Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä, jolle on tehty keisarinleikkaus..

Vierailija
31.05.2014 |

Kauan meni toipumisessa? Minulla leikkauksesta 2 viikkoa aikaa ja edelleen vatsaa aristaa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli se arka varmaan pari kolme viikkoa, mutta ei se kipu nyt mitenkään saatanallinen tai edes sietämätön ollut. Ostin alusvaateliikkeestä sellaisen korsetin kaltaisen joka on tarkoitettu nimen omaan synnytyksen jälkeen käytettäväksi. Ryhti säilyi eikä jäänyt vatsamakkaroita. Kaksoset sain.

Vierailija
2/11 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmannen yön jälkeen kävelin sairaalasta vaunujen kanssa kotiin. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 päivää oikeasti kipeä, pari viikkoa hellä, alle kuudessa viikossa entisellään

Vierailija
4/11 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkauspäivän iltana kävin jo itse vessassa ja kävelin osastolla... kotiin kolmantena päivänä leikkauksesta. Eka viikko oli kivulias, sen jälkeen pystyi jo aika hyvin toimimaan normaalisti. Kuukausi sektion jälkeen olin ekaa kertaa salilla. Missään vaiheessa en tarvinnut leikkauksen jälkeen buranaa ja panadolia vahvempia kipulääkkeitä. Nyt sektiosta on 4 kk ja olen aivan kuten ennen raskauttakin ja urheilen jne. (treenaan parhaillaan HCM:lle ja juoksin juuri HCR:n kahteen tuntiin) entiseen malliin. 

Vierailija
5/11 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kuukautta. Toinen puoli arvesta parani hyvin ja kivuttomasti parissa viikossa, mutta toinen puoli ei meinannut parantua millään. Johtui siitä, että sulavat tikit eivät sulaneetkaan sinne sisuksiin vaan pökkivät läskejä tullessaan pikkuhiljaa pintaan ja mätiessään tiensä ulos. Kävin monta kertaa terveydenhoitajalla näyttämässä arpea, ja sain aina vastauksesti, että hyvältä näyttää...

Vierailija
6/11 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suorat osumat vatsaan arven kohdalle sattuvat edelleen...sektiot tehty 2002, 2006 ja 2011. Ei koskaan enää. Haavakipu parani 2kk mutta tuo jäi..

Vierailija
7/11 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. oli kiireellinen sektio, pohjalla 18 tunnin yritys synnyttää alateitse - toipuminen kesti useita viikkoja.

2. olikin sitten suunniteltu sektio - toipuminen kesti n. 1 vkon, toki nostokieltoa noudatin n.4 vkoa..

Vierailija
8/11 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikkokausia. Vielä kuukausien jälkeenkin välillä vihlaisi.

Itsellä jäi vatsanahka täysin tunnottomaksi arven päältä. Roikkuvaa rumaa nahkaa.

Vierailija
9/11 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ollut haava kipeä ollenkaan, mutta selkä muutaman päivän niin, ettei suoraksi saanut

Vierailija
10/11 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaa on nyt mennyt 10 vuotta ja edelleen joskus repäiseviä kipuja alavatsalla, sektion jäljiltä tulleita kiinnikkeitä ilmeisesti.

Leikattu kudos ei palaa koskaan ennalleen.

Vierailija
11/11 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 11:46"]Aikaa on nyt mennyt 10 vuotta ja edelleen joskus repäiseviä kipuja alavatsalla, sektion jäljiltä tulleita kiinnikkeitä ilmeisesti.

Leikattu kudos ei palaa koskaan ennalleen.

[/quote]

Mulla sama, mutta ekan sektion jälkeen pilasin toipuvat kudokset liikkumalla liian aikaisin, tiedoksi sille joka kk sektion jälkeen lähti salille! Nyt varovaisuutta kehiin naiset, ei ole mikään pikkuleikkaus. Mulla kudokset alavatsalta osittain tuhoutuneet tuon takia. Vuosien jälkeen alkaa oireilu.