En jaksa katsoa ikkunasta ulos. Sataako Pohjois-Helsingissä nyt?
Joutuisin nousemaan sohvalta ylös, enkä nyt oikeastaan millään jaksaisi.
Kommentit (15)
Onpa laiskanpulskea lorvikatari, kun ei viitsitä päätään kääntää, tai silmiään nostaa ja katsoa ulos ikkunasta. Juu, palmut huojuu ja aurinko porottaa, eksoottinen aavikon tuuli pyyhkii hyväillen polttavaa kaupunkia.
Normaalia av-mamma maininkiä, jatkakakaa laiskurit samaan malliin.
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 15:41"]
Onpa laiskanpulskea lorvikatari, kun ei viitsitä päätään kääntää, tai silmiään nostaa ja katsoa ulos ikkunasta. Juu, palmut huojuu ja aurinko porottaa, eksoottinen aavikon tuuli pyyhkii hyväillen polttavaa kaupunkia.
[/quote]
Olen sängyssä, kun nivelreuma on pahana, mutta ehkä se sitten edustaa jotain laiskuruutta sinulle, vaikka vain juttelisin säästä, kuten aika moni muukin juttelee, jos on töissä tai lomalla eikä sairaana. Mieluummin kyllä kirmailisin tuolla ulkosalla, mutta jo sisälläkin tuntuu viileältä ja jäseniä kolottaa. (En ole ap.)
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 15:48"]
[/quote]
Olen sängyssä, kun nivelreuma on pahana, mutta ehkä se sitten edustaa jotain laiskuruutta sinulle, vaikka vain juttelisin säästä, kuten aika moni muukin juttelee, jos on töissä tai lomalla eikä sairaana. Mieluummin kyllä kirmailisin tuolla ulkosalla, mutta jo sisälläkin tuntuu viileältä ja jäseniä kolottaa. (En ole ap.)
[/quote]
Et ole ap. En siis vastannut sinulle. Mä lähden nyt ulos kirmailemaan ja haukkaamaan happea. Ciao!
-10
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 15:53"]
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 15:48"]
[/quote]
[/quote]
Et ole ap. En siis vastannut sinulle. Mä lähden nyt ulos kirmailemaan ja haukkaamaan happea. Ciao!
-10
[/quote]
Olisin voinut laittaa samanlaisen avauksen. Hauskaa kirmailua :)
Terv. 11, joka on myös 5
Viikki on Koillis-Helsingissä.
Emme tiedä, millainen sää on Malmilla.
Länsi-Suomi plus 22 aurinko paistanut koko päivän.
Nivelreumainen varmaan ilahtuu miinuspeukuista...
Mitä väliä, sataako vai ei, jos et aio kuitenkaan nostaa persettäsi ylös?
En ole ap, mutta kiinnostaisi lämpötila Helsingin Käpylässä. Onko edes 15 astetta?
Ei sada, aurinko paistaa ja +24 astetta.
Ylös ulos lenkille ja kioskille makkaraa hakemaan!
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 15:10"]
Ei sada, aurinko paistaa ja +24 astetta.
Ylös ulos lenkille ja kioskille makkaraa hakemaan!
[/quote]
Eiih! Mä nousin ylös. Siellä mitään paista! +14, sataa, pilvistä ja tuulista.
ap
Huoh