Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sisaruksesi voittaa 3 miljoonaa euroa lotossa. Mitä oletat saavasi?

Vierailija
03.06.2014 |

Lahjaverottomana 3999 euroa?

Auton?

Asunnon?

Ei mitään?

Koko potti tasajakoon lähimmille?

Kommentit (84)

Vierailija
41/84 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oleta saavani mitään, mutta todennäköisesti kustantaisi lähisuvulle yhteisen matkan. 

Vierailija
42/84 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan saisi edes tietää asiasta.

Ollaan viimeksi nähty iskän perunkirjoituksissa ja seuraavan kerran sitten varmaan äidin vastaavassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/84 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä viestin tai soiton seuraavasta ulkomaanmatkasta.

Vierailija
44/84 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateuden katkeran kalkin nieleskeltäväkseni.

Vierailija
45/84 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Miksi saisin? Jos vanhempani voittaisivat, olettaisin saavani pienen siivun, koska ovat useaan kertaan niin sanoneet (ei, en ole itse kysynyt :).

Vierailija
46/84 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettaisin saavani jotain. 3 miljoonaa on niin suuri summa, että toivoisin saavani maksimisumman, mitä lahjaverottomana voi antaa. Tietenkin niin, että veljeni lahjoittaisi 3999 euroa minulle, 3999 miehelleni ja 3999 jokaiselle lapselleni erikseen. Itse asiassa lahjaverottomasti voisi antaa vielä niin, että miehen vaimo antaisi minulle 3999 euroa, miehelleni 3999 ja lapsille myös. Saisimme 39 990 euroa. Se olisi todella hieno ja iso summa, mutta ihan kärpäsen kakka siitä kolmesta miljoonasta.

Vierailija
47/84 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin mitään. Itse antaisin heille ja muillekin lähisukulaisille hyvät lahjoitukset, mutta sisarukseni ovat ahneempia ihmisiä.

Vierailija
48/84 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

satatuhatta.

Vierailija
49/84 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettaisin saavani 100 000 euroa, koska saajia on muitakin.

Vierailija
50/84 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 12:05"]

Olettaisin saavani jotain. 3 miljoonaa on niin suuri summa, että toivoisin saavani maksimisumman, mitä lahjaverottomana voi antaa. Tietenkin niin, että veljeni lahjoittaisi 3999 euroa minulle, 3999 miehelleni ja 3999 jokaiselle lapselleni erikseen. Itse asiassa lahjaverottomasti voisi antaa vielä niin, että miehen vaimo antaisi minulle 3999 euroa, miehelleni 3999 ja lapsille myös. Saisimme 39 990 euroa. Se olisi todella hieno ja iso summa, mutta ihan kärpäsen kakka siitä kolmesta miljoonasta.

[/quote] Mulla ei olis kyllä pokkaa odottaa yhtään mitään, varmasti on kärpäsen kakka, mutta noi odotukset on niitä, jotka luo rahariitoja. Onneks tää oli vaan ajatusleikki. Mutta kaikki tietty tuntee itse en omat sukulaisensa parhaiten.

Vierailija
51/84 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi saisin mitään tai edes niin olettaisin,ne ovat siskoni rahat!!

Vierailija
52/84 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät tuliaiset, kun seuraavan kerran tulevat käymään :)

en siis mitään oleta saavani. Emme saa nytkään, vaikka siskon miehellä on miljoonaomaisuus.

Vierailija
53/84 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiselta siskolta saisin unelmamatkan perheelle. (sovittu et niin tehdään jos jompikumpi voittaa). Toiselta saisin luultavasti vittuilua. Veljeni joisi itsensä hengiltä ennen kuin saisi rahoilla tehtyä muuta.

Itse jakaisin summasta läheisille. En tosin rahana veljelleni.

Vierailija
54/84 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme sopineet miehen veljen ja hänen vaimonsa kanssa, että jos he voittavat lotossa he ostavat meille kohtuullisen asunnon eli rivari/paritalo Espoosta n. 400 000 euroa. Ja me ostamme heille, jos me voitamme.

Itsestäänselvyys, mutta hyvä että on tullut mainittua puolin ja toisin.

LIsäksi itse antaisin kaikille suvun nuorille ja lapsille pesämunan omaan asuntoon. Ja vähän käyttörahaa siihen päälle. Suvun vanhuksille eli omille vanhemmilleni, appivanhemmilleni ja miehen tädille ja hänen miehelleen ostaisin luksusmatkan käyttörahoineen.

Vierailija
55/84 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en olettaisi saavani mitään. En itsekään varmaan kertoisi mitään kenellekään. Olen aikuinen joten miksi kenenkään pitäisi minun elämääni kustantaa?

Vierailija
56/84 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mitään.

Vierailija
57/84 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Emme ole väleissä.

Vierailija
58/84 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kuka sisaruksistani. Yksi varmaan jakaisi suurimman osan pois ja osan siis sisaruksilleen ja toiselta minä tuskin saisin, muttta lapseni varrmaan saisivat. Muista en osaa arvailla ja lähtökohtaisesti en mitään voittorahoja ole vailla enkä siksi myöskään rahapelejä harrasta.

Vierailija
59/84 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, mutta jos tilanne olisi toisinpäin, varmaankin maksaisin vähintään hänen talolainansa pois.

Muutenkin haaveilen siitä, että voisin rahallisesti auttaa muita. Maksaisin esim. sukulaistytölle opiskelut ulkomailla. Fyysisesti kun minusta ei ole apua kellekään.

Vierailija
60/84 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taatusti yhtään mitään, en ole häneltä eläissäni saanut mitään eikä lapseni myöskään. Enkä minäkään kyllä hänelle mitään antaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi