Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskallanko käydä valittamassa naapurille?

Vierailija
30.05.2014 |

Juhlivat taas tosi äänekkäästi. Musiikin jytke kuuluu meille selvästi, tanssivat, huutonauravat, hurraavat ja huutelevat parvekkeella. Lisäksi ovi paukkuu vähän väliä, kun porukkaa lappaa sisään ja ulos, joku vieras oli alkuillasta tulossa jo meille, kun erehtyi ovesta.

Mun vauva nukkuu, mutta saattaa hätkähtää koviin, äkkinäisiin ääniin. Pelkään, että herää ja itse en tässä melussa ainakaan nuku. Uskallanko käydä naapureiden ovella pyytämässä heitä olemaan hiljempaa? Vaikuttavat kyllä olevan tosi humalassa...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita poliisit

Vierailija
2/12 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallat. Ja josseivät hiljene niin soita poliisille. Omassa kodissaan pitää saada olla rauhassa, etenkin yöllä, oli sitten vkonloppu tai ei. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi olisi jos vain uskallat ensin itse käydä sanomassa, tai vaikka pimputtaa ovikelloa ja poistua , jos ne älyäisi hiljetä, mutta kyllä tähän aikaan pitää olla jo rauha, joten poliiseillekkin voi soittaa.

Vierailija
4/12 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nyt monella koulut loppu, että juhlivat? Voi olla poliisilla kiire.

Vierailija
5/12 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olen joskus soittanut poliisit kun on metelöity yöaikaan ja ne on käyneet hiljentämässä porukat ja poistamassa asunnosta ylimääräiset ihmiset.

Vierailija
6/12 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä on joka viikko toistuvaa niin kävisin sanomassa.

Vierailija
7/12 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole joka viikko toistuvaa, mutta nämä naapurit ovat kyllä vasta muuttaneet tänne. Viime viikonloppuna oli juhlat ja nyt taas.

Vauva heräsi äsken, en tiedä häiritseekö melu vai heräsikö muuten vain, mutta nukahti helposti. Mies tulee töistä 24 jälkeen ja sanoi, että käy naapureiden ovella. Katsotaan miten käy.

Ja juu, taitaa monet juhlia kesälomaansa.

Ap

Vierailija
8/12 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksei mua oltu kutsuttu, jumalauta?"

Vierailija
9/12 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vauva herää ja alkaa itkeä, menet vauva sylissäsi naapurin ovelle. Näin hänkin saa käsityksen miten kivaa on kuunnella vauvan itkua.

Kyl kannattaisin, että itse menisi ensin sanomaan ja jos eivät usko, niin sitten muita toimia.

Vierailija
10/12 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu naapureista ja alueesta. Jos naapurit pahiksia niin saat koston niskaasi, näille pieni vauva ei merkkaa mitään.

Itselläni oli senverran fiksu nuorimies naapurissa, että kun menin valittamaan metelistä korjasi tapansa.

Vierailija
11/12 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi

Vierailija
12/12 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy vaan ystävällisesti sanomassa, ei sitä itse huomaa, kun alkaa meteli nousta pienessä nousuhumalassa. Kävin naapureille sanomassa juhannusaattona,  kun lapset oli pieniä, että on liikaa meteliä. Nuoret ihmiset juhlivat, mutta hiljensivät heti kun huomautti. Rohkeasti mutta ystävällisesti vaan sanomaan! Jos ei auta niin sitten poliisille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan