Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sairaalassa pienessä leikkauksessa oli ihanaa

Vierailija
30.05.2014 |

Kerrankin mua hoidettiin ja ruoka tuli sänkyyn. Lepoa!

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain erinomaista hoitoa Lappeenrannan keskussairaalassa. Ihanat anestesiahoitajat ja lääkärit kirurgeja myöten. Kiitos.

Vierailija
22/68 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ap julistamaan ilosanomaasi esim syöpäklinikalle, että osaavat nauttia kuten sinä.Äläkä unohda lapsipotilaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua harmitti sairaalassa, kun ei ruoka maistunut ison leikkauksen jälkeen. Tykkään tosi paljon sairaalaruuista ja tuntui nololta palauttaa melkein koskemattomat annokset. Olisi ollut lindströminpihviä ja kalamureketta ja monenlaista muutakin hyvää tarjolla.

Vierailija
24/68 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se loukkaa ketään, että mulla oli hommat hyvällä tolalla. Sain hoitoa, se auttoi ja mahtavaa hoitoa sainkin! En ole sanonut että kenenkään muun tarttee nauttia hoidosta! Mutta se on sallittua !

Vierailija
25/68 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin nautin. Oli pieni päiväkirurginen leikkaus. Ei sairaushuolia. Sain levätä koko päivän. Ruoka oli ihan hyvää ja hoitajat ja nuori kirurgi tosi mukavia.

Vierailija
26/68 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sen, että voi olla kiitollinen saamastaan hyvästä hoidosta. Mutta se, että sairaalassa oli olisi sellaisenaan nautinto, on kieltämättä aika omituista. En tosin ymmärrä sitäkään, että jotkut nauttivat flunssasta, kun ei tarvitse mennä töihin. Minä taas nautin terveydestä ja mahdollisuudesta hemmotella itseäni jollain mukavammalla tavalla kuin makoilemalla sairaalassa. Mutta meitä on moneksi!

Vierailija
27/68 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös salaa nautin hoivasta ja huolenpidosta kun olin sairaalassa lepohoidossa ennen esikoisen syntymää. ehkä se perheen nuorimmaisena on vaikea sulattaa aikuistuminen, se ettei ole äiti silittämässä päätä kun on sairaana. En saa mieheltäni samanlaista hoivaa, vaikka meillä onkin hyvä ja rakastava suhde. Joskus kun olen vaikkapa flunssassa, muistelen kaiholla  sitä kun äiti hoiti, laittoi viileää käörettä otsalle jne.

olen ollut sairaalassa myös kunnon kivuissa, munuaiskivien takia, ja silloin ei paljon nautiskeltu! Toki arvostin hoitoa ja erityisesti yksi hoitaja oli todella empaattinen...

jotenkin sitä kokee itsensä kovin pieneksi ja heikoksi sairaana, ja kaipaisi jotakuta vahvempaa tukemaan. Onneksi on Taivaan Isä.

Vierailija
28/68 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 22:23"]Ajattelematonta ja typerää ap, loukkaat monia vakavasti sairaita. Sano syöpäpotilaille,että saat nauttia täysihoidosta koko rahan edestä. Edestään löytää.

[/quote]

erikoinen asenne. Varmasti ap ja me muytkin tsjuamme että tilanne vakavasti sairailla on ihan toinen. Ymmärrän ap:ta. Minäkin nautin aikoinaan kun synnytyksestä olin sairaalassa 5pvää. Se huolenpito yms. Ehkä olen siitä jäänyt elämässäni paitsi.

Vierailija
29/68 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 22:28"]

Ymmärrän sen, että voi olla kiitollinen saamastaan hyvästä hoidosta. Mutta se, että sairaalassa oli olisi sellaisenaan nautinto, on kieltämättä aika omituista. En tosin ymmärrä sitäkään, että jotkut nauttivat flunssasta, kun ei tarvitse mennä töihin. Minä taas nautin terveydestä ja mahdollisuudesta hemmotella itseäni jollain mukavammalla tavalla kuin makoilemalla sairaalassa. Mutta meitä on moneksi!

[/quote]

Juuri noin. Nauttikaa terveydestä ei sairaudesta/sairaalassa olosta. 

Vierailija
30/68 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkeriakin taas liikenteessä. Ei sallita mitään positiivista kenellekään. Kun jollain jossain muualla on asiat surkeasti. Mutta silti jokaisen potilaan kokemus on oma ja aito. Onnellisenkin potilaan. Taidankin kirjoittaa kiitosviestin sairaalaan. Saavat varmasti liikaakin paskaa niskaan hankalilta ja katkerilta. 

Vierailija
31/68 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 22:32"]

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 22:28"]

[/quote]

Juuri noin. Nauttikaa terveydestä ei sairaudesta/sairaalassa olosta. 

[/quote]

Älä unohda ilosanomaa...

Vierailija
32/68 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se hoiva tuntui minustakin todella hyvältä. Jouduin olemaan kk vuodelevossa sairaalassa ennen synnytystä.  Välillä harmitti, mutta se oli niin mahtavaa, että musta huolehdittiin todella sydämellisesti. Kiitos. Hoitajille. 

Vierailija
33/68 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista asennetta joillakin. Kai ette nauti seksistäkään kun jossain on joku jota raiskataan?

Vierailija
34/68 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauttivatko rintasyöpäpotilaat, kun rinta poistetaan, nautitaanko sädehoidoissa, sytostaattihoidossa... Rinnastatko seksin ja sairaalassa olon??? Onpa outoa.

Vierailija
35/68 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ap väittänyt, että kaikki nauttii. Eikä kaikkien pidäkään. Mutta monet tuntuvat saavan nautintoa ja tyydytystä hoivasta ja hoidosta. 

Vierailija
36/68 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli viimeksi poikkeuksellisen hyvä sairaalakerta. Leikkauksen jälkeen nukuin lähemmäs 13 tuntia sikeämmin kuin ikinä lämpimän peiton alla ja heräsin levänneenä. Muuten olisin saanut lähteä kotiin muutaman tunnin jälkeen, mutta tuli nukutuksesta niin helkkarin huono olo, että pitivät siellä yön yli tarkkailussa.

Vierailija
37/68 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja multa leikattiin siis ranne, molemmat luut katkesi ja ranne osoitti suoraan sivulle.

-36

Vierailija
38/68 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 23:33"]

Niin ja multa leikattiin siis ranne, molemmat luut katkesi ja ranne osoitti suoraan sivulle.

-36

[/quote]

Mulla oli samantyyppinen leikkaus. Ihan hirveät kivut oli, mutta sain tosi hyvät lääkkeet ja olin iloisessa pöllyssä.

Vierailija
39/68 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo pakko nauttia kenenkään, mutta saa jos niin kokee. Muistakaa antaa myös hyvää palautetta!

Vierailija
40/68 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, hyvä että tuot tämänkin puolen esiin. Kiireinen äiti voi tosiaan nauttia pienestä "passauksesta" ja tauosta. Eikä tämä ole keneltäkään todella sairaalta pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi