Jotkut tuntevat hedelmöittymisen, tunsitko sinä?
Kommentit (28)
Itse tunsin kipeän nipsaisun, joka olisi ajallisesti voinut olla hedelmöittyneen munasolun kiinnittyminen kohdunseinämään. Ei kai hedelmöittymistä voi tuntea, mutta kiinnittymisen ehkä voisi.
Olin uppoutunut kirjaan ja yhtäkkiä havahduin ja tiesin että nyt se tapahtui. Yleensäkin aistini ovat herkät.
Vierailija kirjoitti:
Pliis mä syön...
Typerys. Jos syöt ja ällöttää, niin miksi avasit keskustelun... Tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Pliis mä syön...
Kuka klikkasi otsikon sinulle auki?
Kiinnittyminen ja hedelmöittyminen nyt on ihan eri juttuja. Kiinnittymisestä voi tulla pientä vuotoakin, joten kaipa sen voi tuntea. Kahden täysin irtonaisen solun törmäämistä ei tunne kyllä mikää lumihiutalekaan.
No en kai mä just sitä hetkeä, mutta sen ja kiinnittymisen seurauksena multa pääsi ihan kamalan hajuinen pieru. Sellainen samantyylinen hormonipieru kuin joskus menkkojen aikaan, mutta vielä kamalampi. Siitä tiesin/arvasin.
MITÄ? Kai sen hedelmöittymisen tuntee, kun miehen kikkeli on sisällänne, vai tarkoitatteko että siemensyöksyä ette huomaa? Minä kyllä huomaan senkin, kun mieheltä tulee se paineella ja tunnen kun se ruiskuaa sisääni.
Tunteehan sen suonikkaan parrun hoonaamisen toosassa. Mutta "hedelmöittymisen" tunteminen on mielikuvituksen tuotetta.
Munasolun kiinnittämisen jälkikäteen ajateltuna tunsin kyllä. Sitäkö tarkoitit? Tuskin kukaan sitä tuntee kun siittiö pääsee munasoluun... tunnen myös ovulaation.
Vierailija kirjoitti:
MITÄ? Kai sen hedelmöittymisen tuntee, kun miehen kikkeli on sisällänne, vai tarkoitatteko että siemensyöksyä ette huomaa? Minä kyllä huomaan senkin, kun mieheltä tulee se paineella ja tunnen kun se ruiskuaa sisääni.
Ihan täysin asian vierestä kysyn ja toivottavasti asiallisia vastauksia, koska tämä on uteluttanut minua jonkin aikaa. Miltä se siis tuntuu, kun miehen nesteet tulevat paineella ja ruiskuavat sisään, niin kuin aikaisempi kommentoi? Ei miltään vai joltain? Aiheuttaako se hyvänolon tunnetta vai ällötystä?
No en, mutta minulla oli vahva tunne/intuitio seuraavana päivänä (siis yhdyntää seuraavana päivänä), että olen raskaana. Enkä olisi siis todellakaan halunnut olla.
Koska käytettiin ehkäisyä, niin yritin järkeillä, että ei voi olla mahdollista. Mutta niin vain kävi ja abortin tein vähän myöhemmin. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan täysin asian vierestä kysyn ja toivottavasti asiallisia vastauksia, koska tämä on uteluttanut minua jonkin aikaa. Miltä se siis tuntuu, kun miehen nesteet tulevat paineella ja ruiskuavat sisään, niin kuin aikaisempi kommentoi? Ei miltään vai joltain? Aiheuttaako se hyvänolon tunnetta vai ällötystä?
Ei sitä nestettä kyllä tunne. Vain sen liikkeen jaa kovuuden. Ihan mukava on ajatuksena, ei yhtään ällöttävä.
Kiinnittymisen tunsin, se tapahtui kolmannen kerran vuoden sisään ja olin jo oppinut tuntemaan kehoani jonkun verran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä nestettä kyllä tunne. Vain sen liikkeen jaa kovuuden. Ihan mukava on ajatuksena, ei yhtään ällöttävä.
Kiitos. Ajattelinkin, että tietysti tuntee sykäykset yms., mutta epäilinkin, että tuskin sitä itse purkausta tuntee ja nesteen tulemista. Ymmärsin hieman väärin. Oikeastaan kiva kuulla myös, että ajatuksena se tuntuu mukavalta. Tästä, kun oikestaan hirveästi kai puhuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos. Ajattelinkin, että tietysti tuntee sykäykset yms., mutta epäilinkin, että tuskin sitä itse purkausta tuntee ja nesteen tulemista. Ymmärsin hieman väärin. Oikeastaan kiva kuulla myös, että ajatuksena se tuntuu mukavalta. Tästä, kun oikestaan hirveästi kai puhuta.
Paremmin sen purkauksen tuntee kun antaa miehen laueta suuhun. Samalla tuntee sen jännittävän maun ja saa rautaisannoksen proteiinia. Mieskin säästää pitkän pennin tulevissa elatusmaksuissa.
Tunsin.