Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juhlapukeutuminen, karonkka

Vierailija
30.05.2014 |

En löydä enää avaustani, jossa pyysin neuvoa pukeutumiseen. Kustukortissa oli mainittu aihe (kuoron juhka, karonkka) ja tilaisuus oli illalla etukäteen ostettuine illalliskortteineen. Siellä jaettiin ansiomerkkejä. Olin kutsuvieraana juhlassa, jossa oli ensin konsertti ja sitten tuo illallinen.

Ylipukeuduin hieman, tumman puvun mukaan " Kun pukukoodi on tumma puku tai smokki, nainen pukeutuu iltapukuun, joka pituudeltaan maksimissaan on jalkapöydän päälle, nilkkamittainen tai balleriinamittainen.  Myös lyhyt puku käy muodin ja tilaisuuden luonteen niin salliessa"

Muut olivat valinneet alle polven ulottuvia kukkamekkoja ja hiuskoristeita, käsilaukut eivät olleet pieniä ja olkahihnattomia. Olin itse tummassa kapealinjaisessa mekossa, joka ulottui jalkapöydän päälle. Tunsin oloni hiukan epämukavaksi, mutta en noloksi. Voi että... Toivon, että ihmiset oppisivat laittamaan pukeutumiskoodin kutsukortteihin!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minusta et ollut yli pukeutunut vaan muut eivät osanneet pukeutua tarpeeksi juhlavasti. Ei tulisi mieleenkään laittaa karonkkaan jotain kukkamekkoa. Se sopii korkeintaan pienimuotoisiin perhejuhliin, ei todellakaan illallisjuhliin!

Vierailija
2/6 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei kukkamekossa karonkkaan!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, siellä on juhlakalu silinterihattu päässä miekka tanassa frakissa, ja onnittelijalla puuvillainen kukkamekko.

Tirsk.

Vierailija
4/6 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia kommenteista :) ap

Vierailija
5/6 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös sinua täällä kehoitettu pukeutumaan pikkumustaan, kun oli jatkot kyseessä. e itse juhlittavat pukeutuvat juhlavammin.

Vierailija
6/6 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme