Ollaan seurusteltu 4kk ja mies antoi 250€ maksavan joululahjan. Onko liikaa!
Mies antoi yhden laukun mitä olen hänenkin kuullen ihaillut (Longchamp) mutten ole raaskinut ostaa. Vähän syyllinen olo, koska mun lahja hänelle maksoi 60€...
Kommentit (32)
Ei ole mitään väliä. Kohtelias mies.
Ne piirtää kellä on liitua. Mielestäni ei ole liikaa. Halusi varmasti ostaa lahjan, jota tulet oikeasti käyttämään eikä jotain krääsää.
Itseä ei haittaisi ostaa kumppanille/kaverille/sukulaiselle oikeasti haluamaansa hyödyllistä kalliimpaa lahjaa. Jätän ostamatta lahjan, jos en keksi mieleistä tai hyvää lahjaa.
Turhaan murehdit. Velat voi aina sovittaa makkarissa.
Riippuu siitä laittoiko hän tuohon kaikki rahansa vai promillen.
Aika kallis lahja, mutta mikäs siinä, jos ei ole pikkurahan puutetta. Ellei mies sitten yritä sitoa sinua kiinni itseensä lahjoilla.
Eräs mies osteli mulle heti alkuvaiheesta kalliita lahjoja. Jälkikäteen ilmeni, että hyvitteli niillä tiettyjä selkäni takana puuhaamiaan asioita.
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika.
Ite oot.
Vierailija kirjoitti:
Turhaan murehdit. Velat voi aina sovittaa makkarissa.
Tämä olikin lahjan alkuperäinen tarkoitus
No höh itse olet puhunut laukusta ja hän on kuunnellut. Mitä epäilyttävää? Jos olisin lahjanantaja ja saisin tietää epäilyksesi, ehkä itse miettisin kannattaako suhdetta jatkaa.
Ei ole liikaa, jos miehellä on raha-asiat kunnossa. Kyllä pitää oppia arvostamaan lahjoja ja sitä, jos joku haluaa auttaa. Et myöskään jää mihinkään sen kummempaan kiitollisuudenvelkaan miehelle eikä sinun tarvitse ostaa hänelle lisälahjoja. Hän varmaankin tiedostaa rahatilanteesi eikä odota, että lahjanne ovat sentilleen yhtä arvokkaita.
Varakas mies ostaa hienoja lahjoja.
Pihi mies on vastenmielinen.
Vierailija kirjoitti:
Varakas mies ostaa hienoja lahjoja.
Pihi mies on vastenmielinen.
Pihit on yleensä pihejä myös rakkaudessa.
Ja te samat palstan naiset haukutte Sofiat ja muut seuraneidit?
Vaikka olette ihan samanlaisia
Miksi tuollaisia mietit? Kai hän tietää millaiseen lahjaan on varaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuollaisia mietit? Kai hän tietää millaiseen lahjaan on varaa.
Naiset on aivopesty ajattelemaan, ettei saa ottaa mitään vastaan mieheltä eikä saisi oikein tykätäkään mistään hienosta tai arvokkaasta. Moni sitten tuntee syyllisyyttä ja häpeää, jos kaikki raha-asiat ei mene 50-50.
Köyhät miehet etenkin tykkää tuputtaa tällaista ajatusmallia.
Kuinka paljon joululahjan pitäisi maksaa, jos on seurusteltu 1,5 kuukautta?