Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rintojen välissä järkyttävä kipu,polte,säteilee ylävatsaan

Vierailija
12.06.2014 |

mikäköhän on?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Närästys. Ruokatorven tulehdus.

Vierailija
2/8 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko närästyksessä olla kipu kovaa? Ei kokemusta närästyksestä.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla kovakin kipu. Apteekkiin.

Vierailija
4/8 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyllä jos esim. ruokatorvi päässyt jo tulehtumaan. Mulla oli ihan ulospäinkin kosketusarka. Mutta mene ihmeessä lääkäriin pian jos kipu on kova!

Vierailija
5/8 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Närästys on niin kovaa minulla että ensimmäisellä kerralla lähdin ensiapuun kun luulin saaneeni sydänkohtauksen. Se kipu oli aivan järkyttävää kun heräsin siihen yöllä tuntui ettei voi olla mitenkään päin. Mäkkärin mätöt ne siellä vaa

Vierailija
6/8 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekista saa somac-nimistä lääkettä. Ellei auta, lääkärin pakeille.

Vierailija
7/8 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipu voi olla tosi kova. Se voi myös säteillä leukaperiin ja muistuttaa sydänkohtausta. Minä jouduin sairaalaan, kun ei enää kestänyt ruokakaan sisällä ja vatsan kohdalla tuntui "hehkuva rautamöykky". Ruokatorvi oli tulehtunut. Jos se on oikein paha, niin apteekin peruslääkkeistä ei ole apua. Nexiumia söin. Suosittelen käymään lääkärissä. Sitä ennen vältä kaikkia vatsaa ärsyttäviä ruokia ja juomia.

Vierailija
8/8 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Närästys, esofagiitti, sydäri, tai vaikka palleatyrä, mahdollisuuksiahan on monia. Sydänkohtauksen mahdollisuutta nuorellakaan naisella ei pidä sulkea pois jos on kova rintakipu (naisten sydärit eivät muistuta välttämättä oireiltaan miesten sydäreitä, ja monesti niiden diagnoosi viivästyy, huonoin seurauksin). Lääkäriin.