Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko hormonihirviö vai loukkaannunko aiheesta?

Vierailija
24.06.2014 |

Vaihdoin juuri pillerimerkkiä ja nyt ensimmäisen liuskan viimeinen viikko menossa.

Hermostuin eilen miehelle kaksi kertaa, mistä seurasi aikamoinen riita. Ensin suutuin siitä, kun hän oli sanonut tulevani luokseni suoraan töistä ja olin valmistellut yhteistä ateriaa. Sitten hän ilmoitti, että olikin pyytänyt kaveria bisselle. Suutuin siis siitä, että oli ensin sanonut tulevansa suoraan luokseni ja olin valmistellut aterian turhaan. Asutaan eri kaupungeissa, joten nähdään melko harvoin. Siksi kiva järkätä toiselle jotain spessumpaa. En tosin kertonut ateriasta etukäteen, vaan sen piti olla yllätys. Minulla ei ole mitään sitä vastaan, että hän näkee kavereitaan, mutta toivoisin, ettei tällöin myöskään sano edellisenä iltana tulevansa suoraan töistä. Miehen mielestä suutuin turhasta.

Toisen kerran kilahdin kun katsottiin leffaa. Kehuin sarjan naisnäyttelijää vitsillä tyyliin "olen kade tolle miehelle, joka saa panna ton naisen kanssa". Siihen mies totesi, että niin mäkin. Siitä syttyi toinen sota.

Olenko siis nipo hormonihirviö ja mies syytön enkeli?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen aiheesta, toinen lapsellista (etenkin kun itse aloitit läpän)

Vierailija
2/3 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen aiheesta naisen logiikalla, miehen logiikalla kilahdit turhasta. Mies ei tajunnut, että oikeasti odotat eikä tiennyt, että olit tehnyt ruokaa. 

Toinen täysin lapsellista ja turhaa ja vielä enemmän, koska itse aloitit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 12:12"]

Ensimmäinen aiheesta, toinen lapsellista (etenkin kun itse aloitit läpän)

[/quote]

Itse en kehu miehelle toisia miehiä, ainoastaan naisia. Koen, että näin on mukavampi miehelle, kun kuitenkin ollaan heteroita. Mies ilmeisesti kokee, että minulle on ok kehua muita naisia. No minä kehun vastaisuudessa sitten myös muita miehiä. Mutta joo, ehkä turhan nipo olen.