TLC-kanava hulluille tarkoitettu?
TLC-kanavan ohjelmia:
Tohtori jalkapaise, tohtori paise, paiseklinikka...? Ovatko ihmiset tulleet hulluiksi?
Kommentit (9)
Ei vaan amerikkalaisille.
TLC on Discoveryn omistama yhdysvaltalainen televisiokanava. jonka työntekijät eivät ymmärrä, että kaikkea amerikkalaista roskaa ei pitäisi Euroopassa näyttää.
Olemme vielä aika paljon amerikkalaisia fiksumpia.
Ihmiset ovat hulluna paiseiden räjäyttelyyn 😍
Tää oli ennen mun "lempikanava", nykyisin liikaa paiseita.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen "lempikanava." Kyllä minulla on lempikanavat ja inhokkikanavat, joilta ei ikinä tule mitään katsomisen arvoista.
Minä tykkään tohtori Leestä ja hänen ohjelmistaan, mutta liika on liikaa eikä uusintoja jaksa katsoa. 90 päivää morsiamena on yksi lempparini (ei TODELLAKAAN avioliiton takia, vaan draaman XDDDDD) ja mitä näitä muita on. Voisin katsoa 90:ä vaikka kolme tuntia putkeen XD.
Kohta alkaa se mammanpoika-ohjelma XDDDDD Odotan innolla.
Alasti treffeillä, alasti viidakossa, kummitusten metsästäjiä, viestejä tuonpuoleisesta....
Ennen nämä olisivat olleet suljetulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen "lempikanava." Kyllä minulla on lempikanavat ja inhokkikanavat, joilta ei ikinä tule mitään katsomisen arvoista.
Minä tykkään tohtori Leestä ja hänen ohjelmistaan, mutta liika on liikaa eikä uusintoja jaksa katsoa. 90 päivää morsiamena on yksi lempparini (ei TODELLAKAAN avioliiton takia, vaan draaman XDDDDD) ja mitä näitä muita on. Voisin katsoa 90:ä vaikka kolme tuntia putkeen XD.
Siis sellainen helppo hömppäkanava joka mulla oli usein päällä. Ihan lempiohjelmat tuli kuitenkin muilta kanavilta. :)
Voi hyvinkin olla hulluille. Itse en viitsi enää seurata, koska näistä reality-tv-perheistä on paljastunut aika karuja juttuja, elätetään itsensä sillä että lapset tungetaan telkkariin jne. En halua tukea tuollaista. Tykkään kyllä reality-tv:stä, mutta lapset ei siihen kuulu. Eli BB on ok, Kate+8 ei ole.
Jalkafetisistit kiittävät.