Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Lättähiukseni ovat historiaa!
02.06.2014 |
Vaihdoin tavallisen hoitoaineen suihkutettavaan, hiuksiin jätettävään hoitoaineeseen.
Miks mä en tajunnut tätä aikaisemmin??!!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Itse rupesin muutama vuosi sitten pesemään ohuet hiukseni niin, että laitoin ensin hoitiksen kuiviin hiuksiin, annoin vaikuttaa viitisen minuuttia ja sitten pesin shampoolla, ihan järkky ero siihen millaset hiukseni olivat jos pesin ne ensin ja sitten laitoin hoitiksen = lättänät ja elottomat, nyt ilmavat ja sileät. (niin ja hiukseni ovat sellaiset lasimaiset vauvahiukset tekstuuriltaan, yäh.)