Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ylläpito, poistakaa alapeukutus käytöstä

Vierailija
31.05.2014 |

Suomi24 näyttää jättäneen alapeukutuksen kokonaan pois, tänne pitäisi tehdä sama juttu. Useimmiten alapeukutus on pelkkää oman pahan olon levittämistä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turha toiminto.

Vierailija
2/15 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan, saavatpahan tyhmät bimbot tietää tyhmyytensä sitä kautta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni alapeukku mahdollisuus on hyvä juttu, voi ilmaista mielipiteensä kommentista peukuttamalla jos ei jaksa alkaa vastaamaan :P

Vierailija
4/15 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Muistanet, että joka itsensä ylentää se alennetaan

Vierailija
5/15 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Yläpeukku, alapeukku, yläpeukku, alapeukku, yhdessä kulkien. Yläpeukku, alapeukku, yläpeukku, alapeukku, löydämme rakkauden..." (Leevi and the Leavings)

Vierailija
6/15 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te edes kiinnitätte huomiota siihen? Mä en edes muista katsoa peukutuksia.

Vierailija
7/15 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukku on jees. Iltasanomien pelkkä yläpeukku tarkoittaa sitä ettei voi jättää eriävää mielipidettä wt-porukalle ja olen lopettanut mielipiteiden lukemisen sen takia kokonaan, eivät saa minulta enää klikkauksia.

Vierailija
8/15 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin AP:lle alapeukun, koska olen eri mieltä

Kätevää nää ylä- ja alapeukut, voi ilmaista mielipiteen ilman, että pitää kirjoitella. Kirjoitella samaa mitä joku on jo kuitenkin jo sanonut. Peukku on lyhyt ja ytimekäs tapa olla samaa tai erimieltä

Vierailija
9/15 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmin mielipide kautta aikain! Ja olen sentään palstaillut vuosikausia.

Vierailija
10/15 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukut takaisin Suoli24:ään!

Merkitseekö kukaan muu mobiililaitteella selatessaan Hannu ja Kerttu -tyyppisesti luetut viestit peukuttamalla joko ylös tai alas jokaisen kohdalla? Silloin peukku muuttuu harmaaksi ja pysyy harmaana seuraavallakin kerralla, joten saan tietää kätevästi, mihin kohtaan ketjua jäin.

Vierailija
11/15 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi kun luin S24-juttuja, tuli turhautunut olo, kun ei enää voinut alapeukuttaa. Mutta sitten huomasin, että se pakottaa kirjoittamaan kommentin asiaan, ottamaan oikeasti kantaa, jos kerran asia on niin tärkeä.

Mielestäni alapeukkujen poisto on ihan hyvä idea, vielä parempi olisi peukkujen poisto kokonaan, palsta oli parempi ennen niitä.

Vierailija
12/15 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 19:58"]

Mielestäni alapeukku mahdollisuus on hyvä juttu, voi ilmaista mielipiteensä kommentista peukuttamalla jos ei jaksa alkaa vastaamaan :P

[/quote]Yläpeukku riittäisi... Nyt alapeukkuja tulee eniten asiallisiin kommentteihin, kuten tähän avaukseen.

Vierailija
13/15 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Emme tule poistamaan alapeukutusta, sillä suurin osa käyttäjistä kokee mielihyvää alapeukku mahdollisuudesta.

Ystävällisin terveisin,

Ylläpito

Vierailija
14/15 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrän peukutuksen tarpeellisuuden, jos ihminen ei voi tai osaa kirjoittaa, mutta osaa lukea viestin ja kommunikoi sitten peukutuksin, mutta sellaisia käyttäjiä lienee vähän, olettaisin.

Vierailija
15/15 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet tuntevat mielihyvää alapeukuttamisesta...mmmmmmm!