Miks mulla tulee kylmät väreet näistä "huippukokkimiehistä"?
Siis jotenkin vastenmielisiä, vaikuttaa ylimielisiltä ruokarunkkareilta. No ehkä paljon vaikuttaa tämä loska-Tomi -tapaus, mutta myös jotenkin tuo Välimäki ja muutkin julkkiskokit.
En tiedä miks, mutta mua ihan ällöttää edes kuunnellakin noita superasiantuntevia kommentteja, tälläkin hetkellä Hansin toimesta jostain peruspullista, vaikka ihan tavallisesti se noita arvioi (siis Jimiltä tää joku Suomen paras leipomo).
Musta jotenkin noloa, että kun osaa pari retiisiä laittaa ristiin ni sillä asiantuntemuksella sitten rahastetaan hölmöjä ja lauotaan totuuksia makuasioista.
Kommentit (4)
Ehkä sen takia, että naiset tekevät varmaan 95% maailman ruoka-annoksista, mutta silti alan huiput ovat siinäkin miehiä!
Kyllä minuakin vituttaisi :D
Varmaan siksi, että projisoit jotain omia mielikuviasi tuntemattomiin ihmisiin. Ne mielikuvat kertovat enemmän sinusta kuin heistä. Ei kannata liikaa seurata jonkun "julkkisten" elämää.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 15:49"]
Varmaan siksi, että projisoit jotain omia mielikuviasi tuntemattomiin ihmisiin. Ne mielikuvat kertovat enemmän sinusta kuin heistä. Ei kannata liikaa seurata jonkun "julkkisten" elämää.
[/quote]
Jaa, no tätäpä en tullut ajatelleeksi. Aika vähän seuraan, mutta tunkeehan noita nyt joka tuutista, ohjelmissa ja mainoksissa.
Musta niillä vaan yhdistävänä tekijänä joku ihme ylemmyydentunnetta ulospäin viestivä tyyli. Mutta tää nyt on vaan mun mielipide toki. ap
Hyvin kirjoitettu.