Olen miespuolinen vela. Kysyttävää?
Kommentit (49)
Tunnetko paljon muita miesveloja? (Minä olen toinen samanlainen.)
Eikö sua pelota, että kondomi pettää?
21: Ei ole vasektomiaa tehty.
23: Tuttavapiirissä on muutama mies, jotka ovat sanoneet etteivät halua koskaan lapsia.
24: Ei pelota. Vakiokumppanini syö e-pillereitä, raskauden todennäköisyys on hyvin pieni, kun käytetään myös kondomia. AP
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 23:26"]Eikö sua pelota, että kondomi pettää?
[/quote]
Sitä varten on abortti.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 23:31"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 23:26"]Eikö sua pelota, että kondomi pettää?
[/quote]
Sitä varten on abortti.
[/quote]
Ei mies voi olla koskaan täysin varma, että se toinen osapuoli ei koskaan muuta mieltään ja haluakin pitää vahinkolasta. Ja harvinaista tietysti, mutta aina raskautta ei huomata ajoissa.
Sä et osaa vastata mihinkään kysymyksiin. :(
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 23:39"][quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 23:31"]
[/quote]
Sitä varten on abortti.
[/quote]
Ei mies voi olla koskaan täysin varma, että se toinen osapuoli ei koskaan muuta mieltään ja haluakin pitää vahinkolasta. Ja harvinaista tietysti, mutta aina raskautta ei huomata ajoissa.
[/quote]
Tietysti on meitäkin valamiehiä, joita on lisäksi siunattu kyvyttömyydellä siittää lapsia. Silloin voi ainakin olla varma, ettei vahinkoraskauksia tule.
Yksi hyvä (ja aivan liian vähälle huomiolle jäänyt) keino raskauden ehkäisemiseksi on myös harrastaa ainoastaan oraali- tai anaaliseksiä.
Taidatte olla vielä kovin nuoria, hyvä ettei ole vasektomiaa tai sterilisaatiota tehty. Sitten vasta kun on tehty lopullisesti lapsenteko mahdottomaksi voidaan puhua vapaaehtoisesta lapsettomuudesta. Tällä hetkellä olette vain pariskunta, joka ei halua lapsia juuri nyt.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 23:45"]Taidatte olla vielä kovin nuoria, hyvä ettei ole vasektomiaa tai sterilisaatiota tehty. Sitten vasta kun on tehty lopullisesti lapsenteko mahdottomaksi voidaan puhua vapaaehtoisesta lapsettomuudesta. Tällä hetkellä olette vain pariskunta, joka ei halua lapsia juuri nyt.
[/quote]
Olet oksettava ihminen.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 23:44"]
Yksi hyvä (ja aivan liian vähälle huomiolle jäänyt) keino raskauden ehkäisemiseksi on myös harrastaa ainoastaan oraali- tai anaaliseksiä.
[/quote]
Tätä olen itsekin monesti ajatellut. On kummallista, ettei ehkäisyvalistuksessa oteta juuri koskaan esille, että anaalihommien ja suuseksien harjoittaminen on myös mitä parhainta raskaudenehkäisyä, eikä "perinteinen" yhdyntä suinkaan ole ainoa seksinharjoittamistapa.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 23:53"]
Tätä olen itsekin monesti ajatellut. On kummallista, ettei ehkäisyvalistuksessa oteta juuri koskaan esille, että anaalihommien ja suuseksien harjoittaminen on myös mitä parhainta raskaudenehkäisyä, eikä "perinteinen" yhdyntä suinkaan ole ainoa seksinharjoittamistapa.
[/quote]
Mun mielestä tuo olisi vaarallista valistusta, koska osa ihmisistä on niin idiootteja, että kuvittelevat että suu- tai anaaliseksiä voi harrastaa turvallisesti ilman kondomia.
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 00:16"][quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 23:53"]
[/quote]
Mun mielestä tuo olisi vaarallista valistusta, koska osa ihmisistä on niin idiootteja, että kuvittelevat että suu- tai anaaliseksiä voi harrastaa turvallisesti ilman kondomia.
[/quote]
Niinhän sitä voikin. Esimerkiksi oman kumppanin kanssa. Niin meillä ainakin tehdään.
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 00:25"][quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 00:16"][quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 23:53"]
[/quote]
[/quote]
Niinhän sitä voikin. Esimerkiksi oman kumppanin kanssa. Niin meillä ainakin tehdään.
[/quote]
Vakikumppaninkin kanssa on vaara hpv-viruksesta, jonka tartuntaa voi kondomilla vähentää. Voi pahimmillaan johtaa suun, kurkun tai peräsuolen alueen syöpään. Etenkin anaaliseksissä pitäisi käyttää aina kondomia.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 23:18"][quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 23:14"]17: Mikä/kuka on Refashion? Kerro lisää. AP
[/quote]
Refashion on blogiportaali.
Onko Moumoun lapsen isä T vai R?
[/quote]
Ketä noi t ja r oikein on? Jotain bloggaavia kilpasiskoja? Tai siis veljiä.
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 00:48"]
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 00:25"][quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 00:16"][quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 23:53"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Vakikumppaninkin kanssa on vaara hpv-viruksesta, jonka tartuntaa voi kondomilla vähentää. Voi pahimmillaan johtaa suun, kurkun tai peräsuolen alueen syöpään. Etenkin anaaliseksissä pitäisi käyttää aina kondomia.
[/quote]
Blaablaa. Elämä on vaarallista. En aio koskaan enää käyttää kondomia. Enkä muuten ole koskaan anaaliseksissä käyttänytkään.
Hei. Haluaisin kysyä tällaisen, joka minun mielestäni on tärkeä juttu (ehkäpä se tärkein):
Olethan oikeasti vakavissasi vela? Toisinsanoen: Kun kohtaat naisen joka tuntuu oikealle ja olette vuosia yhdessä + nainen on vela, niin et käännä yhtäkkiä kelkkaasi lasten suhteen esim. 5v yhdessäolon jälkeen? Ettei naiselle tule yhtäkkiä päin naamaa tilanne "Kun kyllä mä haluankin niitä lapsia.."
Pahoittelen jos kysymykseni oli loukkaava, mutta mielestäni vakituisessa suhteessa kelkan kääntäjät ihan kaikissa isommissa kysymyksissä on vastenmielisiä.
Ja minä olen siis tahattomasti lapseton nainen, ollut lapsettomuushoidoissa eli en samassa tilanteessa :D Mutta yhdelle ystävälle käynyt noin ja se kyllä laittoi ärsyttämään.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 22:35"]Kysyttävää?
[/quote]
Ei.