Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten eroon stalkkerista?

Vierailija
28.12.2020 |

Olen stalkkerini jatkuvan pakkomielteisen mielenkiinnon ja samalla myös inhon kohde. Tietyistä seikoista ja lähteistä tiedän, että hän jatkuvasti puhuu minusta muille ja stalkkailee sometilejäni, vaikka ne ovat niin peitettyjä kuin mahdollista. En pysty myöskään muuttumaan sellaiseksi, ettei hän vain jatkuvasti halveksisi minua. Miten sitkeästä ja pahantahtoisesta stalkkerikiusaajasta pääsisi eroon? Riittäisi se, että saisin vain olla rauhassa ja että hän kenties keksisi jonkun muun kohteen.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat hänet tuntemaan itsensä paremmaksi ihmiseksi.

Vierailija
2/16 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota joku bodari poikaystäväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää se, miten joku jaksaa edes niin aktiivisesti inhota jotain ja samalla olla niin turkasen kiinnostunut. Miksi sellainen ihminen ei keksi mielekkäämpää täytettä elämälleen? Yleisellä tasolla kysymys: miten stalkkauksen kohde voisi tehdä itsestään mahdollisimman epäkiinnostavan?

Vierailija
4/16 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusipelti postiluukusta ja vihaliemikuutioita

Vierailija
5/16 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin varmasti onkin, mutta miksi hän ei keksi ketään muuta kohdetta? En voi olla Suomen ainoa universaaliluuseri, joka nostattaa stalkkerien itsetuntoa. Millaiseksi minun olisi muututtava, jotta stalkkerini motivoituisi etsimään toisen inhon ja halveksinnan (sekä samalla ilmeisesti jonkinlaisen sadistisen mielenkiinnon) kohteen?

Vierailija
6/16 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti kuitenkin huonommaksi, siitä viha.

Vierailija
7/16 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota joku bodari poikaystäväksi.

Mulla on jo (nörtti)poikaystävä, mutta mitä tuo auttaisi?

Vierailija
8/16 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää se, miten joku jaksaa edes niin aktiivisesti inhota jotain ja samalla olla niin turkasen kiinnostunut. Miksi sellainen ihminen ei keksi mielekkäämpää täytettä elämälleen? Yleisellä tasolla kysymys: miten stalkkauksen kohde voisi tehdä itsestään mahdollisimman epäkiinnostavan?

Haluaa oppia niistä harvoista hyvistä puolista, mutta vihaa loppupersoonaa? Ei siis halua olla tekemisissä, mutta saada informaatiota muista asioista. Esimerkiksi... Jos kyseessä on joku, jolla on jotain älyllistäkin elämää. Ihan luonnollista, että vaikka 3 puolta ihmisessä kiinnostaa ja loput ei. Eli kokonaisuutena ihminen on turn off, mutta poimii rusinat pullasta.

Vierailija
9/16 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta alkuun sometus ja pistä yhteystietosi salaisiksi

Vierailija
10/16 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko jonkun rikoksen tunnusmerkit täyttyä? Esim kunnianloukkaus tai vainoaminen? Ota yhteyttä poliisiin.

Vierailija
11/16 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin varmasti onkin, mutta miksi hän ei keksi ketään muuta kohdetta? En voi olla Suomen ainoa universaaliluuseri, joka nostattaa stalkkerien itsetuntoa. Millaiseksi minun olisi muututtava, jotta stalkkerini motivoituisi etsimään toisen inhon ja halveksinnan (sekä samalla ilmeisesti jonkinlaisen sadistisen mielenkiinnon) kohteen?

Tuskin löytää parempaa.

Vierailija
12/16 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit kirjoittaa omalle sometilille aina hänen väitteensä, ja oman oikean versiosi siitä tarinasta ja sanot että onpa huvittavaa, että kylläpä jaksaa joku juoruta /stalkata. Jos se menee vakavaksi tai uhkaavaksi hänen osaltaan, sitten varmaan lakimieheltä neuvoja.

Vierailija
13/16 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin löytää parempaa.

Ok, eli siis olen tosiaan niin säälittävä pelle? Miten voisin sitten ryhdistäytyä ja muuttua sellaiseksi, etten olisi se Suomen surkimus nro 1?

Vierailija
14/16 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee itsestäsi vastenmielisen näköinen, joka ei vastaa hänen mielikuvaansa ja saat olla rauhassa. Näin minä tein.

Vierailija
15/16 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin löytää parempaa.

Ok, eli siis olen tosiaan niin säälittävä pelle? Miten voisin sitten ryhdistäytyä ja muuttua sellaiseksi, etten olisi se Suomen surkimus nro 1?

Hän on, et sinä. Tuollainen sekopää ei sitä koskaan myönnä.

Vierailija
16/16 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä provo!!