Minkä ikäinen luulisit henkilön olevan
ei ole mikään kompakysymys eli vastatkaa vain mitä mieleen tulee ja omani ei ole mut kun nettiin julkisesti jakelee kuvamateriaalia niin kestäkööt seuraukset.
Kommentit (59)
Sanoisin 15-17v. Nätti nuori nainen!
17v?
Onko tää se yks anoreksia-bloggaaja?
Näyttää mielestäni nuoremmalta. Veikkaukseni on hieman muuttunut.
Joku face recognition ohjelma voisi saada iän kohdilleen.
No jos sen vanhin lapsi on 4v, veikkaan että on 20v.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 14:04"]Kaksplussalta nimimerkki Pin[/quote]
Ikä ei vielä selvinnyt minulle mutta oma veikkaukseni meni huomattavasti alakanttiin. Kaksplussasta löyty linkki blogiin mistä kuva otettu.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 14:33"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 14:04"]Kaksplussalta nimimerkki Pin[/quote]
Ikä ei vielä selvinnyt minulle mutta oma veikkaukseni meni huomattavasti alakanttiin. Kaksplussasta löyty linkki blogiin mistä kuva otettu.
[/quote]
Mistä tiedät jos et ikääkään tiiä?!
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 14:36"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 14:33"]
[/quote]
Mistä tiedät jos et ikääkään tiiä?!
[/quote]
Epäilen hänen olevan vanhempi kuin 12-13v joka oli ensimmäinen veikkaukseni.
Kuten sanottu, kuvakulma.
Ei näytä yhtään niin nuorelta toisenlaisessa kuvassa:
Ikää on tosi vaikea ylipäätänsä arvioida, varsinkaan kuvastan. Kuvan tyttö on oikein sievä ja veikkaan 15-25 vuotiasta.
Terveisin nelikybänen
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 14:49"]
Kuten sanottu, kuvakulma.
Ei näytä yhtään niin nuorelta toisenlaisessa kuvassa:
[/quote]
Kampauskin vaikuttanee. Hääpuvussa ei näytetä niin nuorelta kuin teepaidassa ja kaikki tällainen. Meikki on erilainen ja mustavalkoisuus jostain syystä vanhentaa.
On vuosimallia 1988 eli tällä hetkellä on joko 25- tai 26- vuotias.
16-17-vuotias.