Pistin välit poikki pitkäaikaiseen rakkaaseen ystävääni hänen lapsensa takia!
Tapasin ystäväni aikoinani paikallisessa leikkipuistossa. Ystävyys tuntui heti tärkeältä ja meille syntyi nopeasti syvä ystävyys.
Meni lähemmäs 10 vuotta ja tyttäristämme tuli parhaat ystävät. Perhe oli ylisuojeleva ja lapsi vedätti äitiään. Lapsi oli siis säikky ja lopulta pääsi jokaisesta veräjästä kuin koira.
Heidän tyttärensä määräsi, pomotti ja kyykytti tytärtäni. Irtisanoin ystävyyteni ja tyttöjen ystävyyden.
Meidän perheessä pitkään sanoimme heidän lastaan: Hänen kuninkaallinen korkeutensa.
Minulla on ikävä ystävääni. Hän oli minullle rakas. Mitä teen?
Kommentit (4)
Olisin keskustellut ystävän kanssa avoimesti. Tai puuttunut hänen tyttären käytökseen jos kylässä. Mitä menetät jos puhut hänen kanssa.
Ystäväsi lapsi oli lapsellinen, koska hän on lapsi. Mikä syy sinulla on omaan lapsellisuuteesi?
Ohho teidän lapset siis oppivat antaa periksi..Ystävyydestä on myös vastoinkäymisiä ja niita pitää oppia voittamaan,jos ei niin kaikki ihmissuhdet jää lyhkäiseksi ja varmasti aiheuttavat traumoja lapseille koska lapselle on tärkeä että hyvä ihmissuhde kestää se anta turvallisuuden tunneta ja pysyvyyttä-muuten lapset ei ikinä oppi luottamaan jos ihmiset vaan katoa... Jos oikeasti välität ystävästäsi niin soita ja juttele ja yrittä sopia -pyydä anteeksi ja ole itse vakuuttava.
Jos tietenkiin se ystäväsi ei ole narsisstinen tunnekylmä-sellaisiakiin on olemassa,jotka imevät toisia tyhjäksi omiin tärpeisiin antamatta itse mitään.
Rohkeasti vaan sopimaan ja toivottavasti ystävyys voitta,ja no lapseista ei saa riidella-muistathan osoitta välittämistä ystäväsi lapselle vai jääkö hän kolmantena pyöränä kuten monesti käy. Lapset tarvitsevat paljon rakkautta,sen takia hän varmaan oireilee kun on murrosikä tulossa-ymmärrystä pliis.
Tyydyt ratkaisuusi, koska olet jo polttanut sillat takanasi, ja tunnet ivaa ja pilkallisuutta kuin koiraa kohtaan, joka siellä veräjällä ravaa alvariinsa. Hanki itsesi kaltaisia ystäviä.