Jotkut tuntevat hedelmöittymisen, tunsitko sinä?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MITÄ? Kai sen hedelmöittymisen tuntee, kun miehen kikkeli on sisällänne, vai tarkoitatteko että siemensyöksyä ette huomaa? Minä kyllä huomaan senkin, kun mieheltä tulee se paineella ja tunnen kun se ruiskuaa sisääni.
Ihan täysin asian vierestä kysyn ja toivottavasti asiallisia vastauksia, koska tämä on uteluttanut minua jonkin aikaa. Miltä se siis tuntuu, kun miehen nesteet tulevat paineella ja ruiskuavat sisään, niin kuin aikaisempi kommentoi? Ei miltään vai joltain? Aiheuttaako se hyvänolon tunnetta vai ällötystä?
Kyllä minä ainakin tunnen. Sperma tuntuu lämpimältä, kun se purkautuu vaginaan. Anaali seksissä sen huomaa ja tunteevielä paremmin.
Vierailija kirjoitti:
MITÄ? Kai sen hedelmöittymisen tuntee, kun miehen kikkeli on sisällänne, vai tarkoitatteko että siemensyöksyä ette huomaa? Minä kyllä huomaan senkin, kun mieheltä tulee se paineella ja tunnen kun se ruiskuaa sisääni.
On sulla pitkät sessiot, kun pelkkä hedelmöittyminen ottaa kuitenkin sen vuorokauden.
Tunnen joka kuukausi kun munasolu irtoaa, joten tiesin milloin hedelmöittyminen tapahtuu, joten sitä kuullostellessa tunsin kiinnittymisen. Nippaisi :)
Kiinnittymisen voisi joku tuntea, hedelmöittymistä ei.
Hedelmöittyminen kun ei tapahdu äidissä kiinni vaan munasolu liikkuu silloin munanjohtimien nestekerroksessa värekarvojen liikutellessa nestettä. Munasolu on silloin siis täysin irtonaisena.
Ovulaation ja munasolun kiinnittymisen voi tuntea, hedelmöittymistä ei. Itse tunnen ovulaation, kiinnittymistä en tuntenut.
Kyllä, hedelmöittymisen tai kiinnittymisen tunsin. Olin työkokouksessa toisella paikkakunnalla ja muistan ajatelleeni, että nyt olen raskaana. Myöhemmin kun laskin niin päivä stemmasi. Mitään muuta en sitten tuntenutkaan esim. vauvan potkuja tai käännähdyksiä, varmaan ylipainon vuoksi. Mutta terve vauva tuli!