Harmittaa jo nyt, että lapseni kummit ei tule ensi vuonna lakkiaisiin
toisella on saman vuonna syntynyt lapsi, jolla siis omat lakkiaiset ja toinen on myös siskonsa lapsen kummi, jolla ensi keväänä lakkiaiset. Ja nää toiset lakkiaiset on eri kaupungeissa. Joten harmittaa jo valmiiksi, meillä kun on vielä todella pieni sukukin. Noista olis tullut 8-10 hlö lisää vierailta
Kommentit (31)
Herranen aika, sä suret asioita mitkä ei oo edes tapahtunu/varmoja vielä?!
Noista nuorista (omasi mukaanlukien) joku saattaa reputtaa, eikä tule mitään lakkiaisia...
Elähän nyt vain tätä päivää.
Meillä sama tilanne, asumme nin kaukana KAIKISTA, että kylään tuskin tule mummu ja tädit ja enotkaan. Vietämme siis pienet juhlat kotipiirissä ja poika saa sen verran paljon enemmän rahaa, kuin suuriin juhliin olisi mennyt. Saa sitten vaikka matkustaa jonnekin rahoillaan.
Ehdota nuorellesi välivuotta niin saatte enemmän vieraita. Markkinoi se sille sillä, että saa enemmän lahjarahaakin.
Jaa, mä en ole nähnyt kummejani kuin lapsena. Ikinä saanut lahjan lahjaa tai olleet missään mun juhlissa. Mut ei ole haitannut. :)
[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 20:32"]
Noista nuorista (omasi mukaanlukien) joku saattaa reputtaa, eikä tule mitään lakkiaisia...
[/quote]minä voisin nyt laittaa jo kutsut ja ei taatusti reputa. Ka jouluna oli 9,4
Ei kannata pyytää kummiksi sellaista, jolla on sama vuonna syntynyt/syntyvä lapsi. Niin minäkin sanoin niille, jotka pyysivät minua kummiksi. Eivät uskoneet.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 20:41"]
[/quote]minä voisin nyt laittaa jo kutsut ja ei taatusti reputa. Ka jouluna oli 9,4
[/quote]
Kaikki on aina mahdollista. Kirjoituksissa voi hermostua. Tiedän yhden, jolla oli kaiken aikaa matikassa 10, vaan kirjoituksissa hermoili ja reputti.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 20:41"][quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 20:32"]
[/quote]
Älä nuolaise ennenkuin tipahtaa. Ei tarvitse kuin sairastua kunnolla, niin kirjoittaminen saattaa siirtyä syksyyn.
Ei lukiolaiset saa mitään joulutodistuksia kun on kurssit.
Ja jos yläkoulussa on ka 9,4 niin ei se takaa mitään koska elämä voi tulla ja sekoittaa kaiken!
Ehkä ei pääse edes lukioon asti...
Meillä toivottavasti on lakkiaiset vuoden päästä ja kyllä vieraat on vähissä.
Osa miehen suvusta on "erakkoja" ja ei käy missään juhlissa.
Minulla ei ole edes siskoja tai veljiä ja olen serkuista nuorin eli ei ole paljoa yhteyttä pidetty kun osa oli jo aikuisia kun olin pieni.
Oma äitini eli lasten mumma on kuollut ja mummi on pahasti dementoitunut.
3 tuttavaperheellä ja kummeilla on oman lapsen yo-juhlat samaan aikaan.
Meillä on omat bisnekset eli edes työkavereita ei ole. No onneksi edes on hyvä naapureita jotka varmaan piipahtaa sen vähäisen lähipiirin lisäksi.
Meille ei taida tulla ketään. Mummut on kuolleet, ukit asuvat 600-850km päässä ja ovat liian huonokuntoisia matkustaakseen. Siskoni asuu 600 km päässä ja tuskin lähtee ajelemaan (omat lapsensa pääsevät silloin 6. ja 2.luokilta). Tuttaviakaan ei juuri ole, joten kai sitten ihan omalla porukalla juhlitaan. Eikä ole kummejakaan kun ei kuuluta kirkkoon.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 20:56"]Meille ei taida tulla ketään. Mummut on kuolleet, ukit asuvat 600-850km päässä ja ovat liian huonokuntoisia matkustaakseen. Siskoni asuu 600 km päässä ja tuskin lähtee ajelemaan (omat lapsensa pääsevät silloin 6. ja 2.luokilta). Tuttaviakaan ei juuri ole, joten kai sitten ihan omalla porukalla juhlitaan. Eikä ole kummejakaan kun ei kuuluta kirkkoon.
[/quote]
Mä voin tulla, jos juhlat on pääkaupunkiseudulla :D
[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 20:59"]
[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 20:56"]Meille ei taida tulla ketään. Mummut on kuolleet, ukit asuvat 600-850km päässä ja ovat liian huonokuntoisia matkustaakseen. Siskoni asuu 600 km päässä ja tuskin lähtee ajelemaan (omat lapsensa pääsevät silloin 6. ja 2.luokilta). Tuttaviakaan ei juuri ole, joten kai sitten ihan omalla porukalla juhlitaan. Eikä ole kummejakaan kun ei kuuluta kirkkoon.
[/quote]
Mä voin tulla, jos juhlat on pääkaupunkiseudulla :D
[/quote]
Palataan asiaan vuoden kuluttua :-D
Viikissä juhlitaan.
[/quote]turha alapeukuttaa koska asia on just noin, mulle on kauhistus että pitää järjestää juhlat
[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 20:39"]
Jaa, mä en ole nähnyt kummejani kuin lapsena. Ikinä saanut lahjan lahjaa tai olleet missään mun juhlissa. Mut ei ole haitannut. :)
[/quote]rippijuhlissa sain ison ristin joka ei ollut edes hopeata äitin siskolta joka oli kummitäti, eipä muulloin muistanut vaikka olisi ollut aihetta. Hänellä oli omat ongelmansa. En minäkään muistanut kun kuoli muutama vuosi sitten.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 20:51"]
[/quote]
Kaikki on aina mahdollista. Kirjoituksissa voi hermostua. Tiedän yhden, jolla oli kaiken aikaa matikassa 10, vaan kirjoituksissa hermoili ja reputti.
[/quote]mun lapsi ei ole hermoilevaa sorttia, ei onneksi ole tullut äitiinsä
Miksi ette sovi yhyeisjuhlia? Menot menee puoliksi ja sukulaiset pääsevät molempiin juhliin
[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 20:52"]
[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 20:41"][quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 20:32"]
[/quote]
Älä nuolaise ennenkuin tipahtaa. Ei tarvitse kuin sairastua kunnolla, niin kirjoittaminen saattaa siirtyä syksyyn.
[/quote]totesin vaan että reppuja ei kaiken järjen mukaan pitäisi tulla. Elämässä tietenkin kaikkea voi sattua mutta sen näkee sitten.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 20:52"]
[/quote]
[/quote]heinäkuussa armeija ens vuonna,
[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 21:39"][quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 20:51"]
[/quote]
[/quote]mun lapsi ei ole hermoilevaa sorttia, ei onneksi ole tullut äitiinsä
[/quote]
Entäpä jos hän sairastuu ja kirjoitukset siirtyvät? Vai eikö hän ole sairastuvaa sorttia?
harmi :(