Supermarjo on todella laiha
Treenaa kovaa mutta mitähän syö? On kuin luuranko.
Kommentit (27)
Ihan selvä sh-tapaus :( kuka pelastaa supermarjon. surettaa hänen puolestaan, toivottavasti ei anna tuota eteenpäin lapsilleen.
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 20:52"]
Numero 7:lle. On maalta, joku luontoihminen. Sanat tuuli ja heinä viittaavat siihen.
[/quote]Ymmärrän tämän siten, että niin ikään maalta ja luonnosta tulevat ilmaukset "paisunut syöttösika" ja "laardivalas" ovat korrekteja kuvauksia lihavasta ihmisestä.
Supermarjon oma elämä taitaa olla aika sekaisin.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 07:01"]
Supermarjon oma elämä taitaa olla aika sekaisin.
[/quote]
Kuinka niin?
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 20:29"]
Mun mies sanoo, että Marjo on "kamala kuiva korppu" ....
No, ehkä on joidenkin miesten makuun tuollainenkin vartalo.
[/quote]
Ja sehän on naisen elämän pääasia, mitä miehet hänestä ajattelevat. Joopajoo.
Mieheni tuskin tietää kuka Super-Marjo on (hän ei käy AV:llä). Minäkään en ole nähnyt mitään hänen ohjelmiaan, mutta nyt pyörii joku elämänhallinta- tai vast. sarja, jonka mainoksessa hänen kasvonsa näyttävät pelottavan laihoilta, hampaat isoilta (laitettu liian isot kuorikot?) ja luonnottoman valkaistu tukka lisää riutuneisuuden vaikutelmaa.
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 20:27"]Livenä on vielä laihempi kuin mitä telkkarissä näyttää.
Ihmettelen tuota sen treenausta ja muutenkin urheilu vouhotusta.Eihän sillä ole lihaksiakaan,ja mistäpä niitä tulisi kun ei syö.
[/quote]Ei ole livenä laihempi mitä telkkarissa. Ehkäpä jopa normaalimman kokonen.
Nimim. Olemme tavanneet.
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 20:52"]Numero 7:lle. On maalta, joku luontoihminen. Sanat tuuli ja heinä viittaavat siihen.
[/quote]
Kiitos! Kysymys kuuluu kuka ei ole maalta? Av-mammako? Sääliä, sääliä ja hiukan vielä sääliä täältä Ei maalta! Helvetinsyvähuokaus#
Se akka ei oo muuta ku tuulen nussima vinkuheinä!!
Miksi joku käyttää tämmöisiä mukahauskoja ilmaisuja?
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 20:42"]
Se akka ei oo muuta ku tuulen nussima vinkuheinä!!
[/quote]
Numero 7:lle. On maalta, joku luontoihminen. Sanat tuuli ja heinä viittaavat siihen.
Toinen joka mua karmii on Jillian McKeith, se brittiläinen ravinto-natsi Olet mitä syöt-sarjasta, en ottais ravintoneuvoja kyllä kummaltakaan näistä kurtistuneista rusinoista :D (en onneks tarvikaan).
Jillian syö varmaan itse lähinnä ituja ja jotain vehnänorasmehua
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 21:02"]Jillian syö varmaan itse lähinnä ituja ja jotain vehnänorasmehua
[/quote]
Se on yököttävä. Jos olisin mies, en koskis pitkällä tikullakaan.
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 21:11"]
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 21:02"]Jillian syö varmaan itse lähinnä ituja ja jotain vehnänorasmehua
[/quote]
[/quote]
Mutta Jillianpa on LESBO.
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 21:15"][quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 21:11"]
[/quote]
[/quote]
Mutta Jillianpa on LESBO.
[/quote
HYI.
oliko supermarjo se joka raskausaikana söi alle 1200 kcal?
Kiva leikkiä syntymättömän lapsen terveydellä...
Kysyin mun ukolta, että kuka on kamalimman näköinen nainen. Arvatkaa kuka on? :D
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 21:11"][quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 21:02"]Jillian syö varmaan itse lähinnä ituja ja jotain vehnänorasmehua
[/quote]
[/quote]
Mutta kun olet nainen niin koskisit oikein mielelläsi?
Niissä SM pelastaa jaksoissa on kamalan laiha, vanhan näköinen ja liian ruskea.
Rusina jolla on huulipunaa.
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 21:37"]Kysyin mun ukolta, että kuka on kamalimman näköinen nainen. Arvatkaa kuka on? :D
[/quote]
Varmaan sinä?