Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanasti kännissä yksin! Kysyttävää/valitettavaa?

Vierailija
30.05.2014 |

Päätin vetää tänään ns. kalsarikännit. Alkosta kaksi pulloa valkkaria ja pari siideriä. Nyt olen juonut jo ensimmäisen viinin ja hitto, kun tuntuu hyvältä. Tulin terassille istumaan huovan alle, vedän iloisesti ehkä jo 12. röökiä (HC-kännipolttaja) ja surffailen vauvapalstalla ja ehkä vähän muuallakin. Kyllä. Tämä on näkemykseni hyvästä aivot naftaliiniin -illasta.

Kerrankin saa olla yksin ja rauhassa. Koko viikon on ollut hässäkkää ja eilenkin vielä vietettiin romanttista parisuhdeiltaa, mutta nyt mies on mökillä nikkaroimassa ja minä saan täällä nostaa koivet kohti kattoa ja vain olla. Yhden naisen pieni humala vielä bonuksena. Ai että!

No, raati? Ristiinnaulitaanko vai onko hyväksyttävää? Teettekö välillä samaa vai olenko totaalisen wt?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että ap!!!! Juuri noin!!!! Tekisin samoin, mutta mulla pieni lapsi. Mies antaa mun joskus olla yksin mökillä, ja teen juuri noin kuin ap. Ja voisin tehdä 2krt kuussa mielellään. Ap nauti!!!!! Onko jo toinen pullo juotu?

Vierailija
22/33 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 22:48"]Kalsarikänni kuussa pitää naisen järjissään. 

-Tuntematon viisas ajattelija

[/quote]

juuri näin, täydellisesti sanottu!!!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko seksi ja baari on tullut mieleen

Vierailija
24/33 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yks kadehousu.... Mut mä juon huomenna. Mies hoitaa lapset.

Vierailija
25/33 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyh. Junttia.

Vierailija
26/33 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama täällä, mutta jos joutuisit elämään tuota viikosta ja vuodesta toiseen se ei tuntuisi enää niin kivalta.

m31 sinkku

Vierailija
27/33 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kalsarikännit silloin tällöin on pelkästään hyväksi. Tai no mulla seuraavana aamuna pahaksi, mutta sitä ei illalla ajattele. Pidä hauskaa :)

Vierailija
28/33 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, olette te ihania! 

Huolestuneille tiedoksi, etten tosiaankaan dokaile päivittäin tai edes viikoittan. Työ estää iloisemmat harrastukset. Tämä itsekseen naukkailu varsinkin on tällaista kerran parissa kuussa tapahtuvaa luksusta, josta otan kyllä kaiken irti. Nytkin pyörii hirveästi hyviä ideoita (ei millään lailla työhön liittyviä) päässä. Jos jaksan, niin kirjoittelen niitä ylös. Jos en, niin oli hyvä hetki niiden kanssa. Hahhah!

En nyt jotenkin osaa syyllistää itseäni, eikä onneksi tarvitsekaan. Pusuja edelleen teille komppaajille. Ja cheers! 

Ap

Vierailija
29/33 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua pelottaa eniten kalsarikänneissä se, että vaikka olisin ensin ihan että jee, kivaa olla yksin, alan kuitenkin jossain humalatasossa kaivata seuraa. Ja ne jutut ovat ihan kamalia. Olen mm. lähettänyt viestejä naimisissa olevalle kollegalleni yms. Sen kanssa oli joskus ollut jotain juttua mutta sairaan noloa, eikä muutenkaan hyväksyttävää millään mittarilla. Eli joo, tekisin mutten uskalla. Oman typeryyteni tietäen.

Vierailija
30/33 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin kotona yksin. Mies ja lapsi reissussa viikonlopun. vähän tissuttelua... Hyvin rentouttavaa, kun ei tarvitse huolehtia "perusarjen pyörittämisestä" ja saa tehdä mitä itse haluaa. Suosittelen jokaiselle naiselle välillä! 

Vierailija
31/33 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 22:46"]

Minun täytyy sanoa että en ymmärrä. Mikä siinä on hienoa, että juo itsensä noin känniin kun nainen tuosta tulee. Minä juon ehkä 5-6 kertaa vuodessa ja vain juhlissa kun on muitakin. Tuohan olis pelottavaa.

[/quote]

Joskus vain kaipaa syvää humalaa. Luulen että suurimmalle osalle humala on pieni pakoretki tylsästä ja ankeasta arjesta.

Vierailija
32/33 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minä vetäsin kalsarikännin tuossa muutama kk sitten. Koneelle sp:tä lähettämään miehelle, jota himoitsin päivin-öin. Hän oli enämpi etäinen ja asiallinen.... 

Kyllä nolotti lukea lurituksiani krapulassa. No päivän mietittyäni, laitoin anteeksipyyntö viestin. Mieshän sitten soitti minulle ja naureskeli, että vai sisäinen demoni teki tepposet. Ja että helpottaako kankkunen, jos mennään kahville? No kahvit ja korjaussarjat juotiin hänen kotonaan, johon jäin yökylään :)

Siitä lähtien on seurusteltu! Jee! Kalsarikännit rulettaa!!!!!

Vierailija
33/33 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä jo himmailee. Oli kivaa. En lähettänyt känniviestejä kuin miehelle, parhalle kaverille ja äidille. Eikä niistäkään mun känni näkynyt, kai. :-) Ihan omaa kivaa vietin hyvissä fiiliksissä, mutta nyt unille. Humalassa mutta onnellisena.

Ap:nne

Niin joo, kiinnostuneille tiedoksi että join kaikki viinit (2), mutta jätin muut rippeet seuraavaan kertaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan