Mielikuvituksellisimmat paikat, joista olet löytänyt...
...sormuksen tms pikkuesineen kotoa - jelppikää hädänalaista!
Eli kyseessä lahjaksi saatu kaunis sormus, joka vielä viime torstaina oli sormessani ja viimeinen muistikuva on, että laskin sen tietokonepöydälle. Yön yli nukuttuani sormusta ei näkynyt. Asun pienessä yksiössä ja minulla on kissa. Tähän mennessä olen taskulampun kera katsastanut lattiapinnat, tietokonepöydän sivustat, kylpyhuoneen, vaatteet, pikkusälät...
Mikä on kummallisin paikka, josta kadonnut pikkuesineesi on löytynyt? Kaipaan kaiken avun, sillä sormuksella on tunnearvoa ja sen on oltava sisätiloissa jossakin!
Kommentit (29)
Kullanarvoisia vinkkejä, kiitos teille! Lisää otetaan vastaan!
Hommaa tosiaan helpottanee se, etten ole imuroinut. Kamaa kyllä löytyy, joten siivotessa ainakin etsittävä pinta-ala toivon mukaan vähenee, ellei esine löydy siivotessa.
Asuntoni on niin pieni, että on vain sänky ja pari tuolia - sikäli helpottaa etsimistä.
ap (myös ed.)
Se pyörii kivasti kun kissa pyörittää sitä tassulla!
Mulla oli kerran sormus hupparin hupussa ja varmaan oli pudonnut sinne tukkaa laittaessa. Putosi hupusta, kun olin laittamassa hupparia pesukoneeseen.
Meillä kissa pyörittelee kaikenlaisia pikkutavaroita pitkin lattiaa. Niitä löytyy useimmiten sohvan, tv-tason ja jääkaapin alta, joskus myös parvekkeelta.
Roskapussissa?
Vaatteissa: esim. taitetun housunlahkeen vekissä?
Jos on pitkät hiukset onko tarttunut hiuksiin ja olet kuljettanut mukanasi sänkyyn, ulos..?
Uunin alla?