Supermarjo on todella laiha
Treenaa kovaa mutta mitähän syö? On kuin luuranko.
Kommentit (27)
No valitettavasti olen itsekin laittanut merkille. Ja kaikki ne luonteenpiirteet ja pakonomainen kontrolloiminen joka asiaan (miehestä lähtien) vain vahvistaa anoreksia-diagnoosia.
Jotenkin tulee surullinen mieli häntä katsoessa vaikka muuten mulle onkin aivan sinänsä sama, miltä kukin näyttää.
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 21:41"][quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 21:11"][quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 21:02"]Jillian syö varmaan itse lähinnä ituja ja jotain vehnänorasmehua
[/quote]
Se on yököttävä. Jos olisin mies, en koskis pitkällä tikullakaan.
[/quote]
Mutta kun olet nainen niin koskisit oikein mielelläsi?
[/quote]
En tietenkään! !
Livenä on vielä laihempi kuin mitä telkkarissä näyttää.
Ihmettelen tuota sen treenausta ja muutenkin urheilu vouhotusta.Eihän sillä ole lihaksiakaan,ja mistäpä niitä tulisi kun ei syö.
Mun mies sanoo, että Marjo on "kamala kuiva korppu" ....
No, ehkä on joidenkin miesten makuun tuollainenkin vartalo.
Liiallinen laihuus ei koskaan kaunista ketään mutta etenkin tuossa iässä sitä liian laiha ihminen alkaa näyttää variksenpelätiltä.
No valitettavasti olen itsekin laittanut merkille. Ja kaikki ne luonteenpiirteet ja pakonomainen kontrolloiminen joka asiaan (miehestä lähtien) vain vahvistaa anoreksia-diagnoosia.
Jotenkin tulee surullinen mieli häntä katsoessa vaikka muuten mulle onkin aivan sinänsä sama, miltä kukin näyttää.