olette miettineet teidän ulkonäössänne olevan jotain vikaa ja miehenne on kommentoinut päinvastaista, josta teille on tullut hyvä mieli?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitvit?

Vierailija
2/44 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lapsi tekee aikuisen miekkosen kanssa ja miksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitvit?

Niin, halusin hänen mielipiteen kulmameikistäni. Mulla on ärsyttävän epäsymmetriset kulmat, ja niiden meikkaaminen kivannäköisiksi on todella vaikeaa.

Ap

Vierailija
4/44 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä lapsi tekee aikuisen miekkosen kanssa ja miksi?

Ei hän ole minua kuin 6 vuotta vanhempi ja ihan aikuisia ollaan 😁

Ap

Vierailija
5/44 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiku oma mies toteaa aina noihin että vinossa ovat kuin Jorman *******.

Daa.

Vierailija
6/44 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

What :D Mikä sitten olisi ollut se vaihtoehtoinen huono reaktio? Osoittaa kulmiasi ja käydä nauramaan?

Tietysti kiva, että löydät miehestäsi kehumisen aihetta näinkin pienessä jutussa. :)

Vierailija
7/44 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

What :D Mikä sitten olisi ollut se vaihtoehtoinen huono reaktio? Osoittaa kulmiasi ja käydä nauramaan?

Tietysti kiva, että löydät miehestäsi kehumisen aihetta näinkin pienessä jutussa. :)

Ehkä tuo vain helpotti oloani kun koen kulmakarvojeni epäsymmetrisyyden niin rumana piirteenä. Olisihan hän voinut sanoa että "olet meikannut toisen ylemmäs kuin toisen" tms. Tuntui vaan kivalta huomata ettei hän näe kulmakarvojeni sellaisina kuin itse näen.

Ap

Vierailija
8/44 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa työstää tervettä itsetuntoa, niin elämäsi helpottuu!

Vierailija
9/44 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa vähän siltä, että miehesi on kyllästynyt vahvistelemaan, että joo joo, olet ihan OK, kaikki on ihan jees... Siis pönkittämään itsetuntoasi.

Se ainakin mulle tulee ekana mieleen tuosta silmien pyörittelystä ja kysymyksestä, että miksi AINA pitäisi olla jotain vikaa.

Vierailija
10/44 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sivusta ja ohi aiheen, mutta jos oma kumppanini pyörittelisi silmiään minulle jostain sanomisestani, niin lusikat menisi välittömästi jakoon.

Vierailija
11/44 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo aika hyvällä mallilla verrattuna aiempaan, mutta kulmakarvoista on kehkeytynyt tällainen pienoinen pakkomielle. Uskoisin etten ole ainoa jolla on vähintään yksi heikko kohta ulkonäössä, josta "stressaa". Minulle se vaan sattuu olemaan kulmakarvat. Toisille se voi olla vaikkapa nenä, huulet, hampaat tai kaksoisleuka.

Ap

Vierailija
12/44 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sua. Kulmakarvat on sun suurin ongelma. Miesparka! Joutuuko hän kannattelemaan sua lopun elämää?

Vierailija
13/44 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sivusta ja ohi aiheen, mutta jos oma kumppanini pyörittelisi silmiään minulle jostain sanomisestani, niin lusikat menisi välittömästi jakoon.

Ehkä aloittajan kannattaisi vaihtaa miehensä sinuun.

Vierailija
14/44 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkinto palstan pinnallisimmasta kommentista meni tälle.

Vierailija
15/44 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen jo aika hyvällä mallilla verrattuna aiempaan, mutta kulmakarvoista on kehkeytynyt tällainen pienoinen pakkomielle. Uskoisin etten ole ainoa jolla on vähintään yksi heikko kohta ulkonäössä, josta "stressaa". Minulle se vaan sattuu olemaan kulmakarvat. Toisille se voi olla vaikkapa nenä, huulet, hampaat tai kaksoisleuka.

Ap

Miehesi on siis oppinut jo kauan aikaa sitten, mitä sulle kuuluu sanoa niistä kulmakarvoista välttääkseen sun pahan mielen. Oikeasti ne voivat näyttää hänestäkin siltä, että ovat epäsuhdassa, mutta sanoo nätisti, koska kaipaat huomiota.

Vierailija
16/44 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa vähän siltä, että miehesi on kyllästynyt vahvistelemaan, että joo joo, olet ihan OK, kaikki on ihan jees... Siis pönkittämään itsetuntoasi.

Se ainakin mulle tulee ekana mieleen tuosta silmien pyörittelystä ja kysymyksestä, että miksi AINA pitäisi olla jotain vikaa.

Olen jo tutustumisvaiheessa halunnut kertoa hänelle avoimesti ja suoraan, että minulla on mm. yleinen ahdistuneisuushäiriö ja masennusta. Hänen kanssaan olen tullut onnellisemmaksi, koska hän ymmärtää minua. Ei tuo silmien pyörittely ollut pahaa, hän halusi vain osoittaa minulle, että stressaan turhista. Jos minulle tuli tilanteesta hyvä mieli, niin hän toimi oikein!

Ap

Vierailija
17/44 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehet ymmärrä kulmakarvojen meikkaamisesta yhtään mitään.

Yhtä hyvin olisit voinut seinältä kysyä.

Vierailija
18/44 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miehesi on siis oppinut jo kauan aikaa sitten, mitä sulle kuuluu sanoa niistä kulmakarvoista välttääkseen sun pahan mielen. Oikeasti ne voivat näyttää hänestäkin siltä, että ovat epäsuhdassa, mutta sanoo nätisti, koska kaipaat huomiota.

En mä kyllä kaipaa huomiota. Kunhan vain kysyin hänen mielipidettään. Olen kysynyt äidiltänikin.

Ap

Vierailija
19/44 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En mä kyllä kaipaa huomiota. Kunhan vain kysyin hänen mielipidettään. Olen kysynyt äidiltänikin.

Ap

Kannattaa muistaa, että tuollainen jatkuva kysyminen ja varmistelu voi koitua myös suhteen tuhoksi. Joten suosittelen lämpimästi nyt lopettamaan tuon kysymisen tähän kertaan.

Vierailija
20/44 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi sua. Kulmakarvat on sun suurin ongelma. Miesparka! Joutuuko hän kannattelemaan sua lopun elämää?

Niin, mä stressaan asioista joista monet muu ei. En pelkää ollenkaan sairastuvani esim. syöpään tai muuhunkaan. Kunhan kulmakarvat on hyvin, kaikki on hyvin. Usko tai älä, niin tällainen olen.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä