Ollaan seurusteltu 4kk ja mies antoi 250€ maksavan joululahjan. Onko liikaa!
Mies antoi yhden laukun mitä olen hänenkin kuullen ihaillut (Longchamp) mutten ole raaskinut ostaa. Vähän syyllinen olo, koska mun lahja hänelle maksoi 60€...
Kommentit (32)
Ei ole liikaa. Nykyinen aviomieheni antoi minulle melkein 200 euron korun joululahjaksi alle 2 kuukauden seurustelun jälkeen. Osti korun kesätyörahoistaan, oltiin lukiolaisia, nyt jo vanhoja variksia :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuollaisia mietit? Kai hän tietää millaiseen lahjaan on varaa.
Naiset on aivopesty ajattelemaan, ettei saa ottaa mitään vastaan mieheltä eikä saisi oikein tykätäkään mistään hienosta tai arvokkaasta. Moni sitten tuntee syyllisyyttä ja häpeää, jos kaikki raha-asiat ei mene 50-50.
Köyhät miehet etenkin tykkää tuputtaa tällaista ajatusmallia.
Samat miehet syyllistää naisia ketkä meni lux tyyliselle saitille hakemaan seuraa. Että pitää olla pikkusieluinen 😦
Vierailija kirjoitti:
Ei ole liikaa, jos miehellä on raha-asiat kunnossa. Kyllä pitää oppia arvostamaan lahjoja ja sitä, jos joku haluaa auttaa. Et myöskään jää mihinkään sen kummempaan kiitollisuudenvelkaan miehelle eikä sinun tarvitse ostaa hänelle lisälahjoja. Hän varmaankin tiedostaa rahatilanteesi eikä odota, että lahjanne ovat sentilleen yhtä arvokkaita.
Näin juuri. Itsekin tykkään ilahduttaa tyttöystävää laadukkailla ja arvokkailla lahjoilla kun on merkkipäiviä. Näin ollut ihan pitkän parisuhteen alusta asti. Tulee hyvä mieli itsellekin kun voi ilahduttaa toista.
Krääsää en kyllä osta koskaan enkä ole materialistinen ihminen lainkaan.
M30
Epävarma mies joka yrittää ostaa sinut lahjoilla.
Epätoivoinen mies, yrittää kalliilla lahjoilla ostaa sinut että pysyisit parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Ja te samat palstan naiset haukutte Sofiat ja muut seuraneidit?
Vaikka olette ihan samanlaisia
Kyllä Belorf 15k rolex vaatimuksellaan on omaa luokkaansa, joten äläpä sekoita asioita.
Vierailija kirjoitti:
Epävarma mies joka yrittää ostaa sinut lahjoilla.
Tiedän useamman miehen mitkä kohteli kaltoin tai päätyi pettämään vaikka eivät ostaneet lahjoja.
Mahtaa se sitten tykätä sinusta ..
Sincc
Sano sille, että maailmassa on ihmisiä, jotka näkevät nälkää. Ei tuommosia ostoksia voi tehdä noin vain. Itse ostaisin lahjaksi 400 grammaisen makaronipaketin.
Nauti lahjastasi ja näytä miehellekin että olet onnellinen toivelahjan toteutumisesta.
Mies kuulostaa kivalta ja fiksulta, huomaa mistä pidät ja kuuntelee toiveitasi.
Olen iloinen puolestasi ja kaikkea hyvää teille molemmille.
Ehkä tälläisiä miehiä on enemmänkin. Omastani on vanhemmuuttaan tullut erittäin pihi, ei kuuntele tai huomioi mitenkään.
Vaihtoon taitaa mennä.
Mä ostin auton vuoden seurustelun jälkeen