Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaveri välttelee tapaamista.

Vierailija
03.06.2014 |

Toisen lapsen saatua, alkoi vältellä. Soittelee kuitenkin ja itse ottaa yhteyttä ja sanoo kuin oon hyvä kaveri. Vaikka en itse pitäisi yhteyttä, soittelee useasti ja jutustelee ja kertoo kaikkea. Meillä samanikäsiä lapsia, voisivat leikkiä yhessäkin. Onko tässä jotain outoa? Ei ehdota tapaamista. Jos itse ehdotan kiertelee.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masis

Koti sekAisin

Jne

Vierailija
2/8 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoo aina et kaikki on hyvin. Ja sen mieliala vaihtelee. Välillä tuntuu et on kun eri persoona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko edes käynyt mielessä kysyä häneltä miksei ehdi/halua/jaksa tavata? Käsittämätöntä miten vaikeaa ihmisten on puhua toisilleen :-(

Vierailija
4/8 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 07:39"]Toisen lapsen saatua, alkoi vältellä. Soittelee kuitenkin ja itse ottaa yhteyttä ja sanoo kuin oon hyvä kaveri. Vaikka en itse pitäisi yhteyttä, soittelee useasti ja jutustelee ja kertoo kaikkea. Meillä samanikäsiä lapsia, voisivat leikkiä yhessäkin. Onko tässä jotain outoa? Ei ehdota tapaamista. Jos itse ehdotan kiertelee.

[/quote] Lisään viellä. Sitten kun harvoin tavataan. Tulee viestiä perään häneltä, jos käyttäydyin väärin tai tein jotain. Tulen yleensä kaikkien kanssa toimeen. En tajua enään?

Vierailija
5/8 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos hänellä mieliala vaihtelee, ei uskalla tavat, mutta silti kaipaa ystävyyttäsi, niin voisihan olettaa että kaikki ei ole kunnossa. Ehkä on synnytysmasennuksen vallassa, kotona homma livennyt käsistä, ei jaksa siivota eikä pitää huolta itsestaan. Ehkäpä jopa sortunut iltatissutteluun ja häpeää sitä kaikkea. Ei siksi halua tavata kasvotusten.

Vierailija
6/8 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 07:52"]Onko edes käynyt mielessä kysyä häneltä miksei ehdi/halua/jaksa tavata? Käsittämätöntä miten vaikeaa ihmisten on puhua toisilleen :-(

[/quote] Kerran kun kysyin. Ni sanoi ettei voi luvata mitään tapaamista. Sit taas ottaa yhteyttä myöhemmin ja jos olen hiljanen, heti kysyy onko kaikki hyvin.

Vierailija
7/8 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu varmaan sen omasta epävarmuudesta

Vierailija
8/8 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko sotten jotakin kotikriisiä meneillään? Ei voi luvata mitään, kun ei koskaan tiedä kuinka tulenarka tilanne kotona on. Se stressi sitten purkautuu jopa sinun arvostelemisena. Tai hän on saiarstunut psyykkisesti. Ihan oikeasti, ei meistä kukaan voi tietää mikä siellä on pielessä, asiasta voi ottaa selvää vain sinä.