Saat viettää kaksi tuntia valitsemasi henkilön kanssa. Kenet valitset
Kommentit (83)
edesmenneen isäni. en koskaan kunnolla kertonut hänelle kuinka paljon välitän.. toivottavasti osoitin sen edes jotenkin
Eksäni ennen suhteemme alkua. Keskustelemme seurustelusta, parisuhteesta, uskollisuudesta ja yhteisestä tulevaisuudesta. Aidosti, rehellisesti ja teeskentelemättä.
Edesmenneen äitini. Puhuttais, naurettais ja oltais vaan.
Äitini. Hän kuoli ennen kuin sain lapsia. Kertoisin heistä. Edesmennyt isäni olisi toinen, hän ehti nähdä kaikki lapseni. Kummankaan luona en ollut heidän kuollessaan. Jäi asioita sanomatta...
[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 23:07"]
Itsemurhan tehneen pikkuveljeni kanssa. Istuttaisiin vaan laiturin nokalla. Kysyisin miksi.
[/quote]
Muuten sama, mutta tuo ihminen olisi äitini.
Ottaisin erään itäeurooppalaisen solttupojan ja panisin hänen kanssaan.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 23:19"]
Äitini. Hän kuoli ennen kuin sain lapsia. Kertoisin heistä. Edesmennyt isäni olisi toinen, hän ehti nähdä kaikki lapseni. Kummankaan luona en ollut heidän kuollessaan. Jäi asioita sanomatta...
[/quote]
Samanlainen tarina. Äidiltä kyselisin vain miten menee ja näyttäisin jo isot lapseni. Isälle sanoisin ainakin, että kaduttaa, kun hän joutui niin monta vuotta olemaan hoitokodissa.
Juttelua ja kädestä pitämistä.
Mulla on helppo elämä eikä ketään ole kuollut. Isovanhemmatkin kaikki elossa (ole 34 vee). Joten juttelisin Freddie Mercuryn kanssa. Tai Katariina Suuren.
Sannan <3 Ikävä on! Toivottavasti tavataan vielä oikeasti!
Jyrki kataisen. en tiedä mitä sanoisin hänelle.. ehkä tyytyisin vain näyttämään persettäni
Jeesus tai Matthew Bellamy.
Makoillaan sängyllä, napostellaan jotain ja jutellaan, katellaan toisiamme silmiin ja ollaan hiljaa.
Matthewin kanssa rakastelisin, Jeesuksen kanssa ehkä en..=))
[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 22:59"]
[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 22:57"]
Ensin tuli mieleen läheisiä mutta heidän kanssaanhan olen muutenkin.
Sitten päädyin yhteen laulajaan jonka tekemä biisi auttoi minua pysymään jaloillani kun elämässäni tapahtui iso muutos ja piti opetella uutta elämää. Eli valitsen Lasse Turusen (biisi on "Et koskaan kaipaa takaisin" jos jotakin kiinnostaa), voisin tarjota vaikka aterian tai kaffet jossain kivassa paikassa. Yksi elämä päätyi ja toinen alkoi ja nyt olen tyytyväinen tähän uuteen elämääni enkä todellakaan kaipaa sitä entistä.
[/quote]
Ooh! Itse valitsisin Ville Karttusen ;)
[/quote]
Valitsisin molemmat jos voisin, mutta nyt voittas Ville. Hän saisi vastailla moniin kysymyksiin.
Anna Aberu, panisin pari tuntia:))
Siikajoella itsemurhan tehneen nuoren pojan, Jarkon. :( Halaisin ja kuunnelluttaisin hänellä Junnu Vainion Sellaista elämä on. <3
Lorna Byrne veti tässä aika vahvoille. Edesmenneitä en laske. Mutta Jussi Ahde. Jäi muutama asia sanomatta.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 23:11"]
edesmenneen isäni. en koskaan kunnolla kertonut hänelle kuinka paljon välitän.. toivottavasti osoitin sen edes jotenkin
[/quote]
täsmälleen sama vastaus. paljon jäi sanomatta.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 22:49"]seuraksesi ja mitä teette?
[/quote]
Conchita Wurst puhuisimme hymyilisimme ja sopisimme jonkin yhteisen taideprojektin aloittamisesta <3
Ensirakkauteni, jonka menetin muutama kuukausi sitten. Asuu toisessa maassa, haluaisin niin puhua asiat selviksi ja kertoa että ikävöin niin että sattuu :( en usko että tullaan enää ikinä näkemään