Palstan äö
Tän palstan keskustelijoiden äö on juttujen perusteella aika alhaista luokkaa vai voiko joku muuta sanoa. Minkähän ikäistä porukkaa täällä pyörii? Entä sukupuoli?
Kommentit (22)
Mikä on äö? Vai tarkoititko ao? ;) eipä tosiaan taida olla kovin korkea..
Oon 6277v nainen!!!! Joo on ulla huvit ja ehkä tästä voi jo päätellä mun alhaisen älykkyysÖsamäärän ;)
Taas yksi jolla ei ole kaikki muumit laaksossa.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 22:53"]
[/quote]
Et sinäkään penaalin terävin kyrpä ole, se om äo :D
Palstan äö, eli älykkyysösamäärä on todella korkea, noin 45.
ÄO palstalla on noin kengännumero x 2.
Ikänä täällä on yleensä noin 102-vuotta, pari 3-vuotiasta myös mukana, yleisin sukupuoli on conchita wurst, eli se viides sukupuoli.
Tämä palsta ei tosiaan ole korin sihahtavin keppanapullo. Paremman puutteessa sekin juodaan.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 22:51"]Tän palstan keskustelijoiden äö on juttujen perusteella aika alhaista luokkaa vai voiko joku muuta sanoa. Minkähän ikäistä porukkaa täällä pyörii? Entä sukupuoli?
[/quote] Pierettää kamalasti!
Ensimmäinen äö testi meni läpi lol. Tätä juuri tarkoitin mihin kiinnitetään ensimmäisenä huomiota? äö kirjoitusvirheeseen ja itse asian ydin puuttuu:) Joku neropatti keksi hei se ei tajua kirjoittaa äo ja kritisoi muita. :)
Vessanpönttöni petti minua tänään lavuaarin kanssa O___O
t.vessanpönttö-rölli
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 22:53"]Taas yksi jolla ei ole kaikki muumit laaksossa.
[/quote]
Tuleeko muumilaakson tarinoita vielä :)
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 22:54"][quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 22:53"]
[/quote]
Et sinäkään penaalin terävin kyrpä ole, se om äo :D
[/quote]
eipä taida sulla huumorintajua olla, vai? ;)
Kamala ulostemyräkkä nousi aa-veen ylle, paukkumaissit messiin! Tää on viihdettä!!
Olin väärässä onhan täällä fiksua porukkaa vain murto-osa näytti typeryytensä ja fiksut ei edes viittineet vaivautua :)
ap
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 23:25"]Olin väärässä onhan täällä fiksua porukkaa vain murto-osa näytti typeryytensä ja fiksut ei edes viittineet vaivautua :)
ap
[/quote] Enään ei pieretä!
Palstalla roikkuu päivästä toiseen katkeria feministi YH äitejä joiden ÄÖ ei todellakaan häikäise. Näin olen todennut mm. siitä ketjusta missä keskusteltiin HIFK:n tanssityttöjen lopettamisesta.
No eipä se sinulla voi kovin korkea olla kun täällä pyörit vaikka noin ahdistaa.