Saat viettää kaksi tuntia valitsemasi henkilön kanssa. Kenet valitset
Kommentit (83)
Suuri rakkauteni:) Viimeksi 2 tuntia rakastelua viikko sitten. Ketään muuta en kaipaa, kaikki ovat lähelläni aina.
Sir Richard Branson.
Kyselisin yritykselleni neuvoja ja vinkkejä.
Ensirakkauteni. Juteltais kaikennäköistä. Kunhan ei puhuttais mitään maailmankatsomuksista ja unohdettais hetkeks että meillä on yli kymmenen vuotta ikäeroa.
just nyt valitsisin miesystäväni ja seksin... Tuo on kyllä hiton lyhyt aika siihen
Sirpa Laamanen ja mulla olisi laukussa monta kiloa kättä pidempää, pressua ja jeesusteippiä.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 23:52"]
Mulla on helppo elämä eikä ketään ole kuollut. Isovanhemmatkin kaikki elossa (ole 34 vee). Joten juttelisin Freddie Mercuryn kanssa. Tai Katariina Suuren.
[/quote]
John Lennonin -kysyisin kuoliko hän oikeasti ja kertoisin etten jaksaisi juttuja hänestä eikä hän ollut mielestäni niin ihmeellinen kuin luuli, kappaleet silti jotkut kivoja.
luultavasti isäni. on elossa ja ajatuksissani päivittäin. minä kai vain harvemmin hänen ajatuksissaan. olisi ihanaa jos hänellä olisi minulle aikaa se pari tuntia. juteltaisiin vain. toinen olisi edesmennyt isoäitini. olisi paljon kysyttävää..
Valitsen Alexandr Ovechkinin ja nain häneltä aivot pellolle :)
Mieheni. Tosin saan pian viettää hänen kanssaan ainakin pari tuntia synnytyssalissa, mutta ei varmaan kaksin.. Oon suht nopea synnyttäjä.. Mieheni siis todellakin se ihminen jonka kanssa kaipaan eniten kahden keskistä aikaa.. Pikkulapsiarki vaan syö ajan..
Kolmikymppisenä kuolleen isäni kanssa. Sanoisin miten paljon häntä inhoan ja miten hirvittävän väärin hän teki minua ja äitiäni kohtaan, kysyisin että miksi hän teki niin. Haluaisin kuulla mitä mieltä hän on minusta, olisiko halunnut minusta tulevan jotain muuta kuin mitä olen nyt ja että millaista siellä helvetissä on.
Edesmenneen isäni, esittelisin lapseni, ajeltais jollain upealla autolla, kuunneltais eppuja. Kertoisin kaiken mitä on ollut, halaisin, haluaisin oppia tuntemaan kaiken hänestä, puhua puhua, olla lähellä, että jaksaisin kaikki tulevat vuodet taas ilman häntä. :'(
Isoäitini, aikana jolloin hän vielä muisti minut paremmin ja muistisairaus ei ollut edennyt niin pitkälle kuin nyt. Juttelisimme leppoisasti sängyllä makoillen, niinkuin silloin kun olin lapsi. Isoäidilläni oli aina aikaa minulle ja hänen ansiostaan lapsuudessani oli lämpöä ja rakkautta.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 22:49"]seuraksesi ja mitä teette?
[/quote]
Valitsisin edesmenneen isäni. Pyytäisin anteeksi, kun en lapsena uskaltanut mennä sairaalaan katsomaan syöpäsairasta isääni. KADUTTAA niin paljon! :( ikinä en tätä itselleni anteeksi anna.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 22:49"]seuraksesi ja mitä teette?
[/quote]
Christina Hendricks ja panemme kuin eläimet.
Ex-työkaverin. Tehtäisiin töitä :'(
John Lennonin. Kysyisin mitä mieltä hän on siitä palvonnasta mitä hän on saanut osakseen kuolemansa jälkeen.
Entisen poikaystäväni. Ja ehtoihinhan ei sisältynyt, että sen henkilön tarvitsisi olla elossa sen jälkeen kun olen viettänyt hänen kanssaan sen kaksi tuntia :-D.
Isä tai serkku. Molemmat kuolleet. :( Juteltais vaan.
Taylor swift tai lexi belle.