Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

rakennettiin talo ja miehestä tuli saatanan nipo

Vierailija
01.06.2014 |

Ei paiskota niitä ovia, menee rikki. Ei työnnetä sitä lelua lattiaa pitkin, tulee naarmuja. Ei saa mennä siellä seinän lähellä, tulee jälkiä listaan. Ei saa nojata tapettiin, jää jälkiä. Pyyhi se vesi pois, menee lavuaarin alle ja imeytyy pöytälevyyn.

Jne jne

Huoh vittuuuu arrrghhhhh

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se kauaa ole tuollainen. Jos olette just sen saaneet valmiiksi niin on uusi juttu, mutta pari kk mennyt niin ei jaksa nipottaa

Vierailija
2/55 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 20:50"]No ei se kauaa ole tuollainen. Jos olette just sen saaneet valmiiksi niin on uusi juttu, mutta pari kk mennyt niin ei jaksa nipottaa

[/quote]

On mennyt jo kolme vuotta :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nä kuuntelin tota viikon sitte sanoin miehelle että tämä on KOTI ja hän joutuu nyt valitsemaan asuuko siinä yksin vai mun ja lasten kansaa. Sen jälkeen se sit muuttui apaattiseksi.

Vierailija
4/55 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 20:52"]Nä kuuntelin tota viikon sitte sanoin miehelle että tämä on KOTI ja hän joutuu nyt valitsemaan asuuko siinä yksin vai mun ja lasten kansaa. Sen jälkeen se sit muuttui apaattiseksi.

[/quote]

Oon koittanut hienovaraisesti sanoa mutta pitänee sanoa suoraan..

Vierailija
5/55 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla kyseessä alkuinnostusta,  onhan hän ja koko perhekin tehnyt ison urakan taloa tehdessään ja hän  on  ylpeä siitä. On varmaan niin, että hän rauhoittuu ajan mittaan, vuoden päästä hän ei enää välitä pikkuasioista vaan ymmärtää jo, että talo on tehty asumista varten ja elämisen merkkejä syntyy. Ole siis kärsivällinen. 

Vierailija
6/55 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on tehnyt tota jo 7v

Vierailija
7/55 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olethan muistanut antaa miehellesi anaaliseksiä? Usein sen jälkeen nipottaminen vähenee useiksi päiviksi. Terveisin nim.merkki peppukipeenä

Vierailija
8/55 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 20:50"]

No ei se kauaa ole tuollainen. Jos olette just sen saaneet valmiiksi niin on uusi juttu, mutta pari kk mennyt niin ei jaksa nipottaa

[/quote]

En minä ainakaan lopeta koskaan nipottamasta jos huomaan autoon/kotiin kohdistuvaa välinpitämätöntä käyttäytymistä. Auton ovien paiskomisesta olen nipottanut 10 vuotta vaimolle ja päivän se muistaa ja taas PAM ovet paukkuu niin, että meinaa ikkunat hajota. M35

Vierailija
9/55 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 20:55"]Mies on tehnyt tota jo 7v

[/quote]

Eikä.. huoh

Vierailija
10/55 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sille kaljaa ja käske olla hiljaa.

Vierailija
11/55 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu mikä WT, siis sinä. Nuohan nyt ovat ihan normaaleja huolellisuusasioita asumisessa. Pitäisi olla myös vuokralla ja varsinkin silloin koska on toisen omaisuutta käytössä. Toivottavasti eroatte ja mies löytää kunnon naisen.

Vierailija
12/55 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 20:55"][quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 20:50"]

[/quote]

En minä ainakaan lopeta koskaan nipottamasta jos huomaan autoon/kotiin kohdistuvaa välinpitämätöntä käyttäytymistä. Auton ovien paiskomisesta olen nipottanut 10 vuotta vaimolle ja päivän se muistaa ja taas PAM ovet paukkuu niin, että meinaa ikkunat hajota. M35

[/quote]on kyllä muuten veemäinen tapa tuo ovien

paiskominen. Minun puolesta saa vaikka mennä rikki,se ei haittaa, mutta se että korviin koskee se paiskominen!! N25

Vierailija
13/55 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on lapsia ei voi elää ilman täydellisesti.

Vierailija
14/55 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 20:48"]Ei paiskota niitä ovia, menee rikki. Ei työnnetä sitä lelua lattiaa pitkin, tulee naarmuja. Ei saa mennä siellä seinän lähellä, tulee jälkiä listaan. Ei saa nojata tapettiin, jää jälkiä. Pyyhi se vesi pois, menee lavuaarin alle ja imeytyy pöytälevyyn.

Jne jne

Huoh vittuuuu arrrghhhhh

[/quote]

Haluan vielä tarkentaa että kyse oikeasti nipoilusta.

Ovia käytämme ihan normaalivoimilla, lapset vetää lattioilla vedettäviä pyörällisiä leluja. Vettä muutama tippa pöydällä eli ihan normaalia elämää.

Mies vaan tiuskii ja äyskii.

Pitäisi olla kuplamuovilla vuorattu kaikki.

Vierailija
15/55 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää huolimattomuus ja että tavaroita naarmutetaan ja paiskotaan. Eikö sitä voi opetella pitämään huolta omaisuudestaan sen verran? Kiva sitten kun muutaman vuoden päästä ostettava uudet.

Vierailija
16/55 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mä ainakin sanon lapsille tuollaisesta, vaikkei tätä taloa itse ollakaan rakennettu. Totta kai elämisen jälkiä tulee väkisinkin, muttei kaikkea kai tarvi heti ihan ehdoin tahdoin rikkoa? Ja mies on ihan samanlainen. Ollaan sitten varmaan molemmat niuhoja, vaikka mun mielestä ihan normaalia huolehtia mahdollisimman hyvin tavaroista ja vastaavista.

Vierailija
17/55 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on kaksi kuppikuntaa eli välinpitämättömät ja tarkat. Näiden kahden ajatuksia ei saa millään samaan muottiin vaikka kuinka keskustelisi koska kysymys on luonteenpiirteestä.

Vierailija
18/55 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 21:08"]No kyllä mä ainakin sanon lapsille tuollaisesta, vaikkei tätä taloa itse ollakaan rakennettu. Totta kai elämisen jälkiä tulee väkisinkin, muttei kaikkea kai tarvi heti ihan ehdoin tahdoin rikkoa? Ja mies on ihan samanlainen. Ollaan sitten varmaan molemmat niuhoja, vaikka mun mielestä ihan normaalia huolehtia mahdollisimman hyvin tavaroista ja vastaavista.

[/quote]

Äh. Ei meidän olemisesta tule jälkiä. Kyseessä on siis turhaa nipoilua.

Ap

Vierailija
19/55 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 20:55"]

Taitaa olla kyseessä alkuinnostusta,  onhan hän ja koko perhekin tehnyt ison urakan taloa tehdessään ja hän  on  ylpeä siitä. On varmaan niin, että hän rauhoittuu ajan mittaan, vuoden päästä hän ei enää välitä pikkuasioista vaan ymmärtää jo, että talo on tehty asumista varten ja elämisen merkkejä syntyy. Ole siis kärsivällinen. 

[/quote]

Kyllä noi kaikki oli ihan aiheellisia. Elämisen merkki on eri asia kuin vierittää jotain leluautoja lattiaa pitkin taiveden ruiskiminen pitkin poikin.

Vierailija
20/55 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 21:14"]

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 21:08"]No kyllä mä ainakin sanon lapsille tuollaisesta, vaikkei tätä taloa itse ollakaan rakennettu. Totta kai elämisen jälkiä tulee väkisinkin, muttei kaikkea kai tarvi heti ihan ehdoin tahdoin rikkoa? Ja mies on ihan samanlainen. Ollaan sitten varmaan molemmat niuhoja, vaikka mun mielestä ihan normaalia huolehtia mahdollisimman hyvin tavaroista ja vastaavista.

[/quote]

Äh. Ei meidän olemisesta tule jälkiä. Kyseessä on siis turhaa nipoilua.

Ap

[/quote]Miksi ovia pitäisi paiskoa tai jättää vedet kuivaamatta pöydältä? Ei se ole nipottamista vaan ihan normaalia asumista että ei paskota ovaia eikä jätetä vesi kuivaamatta.

Sinä olet piittoomaton hunsvotti, jos tuollaiset asiat ovat sinusta nipottamista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän