Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yli kymmenen vuoden ikäero? Toimiiko vai unohdanko?

Vierailija
28.12.2020 |

Ekaa kertaa elämässäni olen ihastunut yli 10 vuotta vanhempaan mieheen. Entiset kumppanit on olleet suht samanikäisiä.
Lapsia en enää halua, joten sitä ei tartte miettiä, mutta kuis muuten? Missä asioissa toi ikäero voi tulla ongelmaks?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sen etukäteen tietää? En tiennyt minäkään. Miehen sairaus ja muutokset kehossa saattoivat meillä aiheuttaa haluttomuuden. T. 42 vuotias nainen

Vierailija
22/29 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri eronnut mies ja tuollainen ikäero.. Ehkä se henkinen puoli ratkaisee enemmän. Mitä tarkoittaa juuri eronnut ja onko ero ollut millainen? Miehen muu elämänhistoria, ihmissuhteet jne. Onko erosta viikko, kuukausi vai vuosi ja miksi erosi? Entä oma tilanteesi? Itse en lähtisi muuhun, kuin ajoittaiseen hauskanpitoon enää tuon ikäisen kanssa/ tuon ikäisenä, ainakaan aluksi, mutta itseppä parhaiten kuitenkin tiedät. Kummallista kysellä täällä ympäripyöreitä, ihan kuin ikäero olisi kaikkein tärkein ja oleellisin asia suhteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloin seurustella 21-vuotiaana 33-vuotiaan miehen kanssa. Ollaan nyt oltu yhdessä 22 vuotta ja meillä on 4 lasta. Hyvä mies minulle kaikin puolin.

Vierailija
24/29 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 40 ja mies 60. Just hyvä ikäero. Ei huvita seksi enää joka viikko ja talous on erinomainen pitkän työuran jälkeen. Kohta jäädään eläkkeelle ja muutetaan lämpimään. Ihanaa.

Vierailija
25/29 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä 53 v mies vielä haluaa. Samoin kuus- tai seitsemän

Kymppinen. Nainen ei halua enää 60-vuotiaana ja miehet alkavat sit katsella nuorempia eroottisempia naisia.

Äläs höpötä, nyky 60v naiset lentää Gambiaan seksilomalle!

Vierailija
26/29 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä 40 ja mies 60. Just hyvä ikäero. Ei huvita seksi enää joka viikko ja talous on erinomainen pitkän työuran jälkeen. Kohta jäädään eläkkeelle ja muutetaan lämpimään. Ihanaa.

Sinulla ei ole pitkä työura! 

Vierailija
27/29 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa,hyvä että Gambiasta saa panoseuraa.

Vierailija
28/29 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ikä yksinään tuossa merkitse. Se vain korostaa mahdollisia eroja. Jos vanhempi osapuoli on vaikka sohvaperuna ja nuorempi sporttinen, tai kotihiiri ja menevä, niin asia ei luultavasti ainakaan tasoitu ajan kuluessa ja voi muodostua ongelmaksi iän tullen. Mutta jos lähtöasetelma on toisin päin tai molemmat samantyylisiä, niin ei välttämättä mitään ongelmaa.

Vierailija
29/29 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut kuuskymppiset menisi 20 vuotta nuoremmasta, useimmat eivät. Jotkut nelikymppiset menisivät 10-15 vuotta vanhemmasta. Ikä on vain numero.