Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko teidän lapset jollain kesäleirillä?
02.06.2014 |
mikä tämä leirihysteria on? Onko tosiaan kaikki lapset jollain leirillä?
Oltiin ajateltu, että nyt on lasten kiva lomailla ja olla kavereiden kanssa päivät pitkän lukuvuoden jälkeen, mutta ei. Kaikki kaverit juoksee leireiltä toisellevkoko kesän. On korisleiriä, futisleiriä, urheiluleiriä, eläinleiriä...
No meidän "luuserilapset" ei leireile, vaan viettää LOMAA!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa