Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koti puhtaaksi Oy, Tampere - kokemuksia?

Vierailija
28.12.2020 |

Tämän vuoden puolella on useaan kertaan haettu työntekijöitä heidän toimistolleen Tampereelle. Mielenkiinnosta olen itsekin hakenut joskus paikkaa, mutta hälytyskellot soi, kun siellä tuntuu vaihtuvuus olevan aika suurta. Mikähän tuohon mahtaa olla syynä? Huomasin, että nyt on taas paikka auki, tällä kertaa toimistoassistentin työhön.

Kommentit (122)

Vierailija
41/122 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä tuntuu olevan vähintäänkin outo tuo rekrytointiprosessi. Ilmeisesti automaattiviesteinä lähtee heidän vastaukset ja yhteydenotot, mutta mitään konkreettista ei tapahdu. "Kiitos hakemuksestasi. Kerro vielä lisää" - viestejä on itselläni melkoisen monta sähköpostissa ja näitä on tullut vaikka en ole edes tiennyt olevani jossain haussa mukana. Ja saman toistoa silloin, kun olen hakenut heiltä töitä.

Vierailija
42/122 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkinen, tässä taannoin tuli heiltä taas yhteydenittoviesti liittyen haastatteluun, jossa olen jo ollut. Näitä viestejä tulee kuin automaatista ja kun vastaat myöntävästi, asiaan ei palaa enää kukaan. Ja aina on "juuri vapautunut työpaikka". Toihan vaikuttaa totaalisen hämärältä toiminnalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/122 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse siistiänä tässä kyseisessä firmassa ja voin itse sanoa sen että jos ois jotain muuta työtä niin en tässä firmassa kyllä kauaa olis. Siistiöitä arvostetaan ku läjä paskaa suoraam sanotusti ja pompotetaan ties mihin suuntaan. Aina jos joku on menny pieleen niin ketä muulaa siitä saa haukut ja paskaa niiskaan kun me siistiät ja toimisto vaan nostelee olkapäitä ja on heti syyttävällä sävyllä oikeen ettimällä ettimässä syylistä. Ahdistava ilmapiiri muutenkin. Työkaverit yksi plussa tässä mutta siinä ne plussat onkin. Palkka aivan paska siihen nähen mitä me teemme... Raadamme niska limassa välillä pitkiä päiviä ja kiitosta toimiston osalta ei oikeastaan koskaan tule.. ainoastaan asiakkalita saattaa tulla suoraan kiitosta yms. Mutta toimistonkanssa isommat ogelmat..

Vierailija
44/122 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin tätä ja työntekijät olivat tosi hyviä. Uskoin mainospuheissa, että maksavat enemmän palkkaa kuin muut firmat. Mutta sitten alkoi kulkea näitä juttuja työolosuhteista, eikä tuo palkka-asiakkaan tainnut pitää paikkaansa.

Vierailija
45/122 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siistiä 2021 kirjoitti:

Olen itse siistiänä tässä kyseisessä firmassa ja voin itse sanoa sen että jos ois jotain muuta työtä niin en tässä firmassa kyllä kauaa olis. Siistiöitä arvostetaan ku läjä paskaa suoraam sanotusti ja pompotetaan ties mihin suuntaan. Aina jos joku on menny pieleen niin ketä muulaa siitä saa haukut ja paskaa niiskaan kun me siistiät ja toimisto vaan nostelee olkapäitä ja on heti syyttävällä sävyllä oikeen ettimällä ettimässä syylistä. Ahdistava ilmapiiri muutenkin. Työkaverit yksi plussa tässä mutta siinä ne plussat onkin. Palkka aivan paska siihen nähen mitä me teemme... Raadamme niska limassa välillä pitkiä päiviä ja kiitosta toimiston osalta ei oikeastaan koskaan tule.. ainoastaan asiakkalita saattaa tulla suoraan kiitosta yms. Mutta toimistonkanssa isommat ogelmat..

Olet työvoimapula-alalla, ja voit käytännössä valita työpaikkasi, jos sinulla on alan koulutus tai työkokemusta. Mikään pakko ei ole jäädä sinne kärsimään.

Vierailija
46/122 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri oli tuolla töissä asiakaspalvelussa, surkea palkka eikä arkipyhiä makseta, hän ainakin vaihtoi liukkaasti pois.

Vierailija
47/122 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekrytointia vetää kouluttamaton, vähän yli parikymppinen, sisarusparven henkilö - ei mikään ihme, että tulee outo olo.

Vierailija
48/122 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just olin firman gaalassa jossa ko tyyppi oli valmistunut johonki joten ei pidä paikkansa et kouluttamaton

Mää tykkään olla, ollu jo hyvän aikaa ja aiemmissa siivous paikoissa ollu kyl sellasta menoo et huhh, tääl tulee palkat oikee ajallaa ja on kunnioittava meininki ja ku tos aiemmi puhu et omistajat käärii rahat

Taskuu ni firman omistaa työntekijöitä melkee 30, oon itekki harkinnu mut

En viel ainakaa lähteny

Vierailija
49/122 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollu nyt yli vuoden kyseisessä yrityksessä ja ei mitään pahaa sanottavaa! Rekryprosessi oli tosi rento ja oli kiva kun otettiin nii nopeesti yhteyttä! Ihanat asiakkaat, vakityöpari ja vaihtelevat päivät on kyl huippua täällä:) Palkka tullut mulle aina ajallaan ja palkkaan tosiaan voi vaikuttaa omalla aktiivisuudella!! Arvojensa mukainen yritys <3

Vierailija
50/122 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha täällä kirjoittelee ne jotka pettyny ku ei päässy töihin..tai munannu ja potkastu. en oo kyl tuos firmas ollu mut haiskahtaa ihan sille 🤣 tahalleen vois hakea melkee 🤣 ei vais oon tyytyväinen nykysess ja tä firma ei toimi mun alueell, mietin vaa treelle muuttoo..

mut nykyses firmas ni joskus tahallee luen kommenttei ni niit tulee tasan sillo ku joku munannu ja potkastu ni jää rageilee firmalle vaik vois kattoo peilii

Vierailija
51/122 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi firman omistajat löytää tämän ketjun, niin samantyylistä tekstiä viimeiset kolme kommenttia..

Vierailija
52/122 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Treella haussa neljä avointa työpaikkaa, kokopäivätyö, palkat haitarilla 1800 eur - 1900 eur. Todella surkeaa palkkaa maksavat. Eihän kukaan lähde kokopäivätyötä tekemään tuollaisella palkalla, osa-aikaisena myyjänäkin tienaa paremmin ja saa asumistuen päälle. Koti Puhtaaksi työntekijät eivät ainakaan rikastu työtä tekemällä, taitaa omistaja vain rikastua. Hakevat koko ajan uusia, eli vaihtuvuus todella suuri, en yhtään ihmettele tuollaisilla palkoilla.

Ihan normaali siivousalan palkka. Tosin itselläni sama kokopäiväinen työkohde, sikäli helpompaa. On nuo kiertohommat nähty...

Jollekin normaali, jollekin ei. Hyvälle maksetaan hyvin. Pitää osata myös vaatia.

Paljonko saat tällaisesta työstä palkkaa? Ja millä perusteilla olet saanut parempaa palkkaa? Mua oikeesti kiinnostaa. Alotan kohta toisessa alan firmassa, mulla ei siivousalan tutkintoa mut työkokemusta alalta muutama vuosi.

Vierailija
53/122 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö herätä epäilys jos omistajat asuu miljoona lukaalissa Espoossa?. Tänään maikkarilla kenen koti ohjelmassa se tuli selville. Harva kotisiivous firman omistaja elää noin leveästi.

Vierailija
54/122 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritys pitää itsestään valtavaa kiiltokuvaa yllä, mutta todellisuus on kyl täysin toinen. Sisarukset kieroja kuin korkkiruuvit. Ei mitään tietoa esimiestyöstä tai firman johtamisesta. Käyttävät hyväksi työntekijöiden tiedottomuutta ja viilaavat linssiin minkä ehtivät. En ole ikinä nähnyt kierompaa toimintaa kuin tämä. Näyttää myös olevan Tampereen toimistolle koko ajan paikka auki, joka on todella hälyttävää. Kiertäkää kaukaa kyseinen firma.

Vierailija
55/122 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse viihdyin heillä töissä, sillä liikun autolla ja tosiaan työparin kanssa sai tehdä (aiemmin tein kotisiivousta yksin, mikä oli ihan perseestä). Lopetin kun kissa-allergiasta lukuisista huomautuksista huolimatta jouduin jatkuvasti kissakohteisiin. 

Vierailija
56/122 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pääkaupunkiseudulla kokoajatyössä siivoojana. En tiedä sitten, miten Tampereella, mutta täällä etelässä meininki on tämä:

Emme yleensä raahaa siivousvälineitä mukanamme, vaan vakkariasiakkaiden kotoa löytyy valmiiksi meidän välineet. Yksittäisille keikoille pitää raahata, mutta sen saa kyllä tehtyä sitten vaikka hammasta purren. Julkisilla liikkumiseen tottuu aika nopeaan.

Päivän aikataulutus on todella tiukka ja joihinkin koteihin annetaan oikeasti naurettavan vähän tunteja paikan koko, likaisuus ja tavaramäärä huomioon ottaen. Jos et osaa työskennellä hirveän kiireen ja paineen alla, en suosittele. Siirtymiin asiakkaiden välille varataan useimmiten liian vähän aikaa. Aikatauluissa ei myöskään yleensä oteta huomioon jos haluamme pitää palkallisen tauon.

Työkaverit ovat huipputyyppejä (tässä työssä et muuten kestäkään) ja toimistolla suhtaudutaan ymmärtäväisesti jos esim. rikot vahingossa jotakin. Porukka on siis kivaa, mutta kiire ja ilkeät asiakkaat inhottavat.

Vierailija
57/122 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä firmassa on paljon laittomia asioita. Esim työsopimuksen minimi tunnit ei aina täyty. Lupaillaan palkankorotusta mitä ei tapahdu. Mut potkittiin pihalle koska siellä kuunnellaan vaan yhden ihmisen sanomisia mitkä ei todellakaan pidä paikkaansa.

Muutenkin aivan kieroja ihmisiä. Nyt onneksi työpaikassa jossa aidosti välitetään työntekiöistään. En todellakaan voi suositella kellekään työpaikkana ellet halua kenenkään poputeltavaksi.

Vierailija
58/122 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tämän yrityksen asiakas ja kiinnostaisi tietää työntekijöiden palkoista ja vaihtuvuudesta. Hinnat nousivat vasta, vaikka tuntihinta oli jo valmiiksi korkeampi kuin kilpailijoilla. Onko korotus näkynyt myös palkoissa?

Melkein joka kerta tulee aivan uusi siivouspari eli voi olettaa, että työntekijöitä lähtee paljon. Missähän syy tähän? Ihmiset vaihtavat työpaikkoja joo, mutta näin usein tuntuu erikoiselta.

Vierailija
59/122 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lähin Keravan toimipisteeltä syystä koska lupailtiin hirveesti asioita mutta mitään ei tapahtunut, jos jotain työaikana tapahtu niin heti syy oli meidän. Muutenkin aika kieroja asioita tapahtui toimiston suunnalta. Työkaverit ja ihanat asiakkaat oli ainut paras asia tässä koko firmassa.

Eli ensikuva minkä tää firma antaa asiakkaille/ just taloon tulleille työntekiöille on ihan surkee.

Vierailija
60/122 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi Keravan toimistolta ilse ja Kristiina aivan ihania tyyppejä kerrakseen ja ihanaa palvelua aina, myös siivous jälki aina loistavaa! Ilse tainnut lähteä kun ei ole vähään aikaan näkynyt?

Mutta voin suositella kaikille! Ihania tyyppejä kerrakseen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi