Stefun ja Sofian lemmenloma Pohjanmaalla
Kommentit (1427)
Vierailija kirjoitti:
Sofia sai kuvauskaluston vblogia varten kun esiintyi Katiska filmissä.
Lainaksi tosin vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaffepulla kirjoitti:
Voidaanko jättää se Martina pois? Miksi ette perusta omaa ketjua hänelle?
Eikö mielestäsi saa linkata ihailemasi Martinan omia sanoja tänne?
Kai sillä hyvinvointivalmentajalla on jotain painavaa sanottavaa meille.
Ollaan sitten parhaita versioita itsestämme.
Mitä jos pysyisit ketjun aiheessa trolli.
On tietysti ikävää kun et saa häiriöttä keskittyä Sofian solvaamiseen.
Lol. Harmittaako kun sun asiattomat viestit päätyvät poistoon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistatteko hän näytti montaa kertaa stooryssä syksyllä että kävi Solar Filmsillä. Mitääkö hän sieltä tulee. Myötähäpeä jos on ulosanti niin kuin Posessa.
Eikös se Sofian vlogitiimi ole Solar Filmisltä, ainakin sen Ibiza-Peten instasta sai sen käsityksen. Eki sieltä ostettu kaikki kuvausjärjestelyt, ja muut kuvauspalvelut.
Katiska-dokumentti on Solar Filmsin tuotantoa. Siellä se kävi lörpöttelemässä studiolla, vaikka sanoikin "ettei ole mukana missään Katsika-dokumentissa". Huono valhe, jopa Soffen suusta.
Oli ensin mukana, sitten Niko tunnusti ja meni suhde poikki. Sitten ei enää osallistunut tuotantoon.
Sinä valehtelet.
No eipä valehtele, siitä oli joku videopätkäkin kun istui oikeudenkäynnin jälkeen solarfilmsin studiolla. T. Eri
Niin, koska ensin oli mukana, kuten juuri sanottiin. Luitko yhtään kommenttia mihin vastasit?
Ymmärrätkö itse, että suhde meni poikki keväällä kun Sofia jäi kiinni Stefanin kanssa vehtaamisesta, oikeudenkäynnit alkoivat vasta kesällä. Eli antoi haastatteluja ja kommentteja dokumenttiiin vaikka suhde oli kaatunut jo kauan sitten.
Sofia näyttää uusimmissa instavideoissaan eri näköiseltä. Vähentänyt filttereiden käyttöä? Hyvä niin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sofia sai kuvauskaluston vblogia varten kun esiintyi Katiska filmissä.
Lainaksi tosin vain.
Huijattiinko Sofia esiintymään Katiskaan vblogin avulla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oikeasti keskustellaan otsikon mukaisisa ihmisistä niin miksi ihmeessä Sofian eilisessä postauksessa kirjoittanut joulusäästä? Uusi Vuosikin meni jo...
Ei ajantajua?
Sai lahjaksi niin ison pullon, että sen nuoleminen kestää ja kestää, eikä huomannut vuoden vaihtumista?
Lain vastaisia voivat olla esimerkiksi seuraavanlaiset viestit:
-herjaavat, rasistiset tai yksityiselämää loukkaavat viestit,
-valheellista tietoa tai vihjauksia yksityishenkilöistä sisältävät viestit,
En tainnut esittää mitään väitteitä, joten sun harhaisen mielen mukaista "herjaamista" ei näy missään, vai mitä? Lauseeni perässä muuten oli kysymysmerkki :D Kai sitä saa arvuutella? Sofiasta ku katsos on kuvakin missä nuolee pulloa. Älä nyt sorru omaan näppäryyteesi noin helpolla.
Vai eikö sinunkaan vuosi ole vaihtunut, linkkaat tätä samaa tänne nyt siis kuinka monta vuotta?
Vierailija kirjoitti:
Aikuisten oikeesti, mä olen vähän huolissani tuosta Martina haterista.
Hällä ei oo kaikki kyllä hyvin.
Viestit rupeaa oleen sitä tasoo, että hän sekoaa lupullisesti.
Liekö sitten vaarallinen vain itselleen vai muille.
Miettikää millaisissa kantimissa suomen mielenterveys asiat on.
Se on vainoaja. Parasta on tässä kun kerää todisteet useammalta sivustolta niin kuka tahansa voi tehdä rikosilmoituksen.
Vainoaminen on virallisen syytteen alainen rikos eli syyttäjä nostaa siitä syytteen, vaikka asianomistaja ei vaatisi rangaistusta. Wikipedia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on vainoaja. Parasta on tässä kun kerää todisteet useammalta sivustolta niin kuka tahansa voi tehdä rikosilmoituksen.
Vainoaminen on virallisen syytteen alainen rikos eli syyttäjä nostaa siitä syytteen, vaikka asianomistaja ei vaatisi rangaistusta. Wikipedia.
Nyt av-mammat pääsevät vauhtiin. Miettikää saadaan yksi mt-potilas hoidon piiriin. Kerätään eri sivustoilta todisteet ja tehdään rikosilmoitus vainoamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Martinan omien jo netissä ja julkisuudessa olevien sanomisten linkkaaminen tänne ei ole millään tavalla vainoamista.
Hän itse on nämä asiat julkisuuteen antanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt av-mammat pääsevät vauhtiin. Miettikää saadaan yksi mt-potilas hoidon piiriin. Kerätään eri sivustoilta todisteet ja tehdään rikosilmoitus vainoamisesta.
Mukana.
Mä en kyllä jaksais elää tollasta matkalaukku elämää. Lomalla kyllä, mut en normi elämässä. Kunnon kassialma:D
Hotellista hotelliin, ei mitään omaa, pelkää feikkausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ensimmäisenä jonossa, kun lähdetään hakemaan oikeita vainoajia ja stalkkereita. Sun kirjoittelusi Sofiasta ylittää kaikki kunnianloukkauksen rajat, mutta eihän mielenvikaista voi asettaa syytteeseen mistään. Syyntakeeton.
Onpas kova hätä nyt Martinan vihaajalla, kun paljastui yhteistyökuvioiden ja ammatillisen osaamisen oikea laita. Pitää haukkua lapsia ja jankuttaa samoja iänikuisia jargonioita, joista kukaan ei välitä pätkääkään ja jotka eivät vähennä kaupallisia yhteistöitä ja kun mikään muu ei aiheuta vastrektiota pitää alkaa haastaa riitaa muille kommentoijille ja haukkua heitä. Harmittaa kun kukaan ei huomaa!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Martinan omien jo netissä ja julkisuudessa olevien sanomisten linkkaaminen tänne ei ole millään tavalla vainoamista.
Pointti on se, että miksi sun pitää niitä sataan kertaan linkata, kun jokainen on ne jo lukenut, ja varmaan jo aikoinaan, kun olivat tuoreita uutisia. Mitä se sulle oikein antaa? Vai etkö muista linkanneesi? Laita joku järjestelmä itsellesi, mihin tilastoit jo linkkaamasi "pataan vetelyt" ja Martina sanomiset, ja häntä varten ikioma keskustelupino. Sinne kokoonnutte jutustelemaan valmentajan tekemiset ja linkkailette kilpaa. Kaikki tisukuvat ja cv, nykyiset silarit ja niiden tila, miehet jne. Sofalla on nyt päärooli täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mukana.
Ketä vastaan aiot nostaa oikeusjutun?
Martinaa? Hänhän itse kertoo väkivaltaisesta käytöksestään.
Sua julkisuuden henkilön pitkäaikainen vainoaminen netissä.
Martina hullu saisi ehdotonta vankeutta 😂
Nissisen mukaan "tyypillisestä" vainoamisesta on tuomittu yleensä sakkoja, mutta mikäli tapaukseen on liittynyt vaikkapa pitkäkestoisuutta tai muita vakavia rikosnimikkeitä, on langetettu myös ehdotonta vankeutta.
Martina oli Puman vuoden 2020 mainoskasvo Suomessa. Vuoden 2020. Ei vuoden 2021. Ei loppuikäänsä. Vaan vuoden 2020. Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää?!
Pumalla on melkoinen markkinointi- ja viestintäkoneisto, luuletteko, ettei heillä ole ammattitaitoa hoitaa asioitaan? Oikeasti? Kuka tahansa voi perustaa Gekkosen kaltaisen sivuston ja kirjoitella sinne ihan mitä tahansa. Gekkonenhan vaanii päivät pitkät julkkisten instoja ja keskustelupalstoja ihan omalla nimellään. Juorut on juoruja ja ihan vauvapalstalta napattu huhu, jälleen kerran.
Aika käsittämätöntä, että joku ihmettelee, miksi vuoden 2020 yhteistyösopimus päättyy vuonna 2021. Aivan yhtä turha kuvitella jonkun tän tason huurun juttujen vaikuttavan Martinan bisneksiin. Valmennusmäärät kasvaa koko ajan. Valmennettavien määrät kasvaa koko ajan. Kaupalliset yhteistyöt lisääntyy koko ajan. "Vainoajan" harmiksi koko hänen touhunsa on täysin turhaa, ei vaikuta mihinkään Martina elämässä. Mitä energian ja oman elämän tuhlausta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤦 Uuden säännöksen mukaan vainoamiseen syyllistyy henkilö, joka toistuvasti uhkaa, seuraa, tarkkailee, ottaa yhteyttä tai muulla näihin rinnastettavalla tavalla vainoaa toista niin, että se on omiaan aiheuttamaan vainotussa pelkoa tai ahdistusta. Rikoksesta voidaan tuomita sakkoa tai enintään kaksi vuotta vankeutta. Vainoaminen on virallisen syytteen alainen rikos eli syyttäjä nostaa siitä syytteen, vaikka asianomistaja ei vaatisi rangaistusta.
Kunnianloukkausrikokset ja yksityiselämää loukkaavaa tiedon levittämistä koskevat rikokset ovat jatkossakin asianomistajarikoksia. Valtakunnansyyttäjä voi kuitenkin nykyiseen tapaan antaa määräyksen syytteen nostamisesta, jos rikos on tapahtunut joukkotiedotusvälinettä käyttäen ja erittäin tärkeä yleinen etu vaatii syytteen nostamista.
Hyvä, toivottavssti Sofiaan kohdistuva jatkuva herjaaminen palstalla saadaan loppumaan.
On kummallista että ketju saa olla täällä.
Ahaa, no selvisi miksei Stefu ole myös hotellissa. Mutta nyt on jo tammikuu, missä se Soffen asunto on? Vai oliko se yhteistyö sitä, että aikoo yöpyä eri hotelleissa tästä lähin kaupallisena yhteistyönä?
Vierailija kirjoitti:
Niin, Stefu lapsensa kans. Voihan olla et lapsi on sanonut et haluaa olla isän kans kaksin, eli ei ole toivonut naisystävää sinne. Ja lompakko kaivaa taskuistaan hotelliöihin rahaa.
Miksi on aina haettava mahdollisimman epäuskottava syy kaikkeen. Stefan tuskin kustantaa Sofian hotelliöitä. Miksi ihmeessä näin tekisi? Tuskin ovat yhdessä edes, kavereita ovat vain. Stefanilla oma elämä johon tyttö kuuluu olennaisena osana. Ihan omituisia ajatuksia teillä.
Lain vastaisia voivat olla esimerkiksi seuraavanlaiset viestit:
-herjaavat, rasistiset tai yksityiselämää loukkaavat viestit,
-valheellista tietoa tai vihjauksia yksityishenkilöistä sisältävät viestit,