Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäinen lapsi oppii luettelemaan numeroita oikeassa

Vierailija
24.06.2014 |

järjestyksessä

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis 1-2-3 ja siitä eteenpäin?

Vierailija
2/11 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjoittelulla vaikka heti kun oppii puhumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 2,5v osaa 1-10 järjestyksessä. Ymmärtää myös mitä ne tarkoittaa eli osaa sen verran laskea. Rupesi itse opettelemaan kun näki mörköjason muumeista missä muuminpappa laskee kymmeneen ja mörkö lähtee sen jälkeen pois.

Vierailija
4/11 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän siitä, koska oppii puhumaan. Meillä tyttö osasi numerot yhdestä kymmeneen alle 2v iässä.

Vierailija
5/11 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapsi osaa swahiliksi ja suomeksi tosi pitkälle (yli 20) ja englanniksi kymmeneen. On 2,5 vuotias ja osannut jo aika kauan.

Sanavarasto riippuu ihan siitä mitä opettaa, helposti oppii jos tarpeeksi panostaa. Meidän lapsi ei osaa värejä kovin hyvin, koska niitä ei ole opetettu, Se on nyt seuraava projekti :)

Vierailija
6/11 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 4v osaa, kahdella kielellä, n. 20 asti.. ei ole aiemmin kiinnostanut. 6-vuotias luettelee sataan asti.

Vierailija
7/11 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tyttö laski reippaasti alle 2 v iässä.

Vierailija
8/11 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tyttö 1v8kk luettelee 1-7, neuvolassa ei uskottu.

Vierailija
9/11 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä ei kannata kysyä lapsen kehitykseen liittyviä asioita. Kaikkihan sen tietää että av-mammojen lapset laskee sataan jo kohdussa. Syö ja juo itse puolivuotiaana. Kävelee ja on päiväkuiva seitsenkuisena.

Vierailija
10/11 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tapana laskea viiteen,'ku alkaa ärsyttää, ku joku asia ei meinaa mennä perille.. Alkuun kyllä petti pokka, ku nyt 2,5v alko luetella numeroita mun puolesta pari vuotiaana, mutta arvelen, että se on sille joku loru, ettei vielä ihan tajua laskemista.. On tykänny ihan pienestä loruista ja lauluista ja tuntuvat jäävän helposti mieleen..

Vierailija
11/11 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up. Pitäisikö 3,5 - vuotiaan luetella edes oikeassa järjestyksessä numerot 1,2,3.

Ei tunnista vielä käsitettä yksi kappale. Monta on hänelle sama kuin kolme eli aina kun haluaa paljon jotai tai hänellä on paljon jotain niin käyttää sanaa kolme. Jos haluaa lisää ruokaa esim. sanoo haluavansa kolme nakkia jne tarkoittamatta kuitenkaan juuri kolmea.