Koti puhtaaksi Oy, Tampere - kokemuksia?
Tämän vuoden puolella on useaan kertaan haettu työntekijöitä heidän toimistolleen Tampereelle. Mielenkiinnosta olen itsekin hakenut joskus paikkaa, mutta hälytyskellot soi, kun siellä tuntuu vaihtuvuus olevan aika suurta. Mikähän tuohon mahtaa olla syynä? Huomasin, että nyt on taas paikka auki, tällä kertaa toimistoassistentin työhön.
Kommentit (122)
Ei oo tulossa kun kysäisin mitään palkan korotuksia...
Kuulin tämmöistä huhua että alkavat uhkailemaan työntekijöitä palkan maksussa. Jos työ tunteihin tullut joku merkintä virhe niin ei tule palkkaa ollenkaan.
Onko tämmöinen edes laillista???
En todellakaan suosittele tätä työpaikkana tai asiakkaana...
Kotisiivouksessa on hillitön vaihtuvuus,ei taida mielekästä hommaa olla.
Olen hakenut tuonne yhden kerran töihin, se oli vuosi 2019 Tampereelle. Huomasin heti siellä haastattelussa, että ovat vähän omituista porukkaa nämä Tynit. En ole mikään idiootti jota voi kusettaa, huomasivat varmaan tämän, koska kyselin asioista ja esitin omia mielipiteitä, tämä ihan sallittua työhaastattelussa. Olivat vähän olevinaan nämä Tynit, tässä ketjussa mainitaan lessut, no enpä ihmettele jos ovat lestoja. Onneksi minua ei valittu kyseiseen upeaan alipalkattuun työtehtävään. Minulla oli jo valmiiksi sellainen kuva että koska hakevat koko ajan työntekijöitä, joku ei täsmää. No tässä ketjussa ovat tulleet asiat todeksi mitä minäkin olen ajatellut. Enkä todellakaan käytä tai tule käyttämään tämän valheellisen Suomen paras työpaikka valituksi tullut palveluita, enkä tule hakemaan tuonne töihin, koska haluan kunnon palkkaa minulla on useiden vuosien kokemus asiakaspalvelutyöstä. Ja sitten se saatanan huppari, olethan rento mekin olemme, tuokin on valhetta, takakireää sakkia koko porukka siis nämä Tynit.
Vierailija kirjoitti:
Mites jkl? Liikutaanko oikeasti bussilla välineiden kanssa, jos ei ole itsellään ajokorttia? Millaisia työvuoroja, palkkaus, työpäivät? Onko tosi raskasta työtä? Saattasin hakea kesätöihin ko. lafkaan.
Miten ihmeessä me voitais täällä jonkun työntekijän työvuorot ja palkka tietää? Nehän on henkilökohtaisia sopimusasioita.
Vierailija kirjoitti:
Meidän koti putsattiin valkoisella pakettiautolla liikkuneiden liettualaisten toimesta.
Nimen mukaisesti.
Nyt on mun mielestä aika ilkee sävy siivoojia kohtaan. Mitä oon ymmärtänyt parin siivoojan puheista niin Keski uudella maalla tosi huono tilanne työntekijöitä nähden. Liikaa töitä ja liian vähän työntekiöitä. Siellä jo pari irtisanoutunut kun jaksamista ei enää löydy... Että mä itse toivon erittäin paljon jaksamista heille. Tekevät parhaansa
Meillä jätettiin lattiat pesemättä, vaikka sopimuksessa selkeästi lajiteltiin se kuuluvaksi siivoukseen. Eikä siis kerran, vaan monta kertaa.
Lisäksi pari kertaa ihmeellisesti robootti-imurimme säiliö olikin siivouksen jäljiltä täynnä, eli ollaan menty kyllä todellakin siitä mistä aita on matalin.
Lasten huoneessa lattialla ollut värikynä oli tismalleen samassa paikassa siivouksen jälkeen, edes sitä ei oltu voitu nostaa.
Lisäksi myyjä lupasi, että siivousvälineet saa pitää itsellään jos jonain päivänä haluaa purkaa sopimuksen. Yllätykseksi meille tulikin 200€ lasku tavaroista, kun irtisanoimme sopimuksen.
En todellakaan suosittele.
Vierailija kirjoitti:
Meillä jätettiin lattiat pesemättä, vaikka sopimuksessa selkeästi lajiteltiin se kuuluvaksi siivoukseen. Eikä siis kerran, vaan monta kertaa.
Lisäksi pari kertaa ihmeellisesti robootti-imurimme säiliö olikin siivouksen jäljiltä täynnä, eli ollaan menty kyllä todellakin siitä mistä aita on matalin.Lasten huoneessa lattialla ollut värikynä oli tismalleen samassa paikassa siivouksen jälkeen, edes sitä ei oltu voitu nostaa.
Lisäksi myyjä lupasi, että siivousvälineet saa pitää itsellään jos jonain päivänä haluaa purkaa sopimuksen. Yllätykseksi meille tulikin 200€ lasku tavaroista, kun irtisanoimme sopimuksen.
En todellakaan usko sanaakaan tuosta, mitä kirjoitat. Tai sitten puhut jostakin toisesta ns. firmasta.
Tämän keskustelun tarkoitus ei ole mitään muuta kuin mustamaalata ko. yritystä. Kilpailijoidenko toimesta? Miten onkaan sattunut niin, että juuri tänne keskustelupalstalle ovat osuneet juuri kyseiseen firmaan hakeneet, alipalkatut työnhakijat? Konstit on monet, sanoi akka, kun kissalla pöytää pyyhki. Ja ilkeyttä on myös se, että täällä nostetaan lestadiolaisuus vahvasti esille. Ei se, että on syntynyt lestadiolaiseen kotiin, tee ihmisestä lestadiolaista. Ja firman johtoporras on kyllä tuonut selvästi esille sen, että vaikka heidän taustansa on ko. herätysliikkeessä, he eivät siihen itse kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi pari kertaa ihmeellisesti robootti-imurimme säiliö olikin siivouksen jäljiltä täynnä, eli ollaan menty kyllä todellakin siitä mistä aita on matalin.Lasten huoneessa lattialla ollut värikynä oli tismalleen samassa paikassa siivouksen jälkeen, edes sitä ei oltu voitu nostaa.
Ei kukaan ammattilainen ole niin tyhmä, että jos hän käyttäisi robotti-imuria, hän jättäisi säiliön tyhjentämättä. 😳 Ja värikynäkin jäänyt samaan paikkaan? Älä viitsi keksiä juttuja.
Ootko joku Saanan siskoista - teillähän on tapana itse vastata näihin
Kokemuksia Koti Puhtaaksi Helsingistä eikä todellakaan positiivisia.
Joskus aikoja sitten hain heille töihin, olivat aika uusia alalla vielä tuolloin. Ei kuulunut mitään pitkään aikaan. Sitten parin kuukauden päästä puhelin soi ja siellä joku firmasta iloisesti tiedusteli, että minkälaista tarvetta minulla oli ja voitaisiin tehdä sellainen koekäynti (maksullinen toki), niin kartoitetaan.
Olin vähän hämmentynyt siinä, että niin siis minähän hain teille töihin joku aika sitten, en asiakkaaksi... Ei ollut moksiskaan mokasta(?), totesi vaan, että tällä hetkellä ei ole hakua, mutta mites se siivous. Lopetin puhelun lyhyeen ja en tuohon firmaan kyllä edes ole katsonut sen jälkeen.
Nyt irtisanoutunut Helsingin vetäjä sekä joryn jäsen, Koko Suomen paras työpaikka on ollut huijausta kun työntekijöiltä kysyttiin ett halutaanko osallistua ja tässä kohta menestyä jos vastataan oikein ?? Ja great place- kilpailun järjest taitaa tietä tollaiset
Todella kallis. Tyhjä kämppä ja siivous olisi maksanut 690 euroa. Siinä mukana ikkunapesu. 11 tuntia siivousaika. Huh sentään.
On kyllä hupaisaa, että firmahan on myyty nyt Freskalle, mutta edellisen Stellalle myynnin perumisen ja pullantuoksuisen perheyrityksen statuksen avulla, kun on mainostettu helvetin kovalla volyymillä vuosia, niin ei kehdata mainita tästä missään julkisesti, vaikka muuten aina kaikki mahdollinen medianäkyvyys on kerätty keinolla millä hyvänsä :D
Taas oikein hienoa hypokriittisyyttä, kun ensin paskotaan myynnissä isojen firmojen päälle vuosia ja sitten myydään suurimmalle alan toimijalle mieluusti.
Laittakaa myös lisää noita puolustelukommentteja, kun ne on niin hauskaa luettavaa!
Todella huonoa asiakaspalvelua tässä firmassa. Myös työn jälki erittäin huonoa. Välttäkää tätä firmaa, näitä on paljon parempia.
Kokemus asiakkaana erittäin huono. Viime kesänä alkanut ja päättynyt asiakkuus. Olen päättänyt asiakkuuden jo muutaman käynnin perusteella. Liian kallista harjoitteluksi 57e/h. Huono jälki. Suomen kieltä ei osannut heistä yksikään. Liikaa töitä. Huitaisevat vain kodissa pintasilauksen. En suosittele kenellekään.
Siivouksen asiakashinnat nousevat taas. Kai työntekijöille on tulossa nyt kunnon palkankorotukset?