Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jotkut tuntevat hedelmöittymisen, tunsitko sinä?

Vierailija
28.12.2020 |

Voiko olla mahdollista?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin.

Vierailija
2/28 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eivät todellakaan tunne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tunsin kipeän nipsaisun, joka olisi ajallisesti voinut olla hedelmöittyneen munasolun kiinnittyminen kohdunseinämään. Ei kai hedelmöittymistä voi tuntea, mutta kiinnittymisen ehkä voisi.

Vierailija
4/28 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin uppoutunut kirjaan ja yhtäkkiä havahduin ja tiesin että nyt se tapahtui. Yleensäkin aistini ovat herkät.

Vierailija
5/28 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi mitä vit

Vierailija
6/28 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pliis mä syön...

Vierailija
7/28 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pliis mä syön...

Typerys. Jos syöt ja ällöttää, niin miksi avasit keskustelun... Tyhmä.

Vierailija
8/28 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pliis mä syön...

Kuka klikkasi otsikon sinulle auki?

Vierailija
9/28 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnittyminen ja hedelmöittyminen nyt on ihan eri juttuja. Kiinnittymisestä voi tulla pientä vuotoakin, joten kaipa sen voi tuntea. Kahden täysin irtonaisen solun törmäämistä ei tunne kyllä mikää lumihiutalekaan.

Vierailija
10/28 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kai mä just sitä hetkeä, mutta sen ja kiinnittymisen seurauksena multa pääsi ihan kamalan hajuinen pieru. Sellainen samantyylinen hormonipieru kuin joskus menkkojen aikaan, mutta vielä kamalampi. Siitä tiesin/arvasin.

Vierailija
11/28 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

MITÄ? Kai sen hedelmöittymisen tuntee, kun miehen kikkeli on sisällänne, vai tarkoitatteko että siemensyöksyä ette huomaa? Minä kyllä huomaan senkin, kun mieheltä tulee se paineella ja tunnen kun se ruiskuaa sisääni.

Vierailija
12/28 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteehan sen suonikkaan parrun hoonaamisen toosassa. Mutta "hedelmöittymisen" tunteminen on mielikuvituksen tuotetta.

Vierailija
13/28 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munasolun kiinnittämisen jälkikäteen ajateltuna tunsin kyllä. Sitäkö tarkoitit? Tuskin kukaan sitä tuntee kun siittiö pääsee munasoluun... tunnen myös ovulaation.

Vierailija
14/28 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MITÄ? Kai sen hedelmöittymisen tuntee, kun miehen kikkeli on sisällänne, vai tarkoitatteko että siemensyöksyä ette huomaa? Minä kyllä huomaan senkin, kun mieheltä tulee se paineella ja tunnen kun se ruiskuaa sisääni.

Ihan täysin asian vierestä kysyn ja toivottavasti asiallisia vastauksia, koska tämä on uteluttanut minua jonkin aikaa. Miltä se siis tuntuu, kun miehen nesteet tulevat paineella ja ruiskuavat sisään, niin kuin aikaisempi kommentoi? Ei miltään vai joltain? Aiheuttaako se hyvänolon tunnetta vai ällötystä?

Vierailija
15/28 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en, mutta minulla oli vahva tunne/intuitio seuraavana päivänä (siis yhdyntää seuraavana päivänä), että olen raskaana. Enkä olisi siis todellakaan halunnut olla.

Koska käytettiin ehkäisyä, niin yritin järkeillä, että ei voi olla mahdollista. Mutta niin vain kävi ja abortin tein vähän myöhemmin. :(

Vierailija
16/28 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan täysin asian vierestä kysyn ja toivottavasti asiallisia vastauksia, koska tämä on uteluttanut minua jonkin aikaa. Miltä se siis tuntuu, kun miehen nesteet tulevat paineella ja ruiskuavat sisään, niin kuin aikaisempi kommentoi? Ei miltään vai joltain? Aiheuttaako se hyvänolon tunnetta vai ällötystä?

Ei sitä nestettä kyllä tunne. Vain sen liikkeen jaa kovuuden. Ihan mukava on ajatuksena, ei yhtään ällöttävä.

Vierailija
17/28 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnittymisen tunsin, se tapahtui kolmannen kerran vuoden sisään ja olin jo oppinut tuntemaan kehoani jonkun verran.

Vierailija
18/28 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin. Oli ihan selkeetä.

Vierailija
19/28 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä nestettä kyllä tunne. Vain sen liikkeen jaa kovuuden. Ihan mukava on ajatuksena, ei yhtään ällöttävä.

Kiitos. Ajattelinkin, että tietysti tuntee sykäykset yms., mutta epäilinkin, että tuskin sitä itse purkausta tuntee  ja nesteen tulemista. Ymmärsin hieman väärin. Oikeastaan kiva kuulla myös, että ajatuksena se tuntuu mukavalta. Tästä, kun oikestaan hirveästi kai puhuta.

Vierailija
20/28 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos. Ajattelinkin, että tietysti tuntee sykäykset yms., mutta epäilinkin, että tuskin sitä itse purkausta tuntee  ja nesteen tulemista. Ymmärsin hieman väärin. Oikeastaan kiva kuulla myös, että ajatuksena se tuntuu mukavalta. Tästä, kun oikestaan hirveästi kai puhuta.

Paremmin sen purkauksen tuntee kun antaa miehen laueta suuhun. Samalla tuntee sen jännittävän maun ja saa rautaisannoksen proteiinia. Mieskin säästää pitkän pennin tulevissa elatusmaksuissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän