Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin kyllä ilkeä miehen siskolle:/

Vierailija
01.06.2014 |

Toisaalta en? Tiedän et sille tuli perjantaina kotihoidontuki. Käytiin kaupassa jne... Ja "lesotti" vielä että ostoksien ja laskun jälkeen jäi n.100e viikoksi. Eilen tuli viesti aamulla: lainaatteko 50e? Vasta ens pe tulee lisää rahaa ja Pitäs tyttö viedä päättäjäisiin. Bensaa ei oo jne. Oli pakko kysyä mihin rahat meni? Oli käyny baarissa Ym. Eikä ollu tajunnu että oli rahat tuhlannu... No mies sano että ei lainata yhtään. Sano että voi viedä tytön päättäjäisiin..suuttu sen sisko. Kumminkin Se ruinaa joka kuukausi lainaan n.30-100e. Ja kun edellinen laina maksettu,pyytää seuraavana päivänä uudestaan. Nyt Se lainaaminen loppu. Sillä kumminkin enemmän rahaa kuin meillä. Meillä sentään 4lasta. Sillä2. Ikää 31v...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt Sitte suuttu kuulemma iäksi :D

Vierailija
2/5 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna miehesi hoidella siskon asiat. Sinä voit keskittyä nihin teidän neljään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin vaan Se on multa aina on kysyny kun on tienny et mies ei aina lainaa...ja minä oon hyväntahtoisena lainaamassa...

Vierailija
4/5 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä alle kouluikäisiä lapsia ja rahat aina tiukoilla, ei pystyttäisi lainaamaan rahaa, kun sitä ei ylimääräistä ole, mutta vaikka vähän enemmän olisi, niin ei lainattaisi, sanoisin, että pankki on olemassa.

Vierailija
5/5 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meilläkään oo rahaa jos esim.100e reilu viikoksi niin silti oon lainannu siitä n.20e. Ja Sitte kumminki kironnu et ote joutuu kärvisteleen vähällä:/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän