Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liian isot rinnat

Vierailija
05.07.2014 |

jos liian isot rinnat, jotka haittaavat urheilua ja kotonakaan ei voi olla ilman rintsikoita? Vinkkejä kehiin .

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienentäviä rintsikoita myydään. Jos ei ole varaa pienennykseen, niin rintsikat;

Vierailija
2/4 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan koe, että mulla olisi liian isot rinnat, mutta en ole koskaan ilman rintaliivejä, edes nukkuessa. Urheillessa käytän todella tukevia liivejä eikiä ole mitään ongelmia asian suhteen. 75DD on mun kuppikoko ja mun rinnat ovat kiinteää mallia eli eivät roiku yhtään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on isojen rintojen vuoksi myös terveydellisiä ongelmia eli esim.  jatkuvasti hartiat jumissa ja siiyä johtuen särkyä, on yksi vaihtoehto rintojen pienennysleikkaus. Leikkaus on iso ja en sitä todellakaan suosittele, jos isoista rinnoista koituva haitta si ole tuntuva.

Itse 75DD kokoisena kärsin monta vuotta. Urheillessa vain kaikista napakimmat liivit + urheilutoppi toimi. Ja juostessa hölsky siltikin. Koskaan en voinut olla ilman liivejä. Hyvät ja tukevat (urheilu)topit olivat suosikki alusvaatteita. 

Tänä päivänä omaan pienet c-kupin rinnat ja olo on hyvä, elämä ei pyöri rintojen ympärillä eivätkä ne rajoita elämää. 

Vierailija
4/4 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 01:58"]

Jos sinulla on isojen rintojen vuoksi myös terveydellisiä ongelmia eli esim.  jatkuvasti hartiat jumissa ja siiyä johtuen särkyä, on yksi vaihtoehto rintojen pienennysleikkaus. Leikkaus on iso ja en sitä todellakaan suosittele, jos isoista rinnoista koituva haitta si ole tuntuva.

[/quote]

En tiedä kuinka määrittelet "tuntuvan" haitan, mutta minulla oli isojen rintojen takia vähän selkäkipuja, rintaliivien olkain painautui ikävästi hartioihin ja liikkuessa isot rinnat oli ikävät kun ne oli ns. tiellä. En tiedä onko em. "tuntuva haitta", mutta en kuitenkaan ihan kohtuuttomasti kärsinyt. Sen verran kuitenkin vtutti, että hakeuduin asian takia lääkärille. Sain lähetteen julkiselle puolelle jossa rinnat sitten pienennettiin (yhteensä tavaraa lähti n. 1 kg verran).

Leikkaus oli iso, mutta toipuminen nopeaa ja suht kivutonta (tavallista särkylääkettä vetelin pari ekaa päivää leikkauksen jälkeen, sen jälkeen en mitään). Missään vaiheessa en ollut tosi kipeä eikä kipu sietämätöntä, päinvastoin. Rintakehä oli ihan mustelmilla leikkauksen jälkeen, mutta aika nopeasti mustelmatkin hävisivät. 

Minä siis suosittelisin leikkausta kaikille jotka isoista rinnoistaan kärsivät, ei mielestäni tarvitse olla mitään "tuntuvaa haittaa", että tuo leikkaus kannattaa toteuttaa. Eikä leikkausta ainakaan kannata jättää väliin sen takia, että leikkaus on iso, koska toipuminen on kuitenkin nopeaa ja lopputulos on kaiken vaivan arvoinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme