Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi jee, mikä yö :D

Vierailija
31.05.2014 |

Näin kivaa unta, jossa olin lapseni hoitajan (yli seksikäs mies päiväkodissa) kanssa salasuhteessa. Ah autuutta :D Kyllä on päivä alkanut hymyssä suin :) On oikeasti mies minun makuuni..

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole tietenkään pakko uskoa, mutta täyellisen rehellinen olen ollut joka sanassani! Ja totta on, että en saa tarpeeksi munaa omalta mieheltäni. Kovasti on alkanut vieraat miehet kiinnostaa, mutta en ole oikeasti aikeissa pettää. Kivahan se on ajatuksella leikitellä. Silloin kun ensimmäisen kerran näin hänet en edes katsellut vieraita miehiä sillä silmällä, mutta silti hän löi täysillä jalat alta. Olen toki koittanut haudata näitä tunteita, onhan hän lapseni hoitaja ja lisäksi vielä melko paljon vanhempi kuin minä.

ap

Vierailija
22/36 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro pukeutumisestasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 10:50"]No ei ole tietenkään pakko uskoa, mutta täyellisen rehellinen olen ollut joka sanassani! Ja totta on, että en saa tarpeeksi munaa omalta mieheltäni. Kovasti on alkanut vieraat miehet kiinnostaa, mutta en ole oikeasti aikeissa pettää. Kivahan se on ajatuksella leikitellä. Silloin kun ensimmäisen kerran näin hänet en edes katsellut vieraita miehiä sillä silmällä, mutta silti hän löi täysillä jalat alta. Olen toki koittanut haudata näitä tunteita, onhan hän lapseni hoitaja ja lisäksi vielä melko paljon vanhempi kuin minä.

ap

[/quote]

Laitas yhteystietojas niin katsotaan yhdessä miten sun munanpuutetta voitaisiin hoitaa... ;)

T. ISOkaluinen mies

Vierailija
24/36 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ot: ällöä että päiväkodin tätienkin pitää pukeutua seksikkäästi työpaikallaan

Vierailija
25/36 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten niin päiväkodin tätien pitää pukeutua seksikkäästi? Olen päiväkotilapsen äiti ja hänen hoitajansa on aika hottis mies :) Pukeutumistani en uskalla kuvailla tarkemmin, ettei tunnisteta.

ap

Vierailija
26/36 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kommentteja?

ap

Vierailija
27/36 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas, ymmärsin väärin. Sitten voit horotella miten huvittaa.

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 11:00"]

Siis miten niin päiväkodin tätien pitää pukeutua seksikkäästi? Olen päiväkotilapsen äiti ja hänen hoitajansa on aika hottis mies :) Pukeutumistani en uskalla kuvailla tarkemmin, ettei tunnisteta.

ap

[/quote]

Vierailija
28/36 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä näköinen se mies on? Millainen hän on sinua kohtaan?

Mietin vaan ettei kai oo oma mieheni! :D

Vierailija
29/36 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin horotella? Sanoinhan, että en pukeutunut/pukeudu yleensäkään mitenkään paljastavasti tai huorahtavasti. Vain kauniisti ja seksikkäästi.

ap

Vierailija
30/36 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerropas minkälainen miehesi on?  En uskalla paljastaa liikoja :D

ap

Vierailija
31/36 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 11:31"]

Miten niin horotella? Sanoinhan, että en pukeutunut/pukeudu yleensäkään mitenkään paljastavasti tai huorahtavasti. Vain kauniisti ja seksikkäästi.

ap

[/quote]

Seksikäs on vain nätimpi tapa sanoa "huorahtavasti". Sori. Niin se vaan menee. Eli se mies varmaan vaan katteli sun tissivakoa / minihameen helman alta pilkistäviä pikkareita.

Vierailija
32/36 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kun ei tissivako näkynyt eikä ollut minuhame päällä :)

ap

Vierailija
33/36 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minihame :)

ap

Vierailija
34/36 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 11:36"]

Niin kun ei tissivako näkynyt eikä ollut minuhame päällä :)

ap

[/quote]

No oliko sulla siis mitään päällä?

Vierailija
35/36 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerropa jo minkalainen sinun miehesi on, joka epäilit olisiko kyse sinen miehestäsi. Malttamattoman odotan :) Vaimo hänellä nimittäin on.

ap

Vierailija
36/36 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja sinulle joka epäilit onko hän miehesi: hän käyttäytyy oikein asiallisesti, eli ei mitään huolta :) Ihanan miehen olet saanut jos hän sinun on :)

ap